Značka | Banshee |
Model | Scream V2 |
Modelový rok | 2007 |
Velikost | 19 |
Hmotnost | 21 |
Rám | Easton |
Vidlice | MZ 888 RC-V |
Tlumič | Fox DHX 5.0 |
Kliky | Shimano Saint |
Měnič | Shimano Zee |
Řazení | Shimano Zee |
Převodník | Gebhard |
Kazeta | Shimano |
Řetěz | Shimano |
Náboj přední | Funn |
Náboj zadní | Funn |
Brzda přední | Shimano XT 2015 |
Brzda zadní | Shimano XT 2015 |
Brzdové páky | Shimano XT 2015 |
Ráfek přední | Funn Descender |
Ráfek zadní | Funn Descender |
Dráty | Funn |
Pedály | Specialized platform |
Řídítka | Funn |
Představec | Funn |
Sedlovka | Titec |
Sedlo | WTB |
Pláště | Maxxiss Swampthing 2.35 |
Tak pánové vše bude asi jinak, vypadá to že příští rok jde rám do světa, vidlice taky, a bude přestavba z nějaké sériovky (z jaké, to ještě nevím, vypadá to buď na enduro/all mountain od Giantu nebo Feltu. Až bude jasněji , postnu to sem :-)
To je pak jiná, s 95 kilama tě ušetřenejch 150 g na klikách nespasí, v tom případě bych je neřešil. Jinak viz vlákno.
Pedro: takhle, mám 95 kg, a můj hlavní cíl předělávky kola je to, že už v podstatě nestíhám jezdit do lokalit, kde bych Banshee využil s jeho plným potenciálem, a potřebuju z toho udělat kolo, se kterým se vyškrábu i na kopec (to vyřeší přednostně menší převodník). JInak, jak jsme se bavili na jiném místě, tak jsem koukal ještě jednou na ty pláště, a ty moje současné Swampthingy váźí každý přes 1 kg, a ty co mám vyhlídnuté (Maxxis Highroller), tak jsou tak o 200 g/plᚍ lehčí, to kilo byl překlep. Teoreticky by se to dalo ještě trochu dohnat, kdybych místo Highrollerů nasadil Ardenty, ty mají okolo 730 g/plášť. Hlavní úspora by byla každopádně na vidlici. Jinak jak jsem psal s tím endurem – ono je to takové enduro/neenduro, nazvěte to každý jak chcete :-) pro mě to znamená že se někam musím dopravit po vlastní ose abych v té lokalitě mohl jezdit. Jinak bych to kolo nepředělával :-)
Atilla: Vim žes to psal, ale fakt nevim, jak se ti to povedlo, já je mam na dvou kolech, na jednom 4 roky, na druhym 5, a úplně bez problému. Když sem koupil Culta, na kterym byly Sainty, tak šly po zvážení hned dolu a na prodej a místo nich SLX. Esli Crasher moc neváží a nehází pravidelně kolo klikama na šutry, tak je to levnej způsob, jak ušetřit váhu, resp. eště by na tom moh vydělat. Navíc jak píše vedle ve vlákně, chce na tom jezdit enduro (lol), takže tomu snad extra nakládat nehodlá.
Krásný stroj, když jsem začínal, tak jsem nad ním hrozně slintal:) sainty bych rozhodně neměnil a už vůbec né za SLX, které jdou ohnout na banána docela snadno.
Carloss: Záleží kolik váží jezdec, já mam SLX na sjezďáku už 4 roky bez problému.
Pedro: zas menit sainty za slx mi neprijde uplne moudre.. ostatne celkove mi neprijde dobry do toho kola investovat kvuli vaze.. jezdit a pak koupit novy..
Pláště dělaj hezkou teoretickou úsporu, ale abys na nich shodil kilo, tak bys tam musel dát nějaký šlupky bez butylu, co budou na tomhle kole naprd, pokud jezdíš v šutrech. Ale třeba výměna klik za SLX by měla udělat nějakejch 150 g, a klidně i bez finanční ztráty.
Pedro 404: no to asi zas ne, ale jen na vidlici bude úspora tak 1,5 kg, další 1 kg dělají pláště, + zmizí původní rockring (chci menší převodník), apod. Třeba řidítka a představec na tom kole mám původní od postavení a to už je nějakých 7 let, takže jsou i z bezpečnostních důvodů zralá na výměnu. Ostatně to taky z finančních důvodů nezvládnu vyměnit vše najednou.
Díky, jsem s tím spokojený, tohle kolo jsem vždycky chtěl, akorát na něm přemýšlím o pár úpravách, přičemž jedna nevím, jestli lze udělat nebo ne. Pokud to klapne, rázem by se to kolo mohlo dostat tak na 18 kg :-)
Todle je hnus ikdyby to melo 14 kg.
V mládí jsem měl dvě. Jednu s Doradem a Deemaxy a jednu s MZ 66. Užasné biky, nesmrtelné :-D