Značka | Favorit |
Model | F1 Special |
Modelový rok | 1988 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 9 |
Rám | Favorit F1 Special, ocelovy rám - Reynolds 531 |
Vidlice | Favorit F1 |
Hlavové složení | Favorit |
Kliky | Walter |
Středové složení | Walter |
Přesmykač | Walter |
Měnič | Walter |
Řazení | Walter |
Převodník | Walter |
Kazeta | Velo |
Náboj přední | Renak |
Náboj zadní | Renak |
Brzda přední | Shimano Dura-Ace |
Brzda zadní | Shimano Dura-Ace |
Brzdové páky | Favorit Special |
Ráfek přední | Favorit 27 x 1 1/4" |
Ráfek zadní | Favorit 27 x 1 1/4" |
Dráty | Favorit |
Pedály | MSK |
Řídítka | Favorit |
Představec | Cinelli |
Sedlo | Favorit Special |
Pláště | Barum 27 - 1Kriterium P-B-W |
Dobrý den, pěkně provedené kolo.. 5
A chci se zeptat na odstín laku, nějaké označení nebo typ barvy?
Děkuji
26.5.17 13:34
Re Stdslav, Sehnat dobovou Campu by nebyl az takovy problem, problem je sehnat ji za hubicku ;-). 1988 je akorat konec „hranateho“ Super Recordu (do 1987) a nastup elegantnich sad jako C-record, ktere uz mi ale tak nejak k Favoritum nepasuji.
standoslav: Já vím, taky mi dalo dost práce než sem sehnal páky a kliky Campa Super Record, za rozumnou cenu, abych měl komplet.
Re.: KUBULA. Samozrejme by to s Campou bylo lepší, ale kde ten dobový komplet sehnat? To by byl běh na dlouhou trat ale ve výsledků unikat. Jen si představ sehnat Campa brzdy, ty i tenkrát byly spek a co dnes ? Já třeba mám takový ram, stavěny na OH1976, ale vim, ze při stavbě toho retro Fava. bych ty brzdy nesehnal.
Re.: KUBULA. Samozrejme by to s Campou bylo lepší, ale kde ten dobový komplet sehnat? To by byl běh na dlouhou trat ale ve výsledků unikat. Jen si představ sehnat Campa brzdy, ty i tenkrát byly spek a co dnes ?
1.7.16 11:58
kubula: máš svůj díl pravdy, ale jak jsem psal níže, koukni na ročník, má tam 88 a tou dobou už dělalo Speciály více rámařů kolem Babického a cpali na to i Walter, bohužel
jinak samozřejmě dříve v historii dělal Speciály Babický pro repre a vybavený byly Campou (a možná někdy i Shimano)
Fajn, utloukli jste mě argumenty. Pořád si ale stojím za tím, že F1 Special z Reynoldsu bych typoval spíš na osazení Campou. Já osobně proti Walteru nic nemám, také mám jednu F1 na Walteru, přijde mi to jako úžasný kus historie.
Pěkně zrestaurována, chce to jen nálepky a poopravit bowdeny u riditek. Je to vlastně takový ne originál z Rokycan, ale něco jako „co tehdy někdo sehnal od závodníků“.
Re.Jakobo. Babicky stavěl hlavně z Reinoldsu
Bubaaak. Ten RAM je jeden z posledních takových, tzn ze to musí vydržet i 100t.km!
Hroch. Musí to mít tak 11 kg a ta Fav.sedlovka stala za hovno
KUBULA Ty brzdy jsou oproti Cent. 100:1. a páky orig. SH.nesezenes, ta guma by se rozpadla za ty roky. Tyto se opravdu povedla, zdařilá kopie.
Taky myslim ze Walter k tomu pasuje velmi dobre.
KUBULA: Dakujem, este do doladim. Ale.. Stav v akom sa bicykel nachadzal bol zalostny. Lak bol zniceny, nalepky znicene… Stredove zlozenie uplne, znicene. Chybala predva vidla. Komponentova vybava bola Walter… na tom som nic nemenil. Vymenil som Centric za Dura-ace a sedlovku Favorit DeLuxe ktora mala nazvaranu neorg. sedlovu trubku. Vsetko poopravoval. Dohladal org. vidlu. Je tam teraz NOS stredove zlozenie Walter. Nove „stare“ galusky Barum.
A este, myslim se ze Walter si zasluzi Favorit F1 na Reynoldse, su to pozoruhodne komponenty.
