Zatím tovární setup, jen gripy vyměněny za ESI Extra Chunky, v dohledné době přijde přestavba pohonu na 1×11 (34z + 11–46z). A asi přijde i výměna levných těžkých plášťů. Mám z toho kola velkou radost, za ty peníze dobře osazené a lehké, sportovní stavba, červená barva se navíc Slovákům moc povedla, na fotkách to nevyzní, ale v reálu už chápu přirovnávání k Ferrari ;-)
edit – minirecenze po prvni vyjizdce:
- vidle viz odpoved azmirovi, myslim, ze je lepsi, nez srovnatelny rs
- kolo je rychