6.3.17 19:45
Ty už máš větší profil sedlovky. model na který jsem koukal měl čtvercový tvar a už to docela mělo vakl
Atilla: Ano zamok je slabina – lahko sa da poskodit sedlovka ked nevies ako na to. Ja som sa naucil, ze treba dotiahnut na pozadovany moment nikdy nie viac! A potom po vyjazde ked si to „sadne“ dotiahnut znova na pozadovany moment. Toto zopakovat 3–4× a sedlovka drzi tak ako ma. Dost komplikovane ale mne funguje.
Diky. Beriem Tvoj nazor aj ked neviem ci som to spravne pochopil. Mas pravdu je to ina dimenzia, tak ako vacsina tiez som dlho jazdil na tazkom strasidle nez som sa presvedcil ze skusim vyssi level. K otazke: ano cestna cyklistika aj bike ma bavi :o) A neuraza ma ked ma niekto predbehne hoci aj na trojkolke. Ako tu pisali ostatni – kym nie si na zavode nikdy nevies co ten druhy ide. Niekedy ani tam nevies :D
Teď jsem měl v ruce starší model s hranatou sedlovkou a ten zámek to je teda hnus, navíc jak to drtí uvnitř ten karbon.
USPS: a kudma že to jezdíš? :DDDD
10.7.16 09:12
Mě také při kompenzaci předjíždí lidi na trekinkových kolech a bajcích.Nikdy přece nemůžeš vědět,co jede dotyčný za motiv a nebo není po zranění a rozjíždí ho.Spojovat to s kolem je hodně slabomyslné…
Cosmodante: Já když jsem dřiv chlastal,tak jsem taky potom psal takové píčoviny po nocích jako ty.Takže buď chlastat s mírou a nebo alespoň nereagovat na fórech.
Cosmodante: podle me si pletes triatlonovy casovkarsky a aero kolo. Taky jsem minule predjizdel borce na Specialized Shiv na svym Giantu Defy a vubec jsem se nedivil ac sem pomalej. Nevim co mel borec odjeto, co chtel jet atd. A to i kupodivu pozdravil. Vim, ze kdyz pojedu silnicni zavod tak me kazdej druhej co se tomu venuje porazi. Zkus si neporovnavat se s druhyma a uzivat si jizdu. A srovnavat jinyho borce kterej treba si jen udelal radost bez ambici s druhymm co da na bf svoje kolo je mimo.
Cosmodante: co to tady placas? Stejného závodníka na stejném kole jiné znacky? Právě že na takovém kole ta cyklistika člověka baví. Tohle je krásný stroj z kvalitního materiálu, který funguje a je bezpečný. Nic z toho se nedá říct o drtivé většině pseudokol favorit. Víš kolik pleček znacky favorit jsem predjel i na horáku? Dokonce jsem roky na rámu favorit jezdil na zimáku ale až po tom co jsem vsechno okolo musel vyměnit protože to stalo za nic. Tohle je velká paráda a slovo favorit je pod tímhle kolem sprostá nadávka.
Dnes jsem potkal stejného závodníka na stejném kole jiné značky. Makal jak sviňa, ale při to nijak rychle nejel. Neuraž se, ale tohle je pro mě cyklistika jiné dimenze. Jak vás to může bavit dávat do takového kola tolik peněz a při tom vás předjedu na staré favoritce – mluvím z vlastní zkušenosti. Zvuk je šílený :) Vždy musíte jet proti tomu kolu, ne s ním, a pak uslyšíte zajímavé cyklosongy :D
Teď to nemyslím nijak sarkasticky nebo urážlivě, ale ptám se: Baví Tě jízda na tomto style kola? Je to jiné než u klasické závodní cyklistce? Když vyvineš maximální rychlost (tím myslím vykonanou Tvou rychlost), tak cítíš se na kole jistě?
Fuj, tak z toho smrdí hodně rychlost, fakt parádní.
Vypadá to jak hrozný štafle, sloping by se mi líbil víc… Ale odladěný to máš parádně, o tom žádná.