13.5.16 12:48
Pevná je v pohodě i na závody typu Šela, Drásal apod. Dokonce i na Rychlebkách si s ní člověk docela dobře zajezdí, vše je mnohem zábavnější a techničtější než s odpruženou. Ale nesmí být tak nakopnutá jako tady.
scret: nesouhlasím, mě to na tom v lese docela baví a ze bych z toho byl bůhví jak rozbitej se řict nedá.
Adam Buchal: kolik mas najeto na pevny vidli na mtb? Ja ted neco malo na karbonovy a uz vim, ze je to i tak peklo:) Kolo 29 a na 2,2 bezdusich a stejne je to maximalne tak na cyklostezku a to jeste malo hrbolatou:)
tady to nevypadá tak brutálně: http://www.bike-forum.cz/…mtb-silnicka Na té fotce není dobře vidět ten úhel ale na verzi bike67 už je vidět:/
v tuto chvíli je to kolo pro pantátu, který si potrpí na mcfk:))
Úhel vidlice je fakt vražednej, asi zvolena nevhodná délka a/nebo rám. Stálo to asi raketu a přitom se vsadim, že takovýho majitele bych „pojel“ i na svym ocelovym šichťákovi, i na tý cyklostezce. ;) Snobům zmar!
12.5.16 14:14
gulin: já o voze a ty o koze, vůbec nic si nepochopil
Je to pekné, ľahké pravdepodobne riadne drahé cyklostezkové kolo pre niekoho, čo si to môže dovoliť.
Nevidím v tom žiadny problém, aj keď ja by som také niečo nechcel :)
Trepifajxl
Nejde vůbec o to jestli na takové kolo někdo má nebo nemá.
Buď se líbí nebo nelíbí.
A je jedno jestli je to kolo za deset tisíc nebo za sto a víc.
12.5.16 12:30
Adam: přesně, tohle bych taky měnil, světlý boky mi tam nesedí, a představec do negativu, uříznout komín a je z toho parádní kolo
Já dnes jezdil s tím svým celopevňákem po skalkách na Kozích hřbetech a nedokážu si představit ,že to jedu s takovouhle geometrií.
Trepifajxl: Myslím, že jsi se vůbec netrefil, když sem někdo dá pěkný kolo za 200 tis. tak mu po tom nikdo plivat nebude.
12.5.16 12:14
vpa007: Souhlasím s tebou. Peníze bych do toho nedal. Kdybych se už rozhodl dát velké množství peněz do kola, vypadalo by to jinak. Tyto komponenty si dokážu představit, ale rámovou sadu bych volil úplně jinou. Jinak nemám nic proti celopevňáku – dokonce to vypadá, že mé další MTB bude celopevňák. Ale rozhodně jiná rámová sada.
12.5.16 12:07
kubad: jasně, ale vždyť to máš úplně jedno
vidlice – co v ní vidíš za problém? mě docela ladí a že chce někdo pevnou? já mám vidlici z 90% vypnutou, takže bych si měl dát taky pevnou, tohle je individuální
12.5.16 12:05
vpa: já to psal obecně, rozhodně nehodlám myslet tím někoho konkrétně, ani zjišťovat na koho to platí a kdo se v tom najde, těch příspěvků je tu dost na to, aby se tam ten pravý zaručeně našel
salam alejkum
(indiánština ti tu brzy nebude k ničemu)
@Trepifajxl,
nic staviteli nebránilo dát komín nad představec, pokud se bude ladit posez, a tady je problém i hodně ve vidlici
@Trepifajxl: Já ti nevím… pokládám si otázku, jestli bych to chtěl (v případě, že bych na to měl prachy a chtěl je za to i dát)… a přišel jsem na to, že bych to prostě nechtěl, protožem si to, i přes luxusní komponenty a váhu, prostě nerozumí s mým vkusem (byť je jakejkoliv).. takže nesouhlasím, že bych konkrétně já bečel, jen proto, že na to nemám.. hoghw ;-)
12.5.16 11:58
mě se líbí, myslím že hodně lidí bečí jak je to hrozné jen proto, že na něco podobného nemá… klasika
dtto řízení – je snad logické, že když je to stavba pro někoho, že se nechává komín, ať si to dotyčný individuálně sešteluje
Hm… chca nechca se přidám k davu… váha i komponenty luxusní, vzhled kola to ale neumí prodat… ten tenoučkej krček k tlustý vidlici bypadá jako by na Arnoldovo tělo naroubovali hlavu žirafy ;-). Ale každopádně vzhled kvality kola nesráží, pokud je majitel „hepy“ a chtěl to tak mít, tak je určitě spokojenej.
muselo to stat takovej balik a pritom to vypada hur nez karbonova cina:( Za mne velke zklamani z celku, ikdyz jednotlive dily top…
Nesmyslný úhel vidlice (71 st vel. S, u větších velikostí M, L dokonce 72 st.) činí kolo do terénu poměrně nevhodným :-).
Po úpravě kokpitu to bude pěknej bajk, mně se líbí.
Rám vypadá krásně ,ale ta vidlice je opticky při nejmenším divná a kazí to dojem z celé stavby. Škoda
Ta vidlice vypadá jako nakopnutá. Poměrně masivní hlavová část, ze které vystupuje úzký sloupek vidlice. Možná se to po doladění posedu a vyhození podložek spraví. Barevně by mi to více sedělo s černými plášti. Když už Dugastky, tak bez červených prvků.
přijde mi ta vidle hrozně nízká a díky tomu jsou ty úhly nějak rozhozeny, to ani seříznutí sloupku nezachrání…
Já myslím, že když půjde níž sedlovka i řídítka při ladění posedu ⇒ celý se to opticky sníží tak to bude proporčně v pohodě. Tyhle galdy žeru.
Na bajka je to hezký až moc, ale když se na to podívám, tak to klidně mohla být silnička, respektive CX/gravel, ne?
Je to… divný. Galusky k tomu vzhledově nepasují, mechanické XTR je tam proč? (elektriku bych pochopil) a vidlice má na můj vkus moc malý offset u korunky a naopak velký offset na dropoutech. Na první pohled to vypadá jako městské/fitness kolo.
Tohle je první drahé kolo, které se mi opravdu hodně nelíbí. Nějak to padá na držku a ani si neumim představit k čemu to je.
Váha pěkná, moje silnička brečí v rohu…
Ten posed se samozřejmě bude ladit, podložky dolu, představec neativně ale vše až podle toho jak sedne novému majiteli. Jinak pro zajímavost hmotnost je 7500g.
bohuzel pro mne je to vzhledove bida… tohle je priklad kdy jednotlive top komponenty tvori proste z meho pohledu strasne obycejny nicim nezajimavy celek… coz je skoda protoze bike je to technicky naprosto spickovej…
11.5.16 21:01
Horská silnička…k ničemu