…a byla to pecka! Na rovince na hezkým asfaltu to svištělo jedna radost. I do kopca jsem si o dost překonal PR na segmentu.
Ale k věcem co mě nemile překvapily:
- aero kola pro mě byly celkem o držku, včera zrovna dost foukalo a párkrát jsem měl pocit že mi kolo ustřelí do boku a já poletím na hubu
- řazení, na to že to byla nová Dura Ace a já su zvyklej na svoji stařičkou Ultegru 2×9, tak mi to zas jako takovej skok nepřišel
- brzdy na karbon kolech brzdily tak stejně, ne-li o trošku hůř, než ta má Ultegra. A pískaj!
A k plusům:
- pohodlná geometrie: možná to bude nevhodnou velikostí mýho Duratecu, ale Venge mi prostě geometricky seděl líp, v pohodě jsem jel i v dropech, což na svým nedám víc jak 30 vteřin.
- pohodlný sedlo
- RYCHLOST!!!! Ta je fakt neuvěřitelná
- Krása, každej karbonovej díl v honbě za aerodynamikou je prostě krásně vymodelovanej, hlavně mě zaujaly brzdy itegrovaný ve vidlici a řídítka s představcem.
Nicméně sečteno podtženo, rozdíl v ceně 190 000 Kč oproti mýmu kolu mi nepřipadá adekvátní.
(vloženo 23.5.16)
nooski: tys nám ty kola půjčoval, že víš o Evu pro přítulku? :) Jo jelo se jí dobře, byla to vlastně její první jízda na silničce, blbý že pokud podědí tu moji tak to bude dost výraznej krok vzad :D
Člověk a jeho svět: sdílím názor s paulart23, určitě to nejsou všichni, ale dost velké % to bude :-D
heslo: hlavně ať je vidět že na to má (ale je to moje první kolo a jezdit na tom ani nebudu)
Brzdy na Viasovi jsou tragické. Vyzkoušel jsi i Madonu? I když na Madoně byla jen nízká kola a tak trochu ztrácela potenciál. Přítelkyně ale byla nadšená z Eva ne? ;-)
paulart23: to u sám nevěříš :)
@kajda: myslím, že když dáš dvě kila za kolo, tak cenu servisu zase tak moc neřešíš …
prý to jede a i dobře vypadá, ale jak se to dostane na servis, necháš tam mordu, protože mechanik se s tím sere nejméně 3× tak dlouho…stejně jako u toho nového aero Treku a jiných kapotážovaných kol
takovouhle raketu bych rád zkusil. Cena je otázka preferencí, ale kupovat S-ko Venge za cenu C60 nebo VR1 je hrůza :-)
Tos dojel z Herčíkové až do Jundrova? ;)
Jinak na aero kola si zvykneš a budeš si dávat pozor, ovšem uznávám, že napoprvé to je jak říkáš o držku. Moc nesouhlasím s tím, že není rozdíl mezi starou Ultegrou a 11sp Durou (vlastně vůbec nesouhlasím, ne moc) :). Brzy na karbonech jsou téma samo o sobě, na suchu ale dnes už většinou ok. Cenovka je jaká je, ale slevu by ti jistě dali ;)
23.5.16 12:06
Ty brzdy obslehly myslim od look tam je maj dotazeny k dokonalosti predni primove vidlici a zadni na spodnich trubkach.
kdysi jsem venge taky testoval, na rovinach to jelo fakt pekelne a celek byl fakt neskutecne tvrdy, sla na tom citet kazda nerovnost na asfaltu, coz se mi nestava ani na hlinikovem cruxu :D na zavody super, na trenovani/bezne jezdeni bych do toho urcite nesel
Je fajn vyzkoušet takovéhle přetechnizované nesmysly, aby jsi pak zjistil, že k parádnímu svezení Ti stačí kvalitní tuhý rám, se správně zvolenou velikostí, dobrá kola s hliníkovými ráfky (třeba Fulcrum R 3), kvalitní mechanická sada ( 105, Ultegra) , kvalitní sedlo ( tady Fizik )), to vše správně nastaveno, seřízeno a za nějakých 45 tis., máš perfektní funkční svezení..