První foto před krátkou seznamovací jízdou.
Cyklostezka nad Vrdy. Po operaci menisku jezdím méně, ale aspoň něco..
Aktuální a nejspíš i finální osazení. Plně vyhovuje (a konečně lépe nafoceno).
Delší dobu jsem odolával chuti vrátit se zpět k MTB. Vlastnil jsem slušné kolo X-Fact ale nahradil jsem ho trekem od PELLSu abych mohl na delší výlety s kámošem a stačil jeho tempu. Bohužel treking nebyl vhodný ke splnění mého snu – amatérské závody ( ve stylu KPŽ ).
Letos na jaře jsem se tedy konečně rozhoupal a poslal PELLSe z domu. Chtěl jsem jednoznačně GT Zaskar. Plán vyšel, ale jen napůl – z finančních důvodů jsem musel slevit z nároků a vzal Karakoram Comp. Byť je to dost těžký bike, plní očekávání na 150%. Na vyjížďky po polňačkách a lesňačkách je super. Zvládli jsme spolu i několik závodů.
Postupně jsem vyměnil pár věcí aby bylo funkčnější a také když něco umřelo. Teď už si ho budu jen užívat.
(vloženo 20.5.16)
Značka | GT |
Model | Karakoram |
Modelový rok | 2014 |
Velikost | M |
Hmotnost | 13,5 |
Rám | GT 6061 |
Vidlice | SR Suntour Raidon XC LO-R 100mm |
Hlavové složení | Kore 1 1/8" |
Kliky | Shimano Deore FD-M610 |
Přesmykač | Shimano SLX, FD-M660 |
Měnič | Shimano SLX, RD-M662 SGS |
Řazení | Shimano SLX, SL-M660 |
Převodník | Shimano Deore 42/32/24 |
Kazeta | Shimano CS-HG400, 11-36 |
Řetěz | Shimano HG54 |
Náboj přední | Remerx Light |
Náboj zadní | Remerx Light |
Brzda přední | Avid DB3 + Shimano SM-RT56 180mm |
Brzda zadní | Avid DB3 + Shimano SM-RT56 160mm |
Brzdové páky | Avid DB3 |
Ráfek přední | Remerx Top Disc |
Ráfek zadní | Remerx Top Disc |
Dráty | nerez 2mm |
Pedály | Shimano PD-M520 |
Řídítka | Race Face Ride |
Představec | GT |
Sedlovka | Giant Connect SL |
Sedlo | GT Colorado |
Pláště | Schwalbe Rocket Ron Evo 2.25 |
Kolo je 10tis takže podle mě výborné. A je s Deore hazkou a Alivio řazením
dá se ted sehnat lépe vybavený model na Deore s XCR a brzdami Shimano pod 20 t., tohle je opravdu základ s Acerou…
podobně jsem vylepšoval svojeho authora a pak jsem sestavil uplně jiný kolo na uplně jinou věc… kolo je furt v přestavbě :D
Singlespeed: Zase si ale clovek vybuduje vetsi vztah k danemu kolu :) To pak jdou myslenky nad vysi investic stranou ;)
JDF: Avalanche vypadal moc dobře. Hezky sis vyhrál ;-).
Singlespeed: možná se to nevyplatí, ale mě to baví. Už prvního horáka jsem přestavoval a treka jsem taky vylepšoval. Navíc, zatím plánuju jen vzduch.vidlici..
Přestavba nebo nějaké výrazné investice do kola se v tomto případě nevyplatí. Jezdit, dokud to slušně funguje a pak koupit zase za patnáct tisíc nové, vyjde mnohem levněji.
strakaac
Zkusím to podle tvé rady. Když tak mě čeká servis
Ať slouží, za mě 5 protože taky prozatím jezdim na GT karakoram a již rok mi dělá jen radost :)
cervikpetr jo aha, jsem se přehlídnul..
zadní mívá delší chod.. většinou kvuli rozlišným délkám hadičky..
zavzdušněnou brzdu poznáš, že když jí zmáčkneš, podržíš jí chvilku a pak když jí odlehčíš rukou, tak nemá skoro žádnej odpor jako když jí zmáčkneš hned a pustíš… pokud jí zmáčkneš na delší dobu pak povolíš a má pak furt stejnej odpor jako když jí pustíš hned po zmáčknutí, tak není zavzdušněná.. :D
Hazka tam je Deore. Jen smyk je Acera. Vzduchová vidle bude první věc na kterou šetřím. Ještě jsem zvědavý na brzdy. Přední je celkem jedovatá ale zadní mám nejspíš zavzdušněnou, protože páka jde téměř na doraz a stejně moc nebrzdí