Značka | Giant |
Model | Propel Advanced Pro 1 |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | S |
Hmotnost | 7.76kg komplet jak je na foto |
Rám | Giant Advanced Composite |
Vidlice | Advanced Composite, Full-Composite OverDrive 2 Steerer |
Hlavové složení | FSA |
Kliky | Shimano Ultegra, 52/36 ( vyměním za wattmeter Rotor LT) |
Středové složení | Shimano, Press Fit |
Přesmykač | Shimano Ultegra, 11-speed |
Měnič | Shimano Ultegra, 11-speed |
Řazení | Shimano Ultegra, 11-speed |
Kazeta | Shimano Ultegra, 11-speed |
Řetěz | KMC X11L, 11s |
Náboj přední | Giant SLR1 Aero |
Náboj zadní | Giant SLR1 Aero DBL WheelSystem, Giant alloy, sealed bearings, Pawl driver system, [F] 16H, [R] 21H |
Brzda přední | Giant SpeedControl SL, Titanium hardware |
Brzda zadní | Giant SpeedControl SL, Titanium hardware |
Brzdové páky | Shimano Ultegra, 11-speed |
Ráfek přední | Giant SLR 1 Aero DBL WheelSystem, ultralight full-carbon 55mm rims, clincher, tubeless compatible |
Ráfek zadní | Giant SLR 1 Aero DBL WheelSystem, ultralight full-carbon 55mm rims, clincher, tubeless compatible |
Dráty | Stainless straight pull, bladed aero profile, Dynamic Balanced Lacing, alloy locking nipples |
Pedály | Shimano Dura Ace |
Řídítka | Giant Aero SLR ( combo s představcem 355gr ) |
Sedlovka | Giant Vector Composite |
Sedlo | Giant Contact SL forward, Ti rail |
Pláště | Schwalbe One (bezdušové) |
6.3.17 19:48
Díky moc. Mě se bohužel u toho tvého nelíbí ten přechod rámovky do představce a potažmo jakoby prodloužení hlavové trubky. Nehodnotil jsem ti to, nechci u takové střely kazit hodnocení. Vím, že se to nemá, ale to kolo si to nezaslouží, protože až na toto, pro mě nestravitelné řešení, nemá chybu. Tak ať slouží k plné spokojenosti :)
22.1.17 18:38
Aniž bych si předtím přečetl předchozí komentáře, tak mě jako první napadlo slovo „Raketa“! Moc pěkná střela. Jak by řekl Bohuš:" Kolik to tak može jet?" :o)
tyjo.. tak to je noblesní interceptor… a blejská se jak lakýrky chlapce prvně jdoucího na hodiny taneční… fakt pěkný! a ty mini véčka… hm! 5/5
Ok tak az budes mit vic zkusenosti tak poreferuj. Ze to bude litat jinak je mi jasny. Jen me zajimalo jak moc. Na defy jezdim nejvic jizdy kolem 40–60km. Prumer podle stoupani ale tak 25–28kmh. Silnic jezdim chvili takze rezervy mam. Hlavne si rikam ze nejvetsi odpor vzduchu bude mit moje 192/100kg telo. Budu muset nejaky aero kolo obcas vyzkouset, kdyz me to vic chytne. Ale toho pohodli na defy by se zbavovalo tezko.
kotew: Pažit tady ještě nemám,ale něco nafotím s finální úpravou kola :)
File12: Rozdíl tam určitě je.Propel jde za pedálem jak kráva a jede to jak vlak.Největší přínos aero kola bývá nad 40km/h a opravdu je to nad touto hranicí znát už opravdu hodně.Pokud se jezdí spíše na pohodu,tak asi nemá smysl jít do aero kola a je lepší si užívat spíše pohodlí,které Defy nabízí.S užšími pláštěmi na rychlosti určitě nezískáš,tam jde spíše o váhu.Grip a větší pohodlí 25-tek bych asi neměnil.Ty kola na biku v profilu vyměň určitě, to bude opravdu smysluplný upgrade.