Krásný kolo, přesně můj vkus, takhle vymazlenýho bych chtěl mít jednou svýho Bareše
30.6.16 17:17
KUBULA – speciály se dělaly ve více variantách, s „poloviční“ Campa výbavou, s celou Campa výbavou a ke konci období byly i na Walteru, ale v té době už tyhle rámy dělalo více lidí, parta kolem Babického
martin.r1: To sice asi ano, ale pokud je to F1 Speciál z Reynoildsu, tak tam si dovolím tvrdit že nepatří ani ten Walter, tam původně byla nějaká Campa nebo třeba 105 či 600 od Shimana. Ta kombinace Dury Ace a pák favorit je prostě divná. Kolo je pěkně zrestaurované, ale z mého pohledu pár drobností zabíjí to úsilí, které jste do toho dal.
Je to takto, brzdy Centric mam a aj som ich chcel pouzit, ale su velmi velke. Brzdy Dura som mal doma a hodily sa mi tam farebne. Ano, su z inej ery. Ale nadavalo sa v tej dobe na Specialky co bolo… (skladom) ?
Já bych tedy k tomu měl dvě výtky. Tou první je barva, protože mi přijde že je moc světlá, ale mohu se mýlit. No a tou druhou jsou již zmiňované brzdy. Ta dura je tam jako pěst na oko. Proč nepoužiješ centric, když už máš F páky?
Co se Walteru týká, tak sice funkčnost nic moc, ale Favorit se na tom dělal, takže nevidím důvod proč to tak nemít.
30.6.16 08:40
Bubáák: souhlasím a nemám nic proti retrománii, koníček je to hezký, ale když už bych chtěl hezké retro F1 (a zrovna tenhle rám v takhle pěkném barevném provedení by si to zasloužil) dal bych na něj Record, který byl tehdy v omezené míře také k disposici
Dakujem, ano ta cervena linka je zaujimavy detail, chcel som sa jej zbavit, no nakoniec tam pekne sadla… Pozrel som si tvoje bicykle. Velmi pekne kusky.
Trepifajxl To i původní Škoda Felicie byl vrak, škoda 110R taky neřiditelný vrak (konstrukteří z MTX a Škody si museli pěkně máknout aby jim to na Rally fungovalo)… dnes jsou to uznávaný sběratelský kousky, ale dobrý to nebylo nikdy.
Stejný je to s Fáčkem, vyrabělo se to od 60 let, a proto se to stalo českou ikonou která si uznání zaslouží. (Ano uznávám, uměle z toho ikonu udělal režim jež tu kraloval, pač nic lepšího sehnat nešlo a hlavně na tom jezdila repre a tak to muselo být super).
Že je to kolo s proměnnou geometrii při jízdě a na původních komponentech je to spíš o život, to tu všichni víme, Ale jako kus historiie má moje uznání, zvlášt když na to nebastli Di2 a neřiká jak je rám lepší než dnešní karbony
30.6.16 07:39
kotew: já jen, že dnes se lecos zveličuje jen proto, že je to staré, já měl v 80. letech postupně více kol, ale tohle bylo prostě zklamání, z hlediska tehdejšího režimu a možností jistě plus, ale nejezdilo se na tom dobře
Krásný odstín barvy, moc pěkně provedený kolo. Ta červená linka na klikách je fajn zpestření a máš super fotky.
Jenom Favorit páky v kombinací s Dura čelistmi, to prostě nebude brzdit:-) a hlávko by slušelo pořádný F1. Možná budu mít jedno volný. Walter je sice lehký, ovšem 9kg se mi nezdá.
Trepi: tak si taky vzpomeň kam tě to nasměřovalo,já mám tyhle retro pokusy velmi rád a obdivuju že to někdo dělá a pustí se do toho a když to pěkně nafotí tak je to pecka a nemusí se na tom vůbec jezdit.
29.6.16 21:56
jel někdo z pětihvězdičkových chváličů někdy na Walteru?
ví někdo z pětihvězdičkových chváličů jak Walter pružil?
já si jen vzpomínám, jak to každej proklínal
Sice jen favorit, ale tenhle nevypada na každodení krosení, spíš oldtimer do sbírky, a proto nevidim důvod mu ničit hodnocení… Je hezky udělaný, teda fakt, mohl být polepen :)
Favorit byl česká ikona od 60 let do prozření, proto jako sběratelský kus má moje uznání. Něco jako eRko od škodovky :)
Super. Reynolds – to se hodne divim, myslel jsem, ze trubky se dovazely spis jen z Italie.
luxus,takže za 5*