Udělal jsem si radost a jelikož nebylo na trhu nic, co bych si koupil a moc netunil (OK, přiznávám, rád tuním), poskládal jsem si kolo dle svého :-) Zatím najeto jenom cca 50km, ale jsem nadšen, kolo snad jezdí i samo :-) Na mé potřeby a schopnosti je to jistě overkill, velká část kola je hlavně pro vnitřní pocit :)
(vloženo 1.6.16)
Značka | Trek |
Model | Superfly 9.6 |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | 17,5" (M) |
Hmotnost | 10,8 |
Rám | OCLV Mountain Carbon, E2 tapered head tube, G2 Geometry on 29ers |
Vidlice | RockShox Reba RL Solo, 15mm, G2 Geometry, 100mm travel |
Hlavové složení | FSA |
Kliky | Shimano XT FC-M8000-1 |
Středové složení | BB95 |
Řazení | Shimano XTR SL-M9000IRA |
Převodník | Shimano XT SM-CRM80 32T |
Kazeta | Shimano XT CS-M8000 11-42 |
Řetěz | Shimano XT CN-HG701 |
Náboj přední | Shimano XT M8000, 15mm |
Náboj zadní | Shimano XT M8000, 12mm |
Brzda přední | Shimano XT BR-M8000 + SM-RT81M/180mm |
Brzda zadní | Shimano XT BR-M8000 + SM-RT81S/160mm |
Brzdové páky | Shimano XT BL-M8000 |
Ráfek přední | Shimano XT WH-M8000-TL |
Ráfek zadní | Shimano XT WH-M8000-TL |
Dráty | Shimano XT M8000 |
Pedály | Shimano Saint platform |
Řídítka | FSA SL-K Carbon, 31,8/700mm |
Představec | FSA SL-K Carbon, 31,8/80mm |
Sedlovka | FSA SL-K Carbon, 0-15mm offset/27,2mm |
Sedlo | Selle Italia C-2 Gel Flow |
Pláště | CONTINENTAL X-King 29 ProTection TLR |
Díky všem :-) Hlavně ale opravdu jede krásně, možná už si nepamatuju, jak to bylo před cca 6–7 lety, co jsem naposled seděl na kole, ač jiné kategorie, ale toto kolo je prostě paráda :-) V sobotu jsem najel 75km, pod představcem 5mm podložka a sice mě lehce bolel zadek a stehna po 50km, tak žádný zásadní problém (mimo navigaci, ale to není chyba kola). Takže zatím mám pořád radost :-)
Posed ladím, chce to čas a zkoušet. Mám krátké nohy, třeba dle Canyonu jsem podmíru a navrhnuli předběžně XS :-)
Čus je se zeptám jak máš řešenou zadní osu je to na rychloupínák nebo jsi to předělával na pevnou osu dík za info.
Super,není nic lepšího než mít kolo podle svých představ a navíc bonus si ho sám složit,je to krásná práce.Tak dobře slouží.
lobic: Nebylo potřeba nic na rámu dělat, vše bylo připravené. Co se týče ceny, tak to nebylo tak zlé, měl jsem „lepší“ ceny na většinu dílů včetně kola. Pokud jde pouze o kolo bez příslušenství, nářadí, spotřebáku, náplní a po odečtení prodaného, tak je to kolem 60. Za běžné ceny by to bylo kolem 85 a to už bych asi těžce skřípal zubama :-)
Gustaf 81: Nášlapu se až tak nebojím, spíše bych řekl, že si dávám na čas :-) Prostě s rozmyslem. Co se týče řídítek, popravdě jsem myslel, že budou rovnější, ale čert to vem. Je to jako s koly, chtěl jsem zase vše v jedněch barvách a za rozumné peníze :-) Nemyslím, źe měto bude limitovat v čemkoliv, nejsem takový jezdec, abych tím trpěl.
tyho naděláte s bowdenama…se podívejte na bajk Absalona, kudy mu vedou http://www.bikeradar.com/…-2016-46913/
máš to pěkný, jen bych dal úplně rovný řídítka…ale to už je o osobní preferenci. Jo a ty nášlapy bych tam taky vrazil. Neboj se toho…
Moc hezké. Kolik tě to celé stálo? Musel si používat při montáži frézy nebo si to pouze smontoval a vše sedělo jak má?
Pokud není vnitřní vedení na nějaké číně, nebo blbě vymyšlený, nevidim v tom problém. Jen vnitřní vedení brzd mi přijde pěkně na hovno.
ja bych teda vnitrni vedeni bowdenu nechtel…kdyby bylo na vyber, volim vzdy venkem, pak to mas vymenene za chvilku…lola bych volil taky od DT, ale chapu ze si chtel sjezdnotit sadu :)
S bowdeny moc neudělám, takže se s tím musím smířit. Co se týče kol, ano, DTčka jsem uvažoval, bylo by to lepší na servisovatelnost, ale vlastnostmi je to myslím ± stejné, resp. bych nepoznal rozdíl, cena asi taky ± stejná. XT kola zase jsou právě k sadě, což se mi líbí. Mají ale horší servisovatelnost, resp. dostupnost dílů, proto jsem rovnou objednal pár drátů, abych měl do zásoby, kdyby něco :-)
Škoda toho vnějšího vedení bowdenů. Na takové raketě to už v dnešní době působí poněkud nepatřičně. Dále chápu snahu mít všechny komponenty z jedné sady, ale třeba kola a náboje bych volil jiné (DT, Stan's, …). Jináč je to pěkný. Dávám za 4.
Paráda, na chlup stejnou specifikaci jsem si naskládál taky, ale na carbonovej rám od CUBE, akorát jsem dal RockShock SID a kola DT Swiss.
A ja som si naivne myslel, že to bude originál:)
Jinak všem samozřejmě díky za rady i názory:)
Kamarad zvolil presne stejny postup jako Ty…Superfly 9.6, dily mi prodal na kolo pro pritelkyni a osadil to XTckem…pekne :-)
Váženo stylem: (já + kolo) – já. Váha je ale docela přesná (±100g), možná udělat více měření, bylo by to přesnější, někdy hodí 2 měření rozdíl 200g. Je to včetně počítače i mléka.
Krásný bike, komponenty perfektní, jen nechápu tu váhu, čekal bych menší, sám mám alu a žádný carbon, váží jen o 350 gramů více včetně pedálů, je to váženo ?
Ono to tak asi nakonec dopadne, ale nespěchám. Neměl jsem v tom jasno a proto jsem šel cestou větší jistoty. Boty jsem si taky koupil nějaké obyčejné. Když budu mít kolo zažité a budu se cítit, koupím Shimano PD-M8000 a uvidíme :-)
S naslapama jsem taky nikdy nejezdil a na nove 29 kolo jsem si je poridil a uz bych bez nich nemohl jezdit. Je to navykove. Ale pravda je ze jsem se mesic psychicky pripravoval a stejne jsem jednou pri zastaveni ty nohy nevyndal. Ale to se stalo asi kazdemu.
pěkný.s pedálama maš pravdu,taky nevím co nahodím pokud někdy postavím 29…
Posed budu ladit dle toho, jak se mi bude jezdit, zatím ale nemám zásadnější problém. Sainty jsou opravdu „nevhodné“, ale koupil jsem je jako dočasné řešení (snad). Delší dobu jsem nejezdil, 29" kolo je pro mě novinka, široká řídítka taky a tak chci mít jistotu, že se někde nerozplácnu. Nášlapy jsem nejezdil nikdy (a bůh ví, jestli začnu) a nepřišlo mi vhodné s nima začínat na kole, které nemám pod kontrolou.
1.6.16 10:28