Značka | Trek |
Model | Madone 4,5 |
Modelový rok | 2010 |
Velikost | 52cm |
Hmotnost | 8,9kg s pedály |
Rám | TCT Carbon, DuoTrap Compatible |
Vidlice | Bontrager Race Lite, carbon w/E2 aluminium steerer |
Kliky | Shimano R-600 50/34 |
Přesmykač | Shimano 105 |
Měnič | Shimano 105 |
Řazení | Shimano 105 |
Kazeta | Shimano 105 12-27, 10speed |
Řetěz | CNC HG93 |
Brzda přední | Shimano Tiagra |
Brzda zadní | Shimano Tiagra |
Brzdové páky | Shimano 105, ST-5700, 2x10 |
Ráfek přední | Bontrager SSR |
Ráfek zadní | Bontrager SSR |
Pedály | Shimano 105 PD-5800 Carbon |
Řídítka | Bontrager SSR VR, 31.8mm š=40cm |
Představec | Bontrager Race Lite, 7 degree, 31.8mm |
Sedlovka | Bontrager Carbon |
Sedlo | Bontrager R1 |
Pláště | Bontrager R2 700x25c kevlar |
Čus posledně jsem bral pár 105 tady https://www.hupnakolo.cz/…t-5700-cerna cena za pár kolem 3300 a ještě si jí ponížíš prodejem těch tvejch.
Opratě zkrátit a naladit do černý barvy. Já bych ty páky neměnil. Opratě mi vadí jen v jedné věci. Jsou v záběru kamery umístěné na řidítkách.
Ale jo, ty 5700 se daj koupit na bazaru za 3k tusim? Ale rozdil je jen ve vzhledu, tyhle kdyz jsou dobre serizene radi pocitove lip.. zkus uklidit ty bowdeny, kup treba lepsi plaste a jen kdyz Ti ty oprate budou fakt vadit jdi do novejch..
Dualy Shimano 105 10speed ST-5700 (vedení bowdenu pod omotávkou) by to mohly vyřešit.
spíš jsem myslel, že by to chtělo jiné, kompatibilní páky, nemáte někdo tip?
S opratemi se nejlip vyporadas, kdyz das tu zleva do pravy navarky na ramu a opacne.. jsou pak mnohem kratsi, daj se v krizeni sepnout a cely je to vzhlednejsi, nevisel jak kozy stary indianky… se divim, ze Trek to tak nema od vyroby.. dole pod ramovkou se to pak klidne muze zkrizit, to neni problem, mezi rodlama a navarkama to takhle funguje mnohem lip, hlavne kdyz ohnes rodla o 90 stupnu, ale i pri normalnim zataceni..