Jinak na Defy mám na tréninkovém okruhu s 660m Up nejvyšší průměr 36km/h,na Propelu ten samý mám 34,9km/h Na Defy jsem měl laufa a sedlo mi to.Kdežto ve středu na Propelu jsem byl dost bídný.Takže se přiznám,že ani já sám nevím o jak moc je Prolel rychlejší…
Krásný. Jak hodně je to znát proti Defy? Dvě silnice nechci ale trochu jí udělat na rychlost ano. Určitě bude znát když koupim záplety a kotouče. Hodim na to 23mm pláště. I s galdama se asi smířim.
Zajímá mě ale jak hodně jinak může letět tohle. Zkušenost osobní narozdíl od tebe nemam.
Co se týče kola dávam 5* vypadá to luxusně a i tahle kombinace barev je pecka
Moc pěkný,tohle k*rva pojede :),za 5*
ps. trošku mě mrzí že si to nevyfotil na novým černým koberci nebo na nějakým lepším pažitu:),než na týhle slámě:)
Bukowski: ani jedno,ale mám na ně velmi dobrý zdroj.Je tedy pravda,že je mi značka sympatická s poměrem cena-výkon.Jako největší výrobce kol na světě si to mohou jistě dovolit,tak proč toho nevyužít.Honba za „prémiovou“ značkou mě nechává zcela chladným.A on Giant stejně peče rámy i pro některé z nich :)
Není co vytknout.
Za mě oranžová rozhodně lepší než modrá, brzdy dobrý a pro smrtelníka plus že zadní není dole u středu, akorát ty bowdeny s fajfkama půl metru do boku u aero mašiny? S tím si mohli dát trochu práce… ne že by ten odpor byl tak obrovskej, ale nezapadá to do konceptu..
15.4.16 13:48
Tomb:Jede to opravdu velmi dobře.Jak se rychlost dostane nad čtyřicet,tak se dá celkem rozumně udržovat. Navíc to jede jak po kolejích,taková jako by hladká a čistá jízda.Nevím jak přesně to popsat.Samo to ale rozhodně nejede:)Velmi důležitý je tlak v pneu.Stačí málo nad určitý tlak a už je jízdní projev na nerovnostech téměř nepříjemný.Což je ale koneckonců alfa a omega každého kola.
cioran-m:Tu modrou s černou dělají i pro tento rok,ale je to cenově už docela přestřelené kvůli elektrice a jejich top kolům.Nicméně je fakt parádní.To co mám já ale zase jen tak nikdo nepřehlédne…
15.4.16 03:09
Tak tohle je moc pěknej sršeň!Radost na to kouknout a asi ještě větší na tom vyrazit…Moc pěkný!
Díky za ohlasy.Jsem rád,že se líbí.
A k těm véčkám.Parádně se seřizují,jsou lehoučké a neskutečně brzdí! Musím říct,že i hydr. brzdy co mám na Defy se na ně nechytají.To se časem ale určitě obrátí.Zatím je to nové a tak čekám,že to bude už jenom horší:(
Hydry jsou v mokru a v dávkování nepřekonatelné,ale tyhle brzdy mě velmi mile překvapily.
Moc tyhle aero mašiny nemusim ale musím uznat ze tohle vypadá celkem k světu.Trochu se divím že to nemáš jen matně černý ale to je dobře. Barevný kombo je super.
to nemá chybu, jen ty véčka resp navedení bowdenu k nim narušuje čistotu
musim rict ze se mi cela tahle koncepce aero biku v kompletu fakt libi! a chvalim za barevnou kombinaci jen s napisy a zadnej cirkus… je to hezke oziveni
Ty bovdeny jsou delší schválně,protože (když nedej bože lehnu) a protočí se mi kolo,tak by ty kratší něco urvali.Takhle můžou klandry až k rámu a nehrozí poničení řazení a nebo něčeho jiného…
Ale jo, sladěný je pěkně. Jediné co se mi nezdá je to vedení bowdenů pod rodlama. Pokud to je možné, tak bych ty řadící zkrátil.