Krasavi
Levobok
Pohon.
OPI a SISeL
Strojařina jak cyp
Novodurový chorus.
207g pár brzd...
Zde je točivo
Font v kapitálkách mě vůbec nevadí ba naopak.
Campagnolo
Umělecké dílo
Barva rámu se krásně odráží dokonce i uvnitř pák.
Překvapivě výkonné brzdy.
Zadní stanoviště.
Miniaturní neodymový magnet přilepený ke drátu a nabarven na černo.
Pohled skrz čep vyhazováku brzdy
Z pohledu jezdce
Kokpi
Informační centrum
Dozor
Další evoluce kola. Nová rodla, omotávka, košíky (Arundel Mandible made in China), lanka, bovdeny a drát tachometru. Posed se zkrátil, užší rodla mi taky vyhovují více. Je to raketa, která dalece přesahuje moje schopnosti.
(vloženo 24.2.16)
Značka | Cannondale |
Model | SuperSix Evo |
Velikost | 54 |
Hmotnost | 6,66 jak je na fotkách |
Rám | SuperSix Evo, barva Ral3024 fluo červená |
Vidlice | SuperSix Evo |
Kliky | Cannondale Hollowgram SISL2 |
Středové složení | PF30 |
Přesmykač | Campagnolo Chorus |
Měnič | Campagnolo Chorus |
Řazení | Campagnolo SuperRecord |
Převodník | OPI Spidering 53/39 |
Kazeta | Campagnolo Chorus 11s 11-23 |
Řetěz | Sram PC 1110 |
Náboj přední | Campagnolo Bora One |
Náboj zadní | Campagnolo Bora One |
Brzda přední | Planet X Ultralight CNC, špalky Campagnolo |
Brzda zadní | Planet X Ultralight CNC, špalky Campagnolo |
Ráfek přední | Campagnolo Bora One bez polepu |
Ráfek zadní | Campagnolo Bora One bez polepu |
Dráty | Campagnolo Bora One |
Pedály | Speedplay Zero Stainless |
Řídítka | FSA K-Force 420mm |
Představec | Zipp Service Course SL 100mm |
Sedlovka | China karbon |
Sedlo | Selle Italia SLR Titanium |
Pláště | Galusky Tufo S33Pro a Elite S3 |
cioran-m: bez investic bych to kolo z fleku mohl odlehčit o 100 g z dílů, které mám doma, ale už by utrpěla funkce. Dalších 100 g by bylo řešitelných v řádech jednotek tisíců. Každopádně kolo jsem nestavěl na váhu, to bych si rozmyslel i ten lak, který přidal docela dost. 6,66 Kg se vším je jednak moc pěkné číslo a jednak i nižší hmotnost než drtivá většina dražších sériových kol. Ten fujtajbl od 3T má podle recenzí 7,7 kg a to bez pedálů, košíků nebo tachometru, to máme kulatých 8 Kg s nevhodnými převody :-) Jsem nadmíru spokojen. A pevnější? Nevím, nožiska mám „široké jako kůň“, jak prohlásil kolega a když za to vezmu tak mám pořádnou sílu. Přesto nepociťuji nedostatečnou pevnost. Ony třeba ty lehké upínáky, co máš na Cervelu jsou mnohem lehčí, než tyhle poctivé Campy, ale podemnou by nefungovaly – tímhle jsem si už prošel ;-)
9.1.18 23:32
16.4.17 10:57
a tohle je ještě o stupeň dotaženější v barevné kombinaci než předchozí RB
TheJD: u každého kola nejde primárně o hmotnost, já to stavěl na váhu, tohle má zase jiné priority
ps.: ten pes je tam dosazenej retuší, přiznej se
15.4.17 19:28
Ahoj koukal jsem na tvou sbirku kol mas to mooc pekne a pekne si stim hrajes!Prosim te kde sis nechavl strikat ten ram a na kolik te to vyslo?dekuji
