Zlomený Frequency i19

Přidat foto

Letošní Rohálovskou 50 jsem nedojel.

Jel jsem cca 20 km/h jezdec přede mnou výrazně zpomalil v předchozím hupu, beru za brzdu a najednou se válím po zemi.

Na jedné straně je vložka viditelné vytrhlá ze spoje. Měl najeto pouhých 1105 km. Nikdy žádný defekt a neřekl bych že jsem mu dával zabrat.

Stalo se někomu něco podobného? Jak se k tomu WTB staví?

Má cenu použít současné dráty nebo ty vyměnit raději taky?

(vloženo 1.5.16)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Kafař
Kafař

4.5.16 12:38

To jako v RB vezmou WTB ráfek a Novatec nábu a pošlou to do Bottica na vypletení? Nevim jaký jsou jejich obchodní a výrobní strategie, ale tohle se mi teda moc nezdá (za dopravu zaplatěj víc než za práci), teda pokud nepletou těch kol celou dodávku najednou a i tak mi to je dost divný…

Reagovat
Jakobo
Jakobo

2.5.16 15:46

To s tou plastickou deformaci je asi blbost, ale deformovat se bude rozhodne vic nez 1,8 a 2 mm.

Reagovat
Jakobo
Jakobo

2.5.16 15:33

Imho uz tech 1.7 je u MTB na hrane. 1.7 drat se bude oproti 1.8 deformovat zase o neco vic, coz mozna v souvislosti s pretahlym vypletem zpusobilo zborceni. Tech 0.1 mm uz muze byt v oblasti plasticke deformace zvlast pokud se k tomu prida nejaky naraz. Gerd Schraner v knize The art of wheelbulding uvadi, ze zapletal rafek rozrezany na kusy a kolo bylo stejne pevne jako u rafku v celku. Spis bych teda rekl nerovnomerne utazeny vyplet a slabe draty nez vada ve spoji rafku.

Reagovat
Rudyshy
Rudyshy

2.5.16 14:55

co je spatne na tom vyplete? dik

Reagovat
vpa007
vpa007

2.5.16 11:14

Mno co jsem se bavil s p. Heiníkem na TestFestu, tak si to zaplítaj sami (víc nevím), takže bych se obrátil na ně… a jelikož podle mých zkušeností s nima byla dycky super domluva, tak třeba vyjdou nějak vstříc… buď vyreklamují, nebo třeba nabídnou nový vypletený kolo za rozumnou cenu (ale nevím, jen takhle bych to udělal a očekával ;-)). Gud luck, dej vědět, jak jsi dopadl..

Reagovat
alo

2.5.16 09:33

že bych zase někomu škodil? tak asi jen když chce někdo speciální záplet, tak to z rb posílají do bottica… ale třeba tu zase plácám nesmysly…ať me p. heiník kdyžtak opraví..

Reagovat
Hnoj
Hnoj

2.5.16 06:45

Kola RB IMHO nejsou pletený v Botticu, protože jsou zapletený totálně na *****. Podle mě to pletou na stroji.

Reagovat
brundibar
brundibar

1.5.16 23:28

nj WTB…

Reagovat
alo

1.5.16 22:37

jak jsem odskoušel na vlastní kůži, bikezone reklamuje ráfky bez problému, rb nechává zaplétat tuším v botticu..

i19 je křehký ráfek…

Reagovat
skvedo
skvedo

1.5.16 21:45

Nevím jestli si kola zaplétá RB samo, nebo jim je někdo dodává (Novatec náboje s jejich logem).

Nejnapnutější drát jsem naměřil cca 150 kg. Dráty bych tipl že jsou Remerx (http://remerx.cz/…k-t302-cerne) RB uvádějí jenom 2.0–1,7–2.0. DT a Sapim mají v nabídce 2–1,8–2

Stalo se to na 34. km (před druhou občerstvovačkou). Došel jsem k silnici a přímo do cíle vrátit čip, takže DNF. Šmatlat po okolí v tretrách abych možná byl klasifikovaný těsně v limitu nemá cenu.

Dejv94: Jo to jsem já. Díky za link.

Reagovat
Dejv94
Dejv94

1.5.16 21:23

Reklamace nemá cenu, dráty vyměnit. Kdo ti to zaplétal? Spíš bych to viděl na chybu při zapletení, resp špatné zapletení s přepnutím drátu a pak se to celý zhroutilo. Do cíle si ale došel, ne?

https://www.facebook.com/…32062871977/?…

Reagovat
Jakobo
Jakobo

1.5.16 21:17

To bud rad, zes jel jen tech 20 :-( Letet nekde z kopce 50 tak bys to sem mozna nejaky tyden ani nemohl napsat. Kdo ti zaplital kola? Skoro bych rekl nerovnomerne utazeny vyplet. Ve spoji rafek casto hazi a nekteri mechanici to resi enormnim prepnutim. Z vlastni zkusenosti vim, ze bych musel nipl otocit klidne o 3–4 otacky navic ostatnim a to jsi pak treba ze 110 kilo na 200.

Reagovat
Strakááč
Strakááč

1.5.16 21:06

dráty i niple určitě vyměň.. a prohlídni nábu, jestli nemá někde prasklinu.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Florenc 2
FreeBoy 16
Lister 17
gersa 9
easyrider 2
Kubánec 42