M
Lizard Skins gripy zatím dobrý. Umístění zamykání vidlice není dle příruček, ale vyhovuje mi to
(vloženo 23.2.16)
Značka | BMC |
Model | Teamelite TE02 |
Modelový rok | 2015 |
Velikost | M |
Hmotnost | 9,25 Kg bez výbavy a pedálů (9,725 kg vč. pedálů, 2 košíků a tachometru) |
Rám | BMC TE02, TCC Karbon (1 150 g) |
Vidlice | Rock Shox SID RL 2016, seřízlý krk na 15 cm - (1644 g bez LO) |
Tlumič | AD MTT (Ass Dumper Micro Travel Technology) |
Hlavové složení | BMC/Mortop HI 122 (101 g) |
Kliky | Shimano XTR FC-M9020 36z + 26z (643 g) |
Středové složení | Shimano XTR SM-BB94 41A pressfit (56 g) |
Přesmykač | Shimano XTR FD-m986 (108 g) |
Měnič | Shimano XTR RD-M981 (175 g) |
Řazení | Shimano XT SL-M780, I-Spec B, 3/2x10 (230 g) |
Převodník | Shimano XTR 36z + 26z |
Kazeta | Shimano XTR CS-M980 10-speed (11-36) (271 g) |
Řetěz | Shimano CN-HG54 (234 g - zkrácený) |
Náboj přední | DT Swiss 350 Straightpull 15/100 Centerlock (136 g) |
Náboj zadní | DT Swiss 350 Straightpull 5/100 Centerlock (257 g) |
Brzda přední | Shimano XTR BR-M985 + br. kotouč Formula Two-Piece 160 mm (225 g + 104 g) |
Brzda zadní | Shimano XTR BR-M985 + br. kotouč Formula Two-Piece 160 mm (215 g + 104 g) |
Brzdové páky | Shimano XTR BR-M985 |
Ráfek přední | DT Swiss XR331 - 29 (380 g) |
Ráfek zadní | DT Swiss XR331 - 29 (380 g) |
Dráty | DT Swiss Aerocomp Straightpull (5,9 g/ks) |
Pedály | ZERAY ZP-102S (274 g) |
Řídítka | Easton EC90 + gripy San Marco (160 g + 30 g) |
Představec | FSA SL-K -20° (145 g) |
Sedlovka | ZComponents (111 g) |
Sedlo | Selle Italka SLR Carbon-Titan (160 g) |
Pláště | Schwalbe Rocket Ron 29 x 2.1 + Racing Ralph SnakeSkin TL-easy 2,25 (560 g + 660 g) |
Super raketa, takovej bulteriér mezi kolama, bych se nedivil kdyby si todle kolo nějaká starší paní spletla s motorkou…na tebe asi hodně padá otázka kolik to stálo a to jezdí samo :-)))
Já si na to nestěžuji, na kole se mi jede skvěle. Hodně skloněné horní rámové trubky se mi nelíbí i proto jsem si vybral BMC.
Pokiaľ máš krátke nohy dlhší trup, tak by sa ti skôr hodila geometria ako má trek (krátka sedlová trubka, dlhšia efektívna dĺžka) a nie BMC, ktoré má vysoký standover a minimálny sloping , inak bike pohľadný, nech slúži ;)
V eSku by to bylo lepší. Vytáhnout sedlovku o 4cm výš a dát 95mm představec, tak máš z Ska krásný Mko. A na krátké nohy by to bylo jistě pohodlnější. Ale jinak kolo pěkné. Hodně štěstí s hubnutím kola… 1kg není málo :)
Lord_de_Wolf: jo řazení by do něj narazilo, proto tam mám pásku, aby se zbytečně neodřel rám. Když ale nebudeš mít řazení, nebo brzdy utažený na prasáka, tak by se rám prorazit neměl.
Konečně kolo na kterým je vidět že jezdí, žádná leštěnka.
Když protočíš rodla – seknou se o rám?
Řeším to ted na svým carbonu… Jestli jsem raději neměl vybrat něco s jinou geo – jako Ghost HTX… nerad bych si prorazil rámovkou… jelikož si párkrát za sezónu „lehnu“.. .s ALU jsem to neřešil…
Jak na to?