Bože! Mít peníze, dám je za tohle. Překrásná mašina. Možná bych se tam někam pokusil citlivě vetknout nějakej decentní bílej prvek, ale to je věc gusta:) 5*
Fakt velká paráda!! :) Zajímalo by mě jak rám vypadal před nástřikem komplet osazen se stejnýma věcma. :)
nejkrasnejsi silnicni kanon co jsem zatim videl. a ty drevaky k tomu sednou jak prdel na hrnec. za me 5
Jako kanóna vlastně „nesnáším“ protože je to prostě luxus pro kadeřníky, fotbalisty a realitní makléře (proto mám raději to naše domácí eRBéčko ;-))… ale tohle kolečko, to je fakt orgasmus na 2 kolech… respect bro a i když vlastně nechci, musím dát 5STAR ;-)
6.3.16 23:49
6.3.16 23:46
Ta barva je moje srdeční záležitost. Krása střídá nádheru, pověs to na zeď abys to neodřel a nezašpinil, byla by to škoda ;)
Nádhera. Na tom by mělo na odlet do stratosféry stačit jedno šlápnutí :)
26.2.16 16:13
5* :-)
Nechápu, jak v reálu může vypadat lépe, už takhle je to bomba !!!
Jestli vypadá v reálu mnohem lépe, tak je to už neúnosný. :) Fakt super!
Moc pěkný stroj,nejde jinak než za 5 pecek:)
Tvoje kola díky dlouhému a nízkému posedu vypadají vždycky dobře a tedy tomu nová barva prospěla. Ani bílé nápisy na kolech mi nevadí, ale ta červaná loga na kolech by mohla být ve stejném odstínu jako rám…
Moc pěkný „facelift“ opravdu 5* v jednoduchosti je síla a ty kola, to snad nebudu ani komentovat (y)
Stojím si za tím, že předtím to Evo bylo hezčí – ale to jen kvůli tomu, že mám rád černou barvu, ale tahle jednoduchá červeno-oranžová (či jaká to je) je super – efektní a originální! Dobrá práce :)) 5*
Parádní výsledek! Ubráním grafiky z rámy najednou pár týpkům vadí grafika na kolech :) Hoši, sundávat grafiku z „bor“ je jako ulomit znak z haubny Mercedesu jen proto, aby měl čistší linie :)
25.2.16 08:27
Nádhera
Konečně má někdo (dle mě) daný normálně berany a ne ty všelijak vytočený nahoru…taky jsem se tim nechal ovlivnit, když jsem neznal…
Ty kliky se mi z bocniho pohledu nikdy nelibily, ted kdyz jsem koukl na detail, tak musim zmenit nazor:)
porad si s tojim za tim ze me by se tam budto libily stealth napisy BORA nebo v barve ramu… mo ale jinak top top top :-D
Ještě trochu víc vzhledově industry sedlovku a boží. Tohle se prostě nepřehlédne !
Krásný :-) Polepy na kolech nechat , pak by ti vypadalo jak čínskej karbon. Btw ty kliky jsou mnamka
Jednoznačně nejhezčí silnička, co jsem tady viděl. Nemůžu jinak než 5*.
Nádhera, moc se mi líbí, nejhezčí jsou převodníky, kola bez nápisů by to myslím ještě kousek posunuly.
Jak jsi sundal nápisy z představce a řídítek? Odlakovač?
Edit: za polepy bora se snad nikdo nemusi stydet…
Cista petka! Tady to razeni je ok, vubec neni tak hnusny a obrovsky jak tudle na tom kanonu s leftynou. Todle je parada! Kola krasny polepy nechat! V reálu vypadá mnohem, mnohem lépe. Kdyz uz z fotek to je fantazie tak to jooo.
Jaj…tohle se fakt povedlo. Zvaž ty polepy na kola jak psal TJK :-)
Strašně se mě líbí jak je to najednou čistý.Fakt pecka.
24.2.16 18:20