Dedacciai RAN Disc 2016

Přidat foto

Můj pokus o použitelnou kotoučovou silničku. Tak uvidíme…

(vloženo 9.3.16)

raf007
Ohodnoť bajk: (4.1  / 46 hlasujících)
Značka Dedacciai RAN Disc
Modelový rok 2016
Velikost M
Hmotnost 6740g
Rám Dedacciai RAN Disc
Vidlice Dedacciai RAN Disc
Hlavové složení TUNE
Kliky THM Clavicula
Středové složení THM Clavicula
Přesmykač Ultegra Di2
Měnič Ultegra Di2
Řazení Sh 785
Převodník BOR 52/38
Kazeta Dura Ace 11-28
Řetěz FSA 11 SL
Náboj přední TUNE King
Náboj zadní TUNE Kong
Brzda přední XTR 9000
Brzda zadní XTR 9000
Brzdové páky 785
Ráfek přední PanchoWheels RUSH 38 Tubular
Ráfek zadní PanchoWheels RUSH 38 Tubular
Dráty Sapim SUPER CX
Pedály Look Ti
Řídítka MCFK
Představec New Ultimate EVO
Sedlovka WR Compositi
Sedlo MCFK
Pláště TUFO Elite Ride 25

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Trepifajxl

15.5.16 20:45

DA: aha… a na jaké kolo jest povoleno dávat Claviculy???

Reagovat
DA
DA

19.3.16 21:53

Ve všem souhllas s cioran-m. Působí to jako dort od „pejska a kočíčky“. Třešnička na nesmyslném dortu jsou ty Caviculy.

Reagovat
Trepifajxl

14.3.16 13:31

za mě je to více než použitelné kolo, je to krásné, nádherné kolo

Reagovat
Radovan84
Radovan84

12.3.16 20:38

Bikerman-tak chápu že každému se líbí něco jiného a je to i dobře ale jestli tohle je hnusné tak já už teda fakt nevím no …

Reagovat
cioran-m

12.3.16 14:30

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
bikerman2
bikerman2

12.3.16 13:54

toto kolo je velmi lahke velmi drahe a hnusne.tvoje rb u mna je v top 3 na bf v cestakoch, frm galaxy v top mtb ale toto teda fakt nie.

Reagovat
cioran-m

12.3.16 11:43

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
hannawald
hannawald

12.3.16 10:04

Ja myslim, ze koncepce je jasna. Je to osazeno tuningovymi dily, ktere Radek prodava. Je to vykladni skrin toho, co umi, s extra lehkymi komponenty. To nejlepsi na kazdy dil.

Reagovat
cioran-m

11.3.16 17:38

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
cioran-m

11.3.16 17:26

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
raf007
raf007

11.3.16 17:12

kesu: kola mají 1265g, ale jsou galuskové a jsou použity ty nejlehčí dostupné dráty.

Pro tvojí váhu bych na silnici doporučil to co kolega madik, tedy DT 350 straightpull se Sapim CX Ray, ráfky třeba DT 331, nebo Ryde Trace 21 a váha bude 1490/1425g

Reagovat
madik
madik

11.3.16 11:41

cca 1450g dáš s 400g ráfky, DT350s, 28 drátů, CX Ray dráty a hliníkovými niply.

Reagovat
kesu
kesu

11.3.16 10:59

No, jako proč ne. Za mě nevím, jestli Claviculy, se svojí váhou skoro 100kg na ně nemám odvahu. Viděl jsem je několikrát různě zničený.

Kolik reálně váží kola a pak samotné náboje? Trochu přemýšlím o lehkých kotoučových kolech na UST ale pořád mi vychází na cca 1600g (35mm ráfky, 28 drátů a DT náboje). Chtěl bych tak 1450g.

Reagovat
raf007
raf007

11.3.16 09:32

cioran-m: děkuji za tvůj názor. Snažil jsem se pochopit, co jsi napsal, ale nejde mi to. Kdybys napsal, že na kole není téměř nic sériové, tak mám jasno. Ale „navěsit“ komponenty na kolo si představuji tak, že naopak vezmu rám v běžných barvách, dám kompletní sadu a továrně zapletená kola. Zde je na zakázku lakovaný rám, tedy mnou vybraný odstín barev ( 4 týdny čekání ), vlastnostnoručně zapletná kola – jen na 24 děr náboje TUNE se čeká 6–8 týdnů, kliky Clavicula ( 6 týdnů čekání ), Shimano/XTR už jsem vysvětloval, blbinky TISO na přehazce, titan/alu šroubky už nestojí ani za řeč .....

Je mi v podstatě jedno komu se moje kolo líbí :-) , jen si stojím za svou prací, kterou s takovými koly není rozhodně málo…

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

11.3.16 09:30

1)vsiml

2)vesak – jen tvuj nazor

3)co je tvuj pripad – jen muj nazor

a na to, abychom tu hodnotili krasu stroju, je nemusime vlastnit, ze. Ja neodolavam proste pokuseni si rejpnout do nazoru, kterej mi pripada vystavenej po precteni sloupecku specifikace, misto toho aby ses na to kolo proste poradne podival. To kolo esteticky sedi dohromady a to velmi. Bez ohledu na to, ze modrou s cernou ze srdce nenavidim a na kolo bych si to nedal, barvy jsou fakt o chuti toho ktereho soudruha. Jako celek to podle me drzi pohromade a to velmi.

