Můj pokus o použitelnou kotoučovou silničku. Tak uvidíme…
(vloženo 9.3.16)
Značka | Dedacciai RAN Disc |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | M |
Hmotnost | 6740g |
Rám | Dedacciai RAN Disc |
Vidlice | Dedacciai RAN Disc |
Hlavové složení | TUNE |
Kliky | THM Clavicula |
Středové složení | THM Clavicula |
Přesmykač | Ultegra Di2 |
Měnič | Ultegra Di2 |
Řazení | Sh 785 |
Převodník | BOR 52/38 |
Kazeta | Dura Ace 11-28 |
Řetěz | FSA 11 SL |
Náboj přední | TUNE King |
Náboj zadní | TUNE Kong |
Brzda přední | XTR 9000 |
Brzda zadní | XTR 9000 |
Brzdové páky | 785 |
Ráfek přední | PanchoWheels RUSH 38 Tubular |
Ráfek zadní | PanchoWheels RUSH 38 Tubular |
Dráty | Sapim SUPER CX |
Pedály | Look Ti |
Řídítka | MCFK |
Představec | New Ultimate EVO |
Sedlovka | WR Compositi |
Sedlo | MCFK |
Pláště | TUFO Elite Ride 25 |
15.5.16 20:45
DA: aha… a na jaké kolo jest povoleno dávat Claviculy???
Ve všem souhllas s cioran-m. Působí to jako dort od „pejska a kočíčky“. Třešnička na nesmyslném dortu jsou ty Caviculy.
14.3.16 13:31
za mě je to více než použitelné kolo, je to krásné, nádherné kolo
Bikerman-tak chápu že každému se líbí něco jiného a je to i dobře ale jestli tohle je hnusné tak já už teda fakt nevím no …
12.3.16 14:30
toto kolo je velmi lahke velmi drahe a hnusne.tvoje rb u mna je v top 3 na bf v cestakoch, frm galaxy v top mtb ale toto teda fakt nie.
12.3.16 11:43
Ja myslim, ze koncepce je jasna. Je to osazeno tuningovymi dily, ktere Radek prodava. Je to vykladni skrin toho, co umi, s extra lehkymi komponenty. To nejlepsi na kazdy dil.
11.3.16 17:38
11.3.16 17:26
kesu: kola mají 1265g, ale jsou galuskové a jsou použity ty nejlehčí dostupné dráty.
Pro tvojí váhu bych na silnici doporučil to co kolega madik, tedy DT 350 straightpull se Sapim CX Ray, ráfky třeba DT 331, nebo Ryde Trace 21 a váha bude 1490/1425g
cca 1450g dáš s 400g ráfky, DT350s, 28 drátů, CX Ray dráty a hliníkovými niply.
No, jako proč ne. Za mě nevím, jestli Claviculy, se svojí váhou skoro 100kg na ně nemám odvahu. Viděl jsem je několikrát různě zničený.
Kolik reálně váží kola a pak samotné náboje? Trochu přemýšlím o lehkých kotoučových kolech na UST ale pořád mi vychází na cca 1600g (35mm ráfky, 28 drátů a DT náboje). Chtěl bych tak 1450g.
cioran-m: děkuji za tvůj názor. Snažil jsem se pochopit, co jsi napsal, ale nejde mi to. Kdybys napsal, že na kole není téměř nic sériové, tak mám jasno. Ale „navěsit“ komponenty na kolo si představuji tak, že naopak vezmu rám v běžných barvách, dám kompletní sadu a továrně zapletená kola. Zde je na zakázku lakovaný rám, tedy mnou vybraný odstín barev ( 4 týdny čekání ), vlastnostnoručně zapletná kola – jen na 24 děr náboje TUNE se čeká 6–8 týdnů, kliky Clavicula ( 6 týdnů čekání ), Shimano/XTR už jsem vysvětloval, blbinky TISO na přehazce, titan/alu šroubky už nestojí ani za řeč .....
