Nový fast traky control. Jak přední tak zadní kolo.
Po několika jízdách jsem to vzdal a šel zpět na duše.
(vloženo 12.4.16)
MKII mi to delal i po 500km a brutálně. RoR a RR snakeskin sáknou na běhounu i po 1000km.
Všechno to je dneska hrozná šlupka, jinak by to ve 29 vážilo 800gr+
tomxxx: Crossmaxy a k tomu Conti, nic víc ke spokojenému životu nepotřebuju ;)
@jIrI: Tak to máš bohatý výběr ráfků a plášťů, páč se to vyrábí docela hojně.
Tjk: ale delaji mi to oba dva plaste. Jak na prednim(120tpi) tak na zadnim (60tpi) kole.
Az budu mit naladu tak zkusim jeste jednou. Jak jsem uz psal. Nasazeni a veci okolo fungovaly bez problemu. Jen to utkikalo takhle stenama. Zkusim dat omdost vic mlika
Rubi: UST ráfek + plnotučná UST guma je moje nejoblíbenější kombinace – naprosto neprůstřelné a blbuvzdorné, navíc se i při nižším tlaku nežvejká jako lehké šlupky.
Mně by docela zjímalo, jestli 2bliss jsou stejné směsi jako obyčejné maxxis, páč oni dělaj top modely na 3C a obyč modely na dvousměs. Zase že by social bral od maxxis nějaký šunty se mi nechce věřit.
tak UST v 26 mely 700g… dal tam proste malo mlika, nebo mel nakou patecni smenu, me zatim drzelo vsechno krom schwalbe slupky a conti performance i bez mlika – (rubena slupka, conti RS i Protec., Spec sworks, maxxis slupka, wtb slupka)
hele to je divny.. jak rikam ma 2bliss taky a nasucho drzej vzduch v radu dni… tohle je imho spis nejaky zmetek…
To je vpohodě, tohle mi dělali i fungl nový Maxxisy TR a dokonce i s EXO, stačilo přilít mlíko, projet a je klid.
To máte z toho gramaření. Myslel jsem si, jaký jsou NN nebo RaR šlupky a když jsme je nahodil v létě na bezduše, držely by snad i bez mlíka :)
To máte z toho gramaření. Myslel jsem si, jaký jsou NN nebo RaR šlupky a když jsme je nahodil v létě na bezduše, držely by snad i bez mlíka :)
ok, dám tomu ještě druhý pokus:)
jinak jo, najel jsem s tím cca 350km, to podle mě už promíchaný být mělo, mlíka zkusím dát víc (i tak jsem ještě dost mlíka vylívav po zasazení duší)
tjk: přesně jak říkáš, jsou a tak bych čekal, že tohle člověk nebude muset řešit
sibicz: hustá fotka:)
Asi je. Ale tohle byl pokus, jestli to vubec půjde. Nakonec se mi to povedlo nahodit normální dílenskou pumpou. To mě teda dost překvapilo. Drží to, takže jsem víc než spokojenej
takle to vypadalo, když jsem nahazoval Continental MKII v normální kevlarový verzi. Nic, co by na funkci rostlináře mělo vliv. Stačilo jenom víc mlíka a drží to
no jestli to je 2bliss verze tak bych jim je omlatil o hlavu… ja mam ted 2Bliss control Slaughtera a Butchera a ty si ufouknou na sucho 2 atm. za cca 5 dni.. bez mlika!
Cryzyy: ja to mel lip, myslim tak po 500km a asi 200–250ml (samozrejme postupne) mlika do kazdy gumy:)))
Ještě, že mám párek FS od loňska.
Scret @ co si tak pamatuji tak poslední XK se mi utěsnil asi 100km před tím, než jsem ho úplně sjel :o)
scret: Xking RS drzel i pres noc bez mlika na bezdusovem i klasickem rafku, ale je mozne ze ho nejak ted zmenili, protoze jsem to o nem slysel uz od vic lidi ze nedrzi…
Jak píšou ostatní, projel jsi to důkladně po nasazení? Jestli ano, tak máš mlíka málo, jak už tu taky padlo. I ty největší slupky se mi vždy hned zatěsnily bez problémů
Opravdu trochu dolít tmelu a hlavně jezdit musí se rozprostřít všude, tohle jsou pláště, který drží i bez tmelu.Plním přes ventilek, tak nejdříve tlakuji na sucho (jasně s mýdlem…) a tady tyto pláště mají pevné patky a krásně „lepí“ a drží i bez tmelu a to ne vždy jsem měl ráfek tubless.
snas89: zrejme jsi dal malo mlika… Po nasazeni je taky potreba jezdit, aby se to zatahlo…
Utesnil jsem nakonec i XK RS a to si troufam rcit, ze nic horsiho uz snad neni:)))
TJK: právě že dělají, proto mě to takhle celkem naštvalo. Dokonce už z výroby jsou ráfky (karbonový rovaly) podlepený páskou, stačí jen nasadít plášt, ventilek a nalít mlíko.
Jinak breduše nejdřív dával mechanik během přípravy na sezónu, nechávaly se loňský pláště. (cca 1800)
Nejdřív jsem z boku řízl zadní tak, že to už mlíko nepobralo a asi týden na to přední.
Takže kompletní výměna za nový. Koupil jsem opět verzi control (střední cesta, nejsou to ty „papírový“).
Nasazení a instalace v pohodě. Nejdřív nasazení a nahození na sucho (v pohodě to naskočilo i s obyč. pumpou), pak jsem nalil mlíko, nafoukal na max. možný tlak, když si byl jistý, že nic okolo ráfků a ventilku neuchází, popustil jsem na provozní tlak a hotovo. Operace na 15–20 minut na jednom kole. Jenže po několika dnech to vždy ušlo a musel jsem dopumpovávat.
Tyhle bublinky po bocích jsou po celém obvodu z obou stran.
Na rovinu, bezduše jsem dával ne kvůli gramaření, ale kvůli tomu, abych měl o starost míň, když někde zrovna píchnu, tak aby se to zacelilo a já to nemusel řešit.
Než ale takhle obden „panicky“ kontorlovat, jestli neuchází, tak jsem dal duše a pro zatím mám klid v duši:)
Schw. Performance RoR a RaR – boky daleko horší, mlíko skoro vše hned zacelilo, tlak neudržely víc než 3dny… po cca 300km už dofukuju jen o víkendu ;)
Stejná zkušenost – Fast Trak Control i Renegade Control, ale tmel to zacelil, jen jsem trochu dolil tmelu, S- Works to neudělal ani jeden…mladýmu jsem dával Schw. Racing Ralph (EVO, TLR…) pouští stále, ale postupně taky už přestává…no zarazilo mne taky, že to dělají verze Control, ale zacelilo se to.
Mě v plášti Schwalbe RR prosakuje mlíko už asi tisíc km – nepředpokládám, že by to přeslo. Mám v něm nalitý NOtubes – ten samý mám i v jiném plášti a tam je ok.
cim je to zality? Jinak neresit a jezdit a dofukovat.. ono se to zaceli a bude to ok… mel jsem OEM schwalbe co primo chcaly mliko bokama.. trvalo to cca 300km nez prestaly ztracet tlak a od te doby cajk…
Prosím Tě… To se zalepí a je pokoj, Schwalbe mi tekly 500km ;) … Ničemu to nevadilo, stačí dát o 30ml vic a neřešit ;)
To je divný, kdyby to bylo nějaký papírový schwalbe nebo contík, ale že i maxiss :/