Už aby bylo hezky a teplo,dalo se jezdit na jednici a prát tam velkou :)
(vloženo 26.2.16)
Naprostý souhlas,Bandura.Je jedno,co má kdo pod zadkem,když má z toho dotyčný radost…
Není nad to když má člověk ze svého kola prostě radost, věřím že je tu takových většina, ať jezdí na čemkoliv.Mimochodem tvoje Defy stojí fakt za to.
Díky chlapci :)
Je to ta klasická el.páska jak už jsem tady kdysi zmiňoval a stále drží perfektně.Tak parádně splývá s tou barvou na rámu,že pokud někomu řeknu,že je tam původně i modrá,tak mi ani nechce věřit.
Bílé sedlo určitě ne a už vůbec si na kolo nemohu dát bílou omotávku.To je za chvilku jak prase a nevypadá to vůbec dobře.
Máš to moc pěkný.Já dneska defynu protáhnul. bylo sucho a teplota max co na silnici dám. Zrovna jsem si řikal že jsem s kolem nadmíru spokojenej. Je to takovej Cadillac mezi silničkama.
Tak tohle je další z krásnejch silniček co se tady dají zkouknout.Mě se docela tyhle matný barvy zamlouvaj,mám taky karbonovýho silničáka,pouze jen od italskýho výrobce,ale v kombinaci černé,červené a bílé matné barvy.Mám rád kontrast,takže tohodle Gianta bych bral sic hned,ale přemejšlel bych o bílým sedlu a omotávkách.Možná bych to tím zkazil,nevím,ale zkusil bych to.Každopádně,silnička nádherná a těch 20 000 najetejch ročně je hodno respektu…
Bez tech modrych bazmeku to vypada lip, byla el. paska nebo folie? S tim hnojakem jsi to napsal pekne..
Tak toto se mi fest líbí. Výjimečně mi na něm ani nechybí nějaké barvičky :)
Silnička super, ale ještě víc tvůj roční nájezd!
Možná budu za blbce,ale mě je tak nějak jedno na čem vlastně sedím a rozdíl mezi Defy a SuperSixem nijak moc nevnímám.Paradoxně mi u šlapáku přijde Defy tužší než Six.Do kopce je línější díky vyšší váze a to hlavně na kolech (na Sixu špičkové karbony na bezduších,zde budou také) s geometrií ale nemám nejmenší problém.Hodně se psalo o úžasném pohodlí na Defy,ale za mě jen PR kecy a mnohem více než rám udělají silnější 25 pláště a správný tlak.Přefouklá kola zazdí jakýkoliv rám.Sedlovka D-fuse ovšem funguje na jedničku.Kolo je jako celek trochu těžší než klasika a to díky brzdám a kotoučům.Tohle ovšem rád odpouštím,když si uvědomím,jaký náskok jsem měl na závodech dole pod kopcem při dešti oproti klukům na karbonech a korku.Na klasické brzdy už se nehodlám nikdy vracet.Už mám na kole jiné kliky s wattmetrem(o něco lehčí než Ultegry) a po výměně kol bych měl být na váze 7.5kg ,takže i tento handikap ohledně váhy nebude tak výrazný.
Já mohu jen doporučit,je mi přes čtyřicet,najedu ročně kolem 20.000km a i dost závodních km a tak i to nějaké pohodlí si člověk může dopřát… I když jak píšu výše,tohle kolo není kdovíjaká žehlička.Je pravda,že TCR mi sedí ještě o chlup lépe,ale to zas neumí Giant na kotoučích.A to byl další důvod jít do tohoto stroje…
Tak konecne jsi mne odpovedel na moji otazku, proc jsi zvolil Defy misto cistokrevne silnicky. To je to co me zajimalo. Chyba, jako ze kolo nema zavodni potencial. Ano ve specifickych situacich ma, uznavam. Mne osobne geometrie endurance kol prijde divna a nerad na nich jezdim. Nerikej, ze ten rozdil nepoznas. V profilu mas dve super six.
Tam kde jezdím občas kvalita asfaltu hravě předčí „terén“ na Roubaix.Hlavně tedy po zimě je to žrádlo.Jeden z důvodů proč jsem zvolil Defy.
A nebyla žádná chyba,jen názor.Tady by to mělo být tak nějak o tom,co nás zajímá,diskutovat…
Pokud jsi smudla a bezne se pohybujes s timto kolem v terenu na kterem se jezdi Paris-Roubaix, tak ano, to kolo ma zavodni potencial. Uznavam svoji chybu. Dekuji za odpoved.
Jen upřesnění toho co jel Degenkolb.Měl samozřejmě verzi SL s integrovanou sedlovkou a klasickými brzdami.Geometrie,o které se zde bavíme, je ovšem naprosto shodná.Jen má nějak debilně ty klandry a brzdy.Tady na fóru by za to dostal hroznou rychtu :)
Jeden šmudla,nějaký Degelkolb z německa,vyhrál na totožném rámu takový hnoják ve francii,který se tak už léta každoročně jezdí a končí v Roubaix :) Zřejmě nevěděl,že to kolo nemůže jet pořádně,když má nezávodní geometrii a je to kolo pro turisty.
Osobně si myslím,že toto kolo dostane na limit (aby omezovalo tvůj výkon) opravdu málo lidí.To nemyslím jen u značky Giant,ale i ostatní endurance kola od jiných výrobců.Ty myslíš,že takt echt poznáš o malinko delší rozvor a dva trochu vyšší hlavu? Jestli ano,tak já mám štěstí a nepoznám to.
Proto jsem i reagoval na ty kotouče,nemyslel jsem totiž,že by ti mohlo jít o geometrii…
Nevim proc jsi vytahl kotouce a nevim co maji co delat s hybridem, ale to je jedno, do teto diskuse se poustet nechci. Hybridem jsem myslel kolo ktere si bere neco z krosky a neco ze silnicniho kola, proste hybrid. Uz z principu, ale ani jedno nemuze delat poradne. Sam Giant to prezentuje jako endurance kolo, silnejsi plaste, nezavodni pohodlna geometrie. Mne osobne prijde zvlastni jit do tohohle mezistavu, kdyz uz mam pohodlnou krosku a nejit do cistokrevne silnice, ktera pojede na silnici lepe. Jinak Defy je krasne kolo a to tvoje cerne nema pro me chybu.
Když to má kotouče,tak je to automaticky hydrid? Za mě tedy tohle silnice jak vyšitá. Kroska je mnohem větší hybrid než tohle.Ani silniční ani terénní,na silnici nic moc a v terénu taky žádná sláva.To se hodí snad jen na to najíždění zimních km…No to zas bude flame jak kráva :)
Kolo moc pekne, ale kdyz mas krosku, tak na co tohle? Ma to nejaky duvod? Prijde mne zbytecne mit hybrida ke krosce misto cistokrevne silnice :-).
pěknej černokněžník
Přesně.Jdu pro kolo,tam stojí tohle a já musím sáhnout po zimáku a to i když je sucho,protože by ty závodní šlupky štěrk řádně načechral.