To je bestie. Agresivní vzhled BMC se mi moc líbí. Má to jednu drobnou vadu na kráse…nemám na něj prachy :-)
Kola máš vážně těžká, až to přehodíš na mlíko a lehká kola tak to bude raketa.
Tak ať slouží.
Některé cesty jsou si prostě podobné,tak mě to trochu zmátlo:).
Jinak bajk je to pěknej!
Kolo super. Ty karbon BMC jsou moc sympatický. Fotky s blátem se mě naopak líbí.
O Spáleném mlýnu nic nevím, je to taková zkratka mezi Borovnicí a Stupnou, tuším modrá tur. značka
BMC se mi líběj, hlavně na silničkách. Ale spíš by to sedlo někomu vyššímu, tohle už je takové dost o kulky.
Řidítka by šly pořešit níž výměnou krytky hlávka
nemuzu si pomoct, ale BMC jsou proste divny… Celkove se mi to nelibi… Vaha taky zadna hitparada… At slouzi…
23.2.16 22:18
23.2.16 21:58
Slo by to i tady alespon tu vzperu dat do osy se zadkem. Jen ticha zavist.
23.2.16 21:15
Kolo super, akorat nevim proc tu vrchni ramovou trubku neprotahly ladne do zadnch vzpery.
Přijde mi ze je to jejich ala koncept ze silnicek , s GT žádna příbuznost
Rám je krásnej-pořádnej závoďák:) Když mám být kritickej, tak už nemusim na rámu světle stříbrnou barvu (pokud je to lak) je to takové 90'
Kde vůbec přišlo BMC k tomu tripletrianglu asi to nemělli dříve než GTčko?
za 5*
Krásný kolo. Bmc má zvláštní velikosti, přijde mi pomalu o velikost jinde než konkurence. Mko na pohodu, Sko na závody :-)
23.2.16 20:38
pokud děláš fotogalerku do Naše biky, asi bych sem dal čistý kolo..a ne kolo zabahněný při vyjíždce…to by mělo patřit spíš někam jinam…Vyjíždky…
Jj mě je to jasný…:-) Tak ať to frčí!
Já sem původně chtěl taky BMC ale vyšší model TE01 a na rámu stavět. Jelikož mám 170cm a vycházelo mě Sko tak dedukce byla na tvou výšku jasná :-) Ještě sem měl vyhlídnuté Sworks Stumpa ale jelikož 29" není správná cesta a Spešl je cesta do pekla tak sem vzal to…co sem vzal :-))
Scalar: jj je to M-ko
Radovan85: trefil jsi to, geometrii jsem se věnoval celkem dlouho. Vzhledem k tomu že, mám vcelku dlouhý trup a kratší nohy jsem M-ko vzal, protože Sko je o 3 cm kratší a jen o 1 cm nižší, takže bych se na Sku hrbil (70 mm představec jsem chtěl zachovat). Myslím si, a to i navzdory názoru paularta23, že velikost jsem zvolil dobře. Jede se mi na něm skvěle a to mě v mém názoru utvrzuje:-).
K dokonalosti tomu fous chybí, ale je mi to hrozně sympatický. Víc než ty do posledního šroubku vyladěné bestie.
23.2.16 19:57
Paulart23…blbost.Kdyby si to kolo viděl naživo tak by si věděl že je to taková vyšší „koza“. Aby byla sedlovka do nebe tak by musel mit kolega tak 185cm.Tipuju tak 175–178cm na to Mko?Sko by bylo zase třeba krátký že…
Navíc nechápu proč by mělo být sedlo nad představcem třeba 15cm?Jak si na to vlastně přišel prosím tě?
Skoda tech serednejch klik. Na todle by se hodily lepci. Next SL?
„Ano“, své o tom ví například Manuel Fumič (http://www.bikesport-magazin.de/…twenty-niner)
A celé perfektní kolo, dokáže opět zabít nesprávně zvolená velikost..
Pěkné bmc 5*
Naopak je to to originální a ne kopie GTčka. Kolo vypadá super a takových moc nejezdí takže za 5*
Takovy blbe udelany Triple Triangle :D