Má druhá silnička. Elektrika slepe paradne – jen si tak tise zabzuci a je to. Rychle, presne, bez jedineho serizovani za 7 000km.
Rijen 2016 / Wattmetr Quarq SRAM RED eTap
(vloženo 13.4.16)
Značka | Specialized |
Model | Tarmac Expert SL4 Di2 |
Modelový rok | 2013 |
Velikost | 52 |
Hmotnost | do 7Kg |
Rám | Tarmac SL4 Expert |
Kliky | Quark SRAM RED eTap, carbon, 52/36 |
Řazení | Shimano Ultegra Di2 |
Kazeta | 10-speed, 11-28 |
Brzda přední | Shimano Ultegra |
Brzda zadní | Shimano Ultegra |
Ráfek přední | DT Swiss Axis 4.0 |
Ráfek zadní | DT Swiss Axis 4.0 |
Adam Buchal: sem si to taky myslel, jen že mi nabízeli elektriku jak na silnici tak horáka, ale s mým ježděním se to neslučuje. I když je to pěkný, zkusil jsem se svézt, paráda, ale do špatných podmínek to není. A nemyslím si, že ani na horáka, když se někde bahním. A to děllám skoro vždy. Nejsem cvok, abych na tom jezdil po asfaltu.
mám taky elektriku, baterku v sedlovce, na jedno nabití dám i 3000km
dělal jsem to podle tohohle návodu http://glorycycles.blogspot.cz/…version.html
pěkné video k instalaci je tady https://www.youtube.com/watch?…
a držák baterky v rámu požívám tenhle Ritchey http://www.bikeclinic.cz/…size-27-2mm/
13.4.16 19:08
Dobra otazka, ale netusim. A ani to zjistovat nebudu, za takoveho pocasi bezkuju :).
V teplotach 0 / +10 ale naprosto v pohode.
.r
Pěkný a funkční.Jen tu el. by to chtělo pořešit.Na Mallorce to muselo být luxusní. Za 4*.
Mark-H14-to že bych si to nekoupil neznamená vůbec nic.Ať slouží a dělá radost!
By mně zajímalo, jak to vypadá v zimě?
Myslím klasickou zimu – 10°C, sníh, trochu břečky na silnici.
Jezdím celoročně a nemyslím, že by to tyhle podmínky ustálo.
A ani s výdrží aku by to asi nebylo slavný.
Spešl!!!Jak jinak než za 5.*
Baterku by jsi musel koupit integrovanou, má jiný tvar, dobíjení se pak provádí přes mini usb rozhraní v konektoru pod řídítky=baterka se nevyndavá.
nejsem si jisty jestli se tam vejde, spis ne. je dost vysoka. Navic montovat sedlo kvuli dobijeni by se mi nechtelo. Kabel k razeni je vedeny vnitrkem.
Nejak takhle to vypada http://cdn.mos.bikeradar.imdserve.com/…-960-540.jpg
Baterka do sedlovky by dát nešla?
Hanit nehanit, uz to proste neni stroj pohaneny jen lidskou silou :-). Kolo pekne.
super, tohle bych si taky dokázal představit. Elektriku jsem jel pouze na testech a musím říct, že je to obrovský krok dopředu. Mám teorii, že kdo to haní, tak na tom nikdy v životě nejel. Seřizovat se to nemusí, protože se to seřizuje samo :-)
Baterka vydrzi naprosto v pohode 1500–1800 Km.
Dobiti trva tak 2–3h. Pristupna je v pohode na jedno cvaknuti (je videt dole pod stredem), ale vzhledem k vydrzi neni potreba zalozni. Stav nabiti jde jednoduse zjistit pridrzenim radici packy.
Kolo jsem kupoval loni v zari, takze vice nez rok stalo na prodejne, uvidim kolik baterka vydrzi cyklu.
Četl jsem na to negativní reakce… Jak dlouho vydrží aku? Je přístupný, aby se dal měnit během švihu? To b chtělo menší ublognutí…