Střeva nové Tmarsky. Kluzný pouzdra mají asi trojnásobnou velikost oproti staršímu modelu, jsou tam 3 kluzné „trny.“ Vakl je zatím velice malý, ale budu soudit až po delším testu. zatím najeto pouze cca 50 km. A nyní k záporům- Bowden a lanko k páčce jsou ukrutně krátký- takže je potřeba okamžitá výměna- kdy nastal další problém- šroubek krytky je hodně utaženej a zkurvil jsem na něm imbus na multiklíči- snad se mi to doma podaří povolit. Další info a fotky budou příští týden v Tmarsím vlákně
(vloženo 14.4.16)
Už ji nemám u sebe, ale páčka je k dohledání na netu, fotil jsem jen to co na netu nenajdeš. Udělám víc fotek až bude hotovo.
Tecka- tak asi bude potřeba trochu povolit lanko aby aretační trn zajel více. Jinak teda ještě k páčce- úplně jinej level, jde zlehka a bez problémů. musím dořešit to vedení a redukci a pak bude velká recenze.
Pokud je to 419S, tak tu jsem si koupil v lednu. Najeto zatím jen cca 300km. Vakl je celkem OK, délka vedení mi taky celkem vyšla, ale nesedí mi přesně aretační trn na otvory. Takže zaaretovat hlavně prostřední polohu pokud byly teploty pod 10°C a vazelína byla ztuhlá, byl celkem oříšek. Teď jak se oteplilo (a možná si to i trochu sedlo) tak je to v pohodě. Chtěl jsem levný teleskop na svého veterána s 27.2 a tohle splnilo zadání.
je to teda verze 27.2 mm a tloušťa stěny vnitřní sedlovky je brutální :)