celej set (bez rychlopínáků, ale i ty jsou v krabici)
přední kolo, silniční nába 24 děr
zadní kolo, silniční nába, 24 děr, ořech 9/10 a 135mm ;-)
detail ráfku
pření nába
zadní nába
a takhle pěkně zabalený to dorazilo PPLkem (tady už pečlivě zafixováno v kufru obyčejného českého vozu :-))
Minulý týden konečně dorazil zakázkový set lehkých kol.. ráfky Better, silniční náby 24 děr, ztenčovaný dráty, váha setu 1.640g (±4g a bez rychloupínáků).
Původně jsem je měl nachystaný na budoucí projekt dětskýho XXS 26er, ale nakonec to bude krapet jinak ;-)
(vloženo 30.5.16)
To bylo jednoduchý, nabídla mi to milá paní přímo v Remexu, aniž bych vůbec tušil, že toho jsou schopni. A bylo to bez změny ceny. Náby si dělaj, je to evidentně skládačka, takže jen vymění koncovky a je to.
Víc info v SZ, dík, žes napsal napřímo ;-)
Mno když to tak čtu, tak všechny uklidním, že na tom nebude jezdit nidko žádný závody… nakonec to bude velmi málo jezdit ženská, která kolu nijak zvlášť neholduje, takže se nebude pouštět do žádných větších akcí… revírem těchto kol bude tedy párkrát cyklostezka nebo polňačka, na sjezdy i výjezdy kolo zásadně vedeme ;-)
Takže díky za názory, byť nejsou pravda moc pozitivní, přesto si jich vážím a budu kola sledovat… kdyby se něco s nima stalo, jistě dám vědět ;-)
vsudenekole: ty seš teda vědátor, radši už nic nepiš.
Mám Cresty, 1,8 dráty, alu niple a čísnký náby s alu ořechem, kola maj 1490g a vše drží. To že se to rozpadá není váhou, to je Remerxem. Nedávno mi prasknul Fastdisk podelně a to váží skoro jak dva Cresty.
30.5.16 19:30
vsudenakole – tys opravdový znalec a specialista, podle tvé originální teorie by byly třeba Lightweighty na jedno použití, že? kolik si jich viděl ruplých???
30.5.16 19:07
S dráty1,8–1,5–1,8 ,duralovými nipli,duralovým ořechem a téměř papírovým ráfkem,který pak mezi patkama jeb-ne
vsudenakole – to cos tady vyplodil je slušně řečeno pěknej nesmysl v dnešní době není problém mít na MTB kvalitní kola ±1500g s velice dobrou životností jen to prostě nebude za 5k
30.5.16 18:56
Nemohlo protože to nejlehčí je většinou určené pro závodníky tedy na jedno použití,pokud někdo požaduje dlouhou životnost a spolehlivost,nesmí brát hmotnost jako nejdůležitější parametr a měl by sáhnout po nějakém léty ověřeném produktu.
Talaj: No jo, ale co si myslet o firme, kde si z nabidky jejich produktu musis vybrat, abys dostal neco co funguje? Nemelo by fungovat vsechno co nabizeji :-)?
Za mě je Remerx v pohodě. Některé produkty jsou opravdu na úrovni, třeba MTB ráfek Tubular. Je potřeba si správně vybrat.
Trepifajxl: to me vubec neprekvapuje, strizlive se ta firma uz asi neda vest, kdyz nekolikrat po sobe testujou zaplety az na koncovych zakaznicich a pak chteji lide reklamace jak na bezicim pase…
30.5.16 14:41
pana Remeše, majitele Remerxu, jsme měl možnost potkat 2× při obchodních jednáních v době, kdy jsem dělal do kol, v obou případech buď byl podnapilý nebo tak alespoň působil, každopádně z obou jednání sešlo…
remerx ze pry vi co dela? :D a s tou pripadnou reklamackou bych si u remerxu taky moc nefandil :-) ale jinak je to super firma :D
Mno, jelikož tomuhle zrovna úplně nerozumím, tak budu doufat, že soudruzi v RMX vědí co dělají (když už to pár let dělají).. no a když to nebude dělat paseku, tak to holt prostě bez uzardění poputuje zpět ;-)
Přední náboj je zjevně určen pro radiál (utopené otvory) , takže je zajímavé, že to borec vypletl kříženě :-).