A vsechno je to jen muj naaaazoooor :)

Reagovat
cioran-m

11.3.16 09:16

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

11.3.16 08:35

mozna ze raf007 se umi prenest pres cteni napisu na komponentech a spis ladi k sobe povrchy a tvary.

Tech co jenom prectou loga komponentu a vysoudej " pes, ves" :) je tady povicero a je to i tvuj pripad

Reagovat
cioran-m

11.3.16 07:40

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
blaf
blaf

10.3.16 20:16

kamaro: di2 je stejne tezka, mozna i o fous lehci nez mechanika ze stejne sady

Reagovat
Mark-H14
Mark-H14

10.3.16 18:58

okapes
okapes

10.3.16 17:24

Moc pěkný, jsem taky magor do vylepšování, ale takhle daleko ještě nejsem. To je vyloženě sjezdový speciál na sjezdy z Grossglockneru a spol. a v kopci nahoru se díky váze taky nestratí.

Reagovat
jarouš2
jarouš2

10.3.16 12:07

To sedlo bude asi peklo pro prdel ne?

Reagovat
roud
roud

10.3.16 11:55

Parádní kousek jen při ceně tohohle kompletu nechápu proč tam neni dura di ?

Reagovat
Bandura
Bandura

10.3.16 11:51

tak to je něco.5

Reagovat
iron.hide
iron.hide

10.3.16 10:35

uff, hope saw na silnicke O_o no mam dost.

Reagovat
mr.antik
mr.antik

10.3.16 09:36

vypadá to použitelně, až na to sedlo :-)

Reagovat
kamaro
kamaro

10.3.16 09:26

Díky za odpověď. Mě pořád vrtá hlavou jak se Rob mohl dostat na 4,5kg. Jasně, odlehčoval do extrému (dalo by se srazit na sadě, brzdách, kolech, kazetě), ale pořád je to ještě asi 1,3kg (oproti mech. sadě). Navíc je třeba počítat, že to bylo na ocelovém (resp. nerezovém) rámu, který bude naopak těžší než ten tvůj karbonový.

Reagovat
raf007
raf007

10.3.16 09:15

Kamaro: spočítané to nemám, ale empiricky, když stavím podobné kombinace na klasické brzdy a řazení, tak jsem o 900 – 1000g níž.

Reagovat
kamaro
kamaro

10.3.16 09:10

Evidentně byla snaha hmotnost srazit (kliky, kokpit, kola,..). Máš spočítané, kolik tomu přidá na hmotnosti to, že to je na hydraulických kotoučovkách a elektrice? V cenově podobných komponentech pochopitelně – takže kdyby tam byly brzdy Ultegra, páky Ultegra, náby Tune bez uchycení na kotouče a řazení mechanická Ultegra?

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

10.3.16 08:51

Ani to nebolelo ;-).

Reagovat
Bukowski
Bukowski

10.3.16 08:45

krásné, čisté, jednoduché .. tvoje kola a Cragsmana mě tady baví nejvíc.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

10.3.16 08:09

Kolo je pěkné, ale odkaz na tvůj obchod zavání velmi silně reklamou, nebylo by od věci ho odstranit … :-(

Reagovat
Radovan84
Radovan84

9.3.16 23:21

Ha…tak už je na světě. Noo mě bylo hned divný že ty a SH a navíc stříbrný náboje? Už mám jasno :-)Je to pěkný a hmotnost opět ultimatní ale čekal sem od tebe trochu větší divočinu :-) … (né že by to bylo jednou naškodu udělat „normální kolo“.Libí…za 5*

Reagovat
madik
madik

9.3.16 23:18

Pěkně kolo :)

Váha famózní, až mi vytrela zrak :))

Jediné ty kliky mi to trochu kazí, něco plnejsiho by vypadalo lip. Ale to je asi detail.

Reagovat
raf007
raf007

9.3.16 23:16

orm: originál se mi nelíbí a jsou težší. Kompatibilita je vyzkoušená z MTB. Originál jsou u 785 třmeny z XT M8000. TUFO mě neuráží. Zvášť teď na jaře, kdy je na silnicích spousta štěrku a jiných nečistot není alespoň škoda v případě defektu tak vysoká.

Reagovat
orm
orm

9.3.16 23:12

Kolo super, za 5.

Dotaz ke trmenum. Delal jsi to zkusmo nebo je nekde zarucena kompatibilita? Proc jsi nenechal orignal trmeny?

Co se tyka galusek, tak bych cekal u tak draheho kola lepsi galusky nez Tufo. Designove se, ale hodi, nastesti tam neni zluta :-).

Reagovat
prodi
prodi

9.3.16 22:55

To xtr tam vypada hodne nepatricne, ale jinak super

Reagovat
McBlacky
McBlacky

9.3.16 22:42

nejlepší tvoje silnice – pro mě. super

Reagovat
blaf
blaf

9.3.16 22:41

na ty bambule na pakach si budu muset jeste dlouho zvykat, kolo vypada hezky, ale ty paky, ty paky, ty mi tam vadi vic jak kotouce :)

Reagovat

Další galerie z kategorie

Lišák 6
Kolobezkar 65
benobiker 30
Jančovička 16
Hamik 30
chosee1986 8