Tak po výměně brzd a klik došlo i na zapletená kola. Ne že bych byl nějak nespokojený s původními koly Bontrager Mustang Elite, ale pár výtek se přeci jen najde, ořech jsem od loňského roku, kdy jsem kolo koupil, nechával několikrát promazávat, ale stále zněl jako rozsypané ložisko, po koupi nových plášťů Maxxis Ikon 2,2 EXO T.R nešly nasadit tak, aby neházely či nekopaly a v neposlední řadě dost často prý praskají ráfky podélně. Nová kola jsem nechal zaplést na nábojích DT SWISS 350 přední na osu 15×100 a zadní 135×5. Ráfky jsou DT SWISS XM401 s vnitřní šířkou 22,4mm. Dráty DT SWISS Competention 2 1,8 2. Niple Mosaz SQUORX PRO HEAD Pro lock. Na oba kola byla instalována páska a ventily DT SWISS pro bezdušové použití. Váha kol včetně pásky a ventilků, přední 855g a zadní 985g. Pláště do patek zaskočily téměř samy a tmel nikde neprolína.
(vloženo 2.7.16)