Je mi v podstatě jedno komu se moje kolo líbí :-) , jen si stojím za svou prací, kterou s takovými koly není rozhodně málo…
1)vsiml
2)vesak – jen tvuj nazor
3)co je tvuj pripad – jen muj nazor
a na to, abychom tu hodnotili krasu stroju, je nemusime vlastnit, ze. Ja neodolavam proste pokuseni si rejpnout do nazoru, kterej mi pripada vystavenej po precteni sloupecku specifikace, misto toho aby ses na to kolo proste poradne podival. To kolo esteticky sedi dohromady a to velmi. Bez ohledu na to, ze modrou s cernou ze srdce nenavidim a na kolo bych si to nedal, barvy jsou fakt o chuti toho ktereho soudruha. Jako celek to podle me drzi pohromade a to velmi.
A vsechno je to jen muj naaaazoooor :)
11.3.16 09:16
mozna ze raf007 se umi prenest pres cteni napisu na komponentech a spis ladi k sobe povrchy a tvary.
Tech co jenom prectou loga komponentu a vysoudej " pes, ves" :) je tady povicero a je to i tvuj pripad
11.3.16 07:40
kamaro: di2 je stejne tezka, mozna i o fous lehci nez mechanika ze stejne sady
Moc pěkný, jsem taky magor do vylepšování, ale takhle daleko ještě nejsem. To je vyloženě sjezdový speciál na sjezdy z Grossglockneru a spol. a v kopci nahoru se díky váze taky nestratí.
Parádní kousek jen při ceně tohohle kompletu nechápu proč tam neni dura di ?
Díky za odpověď. Mě pořád vrtá hlavou jak se Rob mohl dostat na 4,5kg. Jasně, odlehčoval do extrému (dalo by se srazit na sadě, brzdách, kolech, kazetě), ale pořád je to ještě asi 1,3kg (oproti mech. sadě). Navíc je třeba počítat, že to bylo na ocelovém (resp. nerezovém) rámu, který bude naopak těžší než ten tvůj karbonový.
Kamaro: spočítané to nemám, ale empiricky, když stavím podobné kombinace na klasické brzdy a řazení, tak jsem o 900 – 1000g níž.
Evidentně byla snaha hmotnost srazit (kliky, kokpit, kola,..). Máš spočítané, kolik tomu přidá na hmotnosti to, že to je na hydraulických kotoučovkách a elektrice? V cenově podobných komponentech pochopitelně – takže kdyby tam byly brzdy Ultegra, páky Ultegra, náby Tune bez uchycení na kotouče a řazení mechanická Ultegra?
Ani to nebolelo ;-).
krásné, čisté, jednoduché .. tvoje kola a Cragsmana mě tady baví nejvíc.
Kolo je pěkné, ale odkaz na tvůj obchod zavání velmi silně reklamou, nebylo by od věci ho odstranit … :-(
Ha…tak už je na světě. Noo mě bylo hned divný že ty a SH a navíc stříbrný náboje? Už mám jasno :-)Je to pěkný a hmotnost opět ultimatní ale čekal sem od tebe trochu větší divočinu :-) … (né že by to bylo jednou naškodu udělat „normální kolo“.Libí…za 5*
Pěkně kolo :)
Váha famózní, až mi vytrela zrak :))
Jediné ty kliky mi to trochu kazí, něco plnejsiho by vypadalo lip. Ale to je asi detail.
orm: originál se mi nelíbí a jsou težší. Kompatibilita je vyzkoušená z MTB. Originál jsou u 785 třmeny z XT M8000. TUFO mě neuráží. Zvášť teď na jaře, kdy je na silnicích spousta štěrku a jiných nečistot není alespoň škoda v případě defektu tak vysoká.
Kolo super, za 5.
Dotaz ke trmenum. Delal jsi to zkusmo nebo je nekde zarucena kompatibilita? Proc jsi nenechal orignal trmeny?
Co se tyka galusek, tak bych cekal u tak draheho kola lepsi galusky nez Tufo. Designove se, ale hodi, nastesti tam neni zluta :-).