Tento týden ještě doladím zadní galusku a budu (zase na chvíli) spokojen :)
Když měníte kola (karbony a hliníky), měníte brzdový špalíky, nebo i s patkama? Měl jsem dost velký problém špalíky do patek dostat, byť jsou na Campu – předpokládám, že jsou na jinou řadu brzd než mám.
Má nějaký smysl dávat do galusek tmel?
(vloženo 18.4.16)
Špalíky jsem samo musel mechanicky upravit. Jinak bych je tam nedostal ani s vazelínou. Zase je nechci ořezat moc, aby tam vůbec nějaká drážka zůstala a neodletěly – to už by byla lepší varianta ta vazelína nebo mýdlo, protože by to přestávalo brzdit postupně…
No uvidíme až dorazí druhý špalíky. V „nejhorším“ už budu jezdit jen na karbonech :D (který původně měly být jen na závody a sváteční švihy)…
No pri desti to mejdlo zase pujde na rafek (nebo muze)… spis bych ty spalky upravil mechanicky, srazil hrany a tak, nebo jsoiu sucha maziva, grafit atd… ty pak ani voda nevyplavi, ale jistota je aby to tam sedlo bez mazani..
Takže z mazání nemám obavu jen já :D
Patky sedí dobře na oba ráfky, ale pokud i druhý špalíky, který příjdou dnes (na karbony) půjdou nasazovat takhle blbě, tak prostě koupím druhý patky a bude…
Já to měním i s patkama.Stejně je musíš povolit a znovu seštělovat na jiný ráfek,takže je to i rychlejší.
Z tou vazelínou neblázni.Cokoliv mastného v okolí ráfku je o hubu.Špalek se ohřeje a vazelína,taktéž ohřátá,by mohla navzlínat do toho korku.Pak by se asi děli věci:)
To mě napadlo to lehce máznout vazelínou, ale mám obavu aby to při dešti voda apod nedostala na ráfky – zbytečná obava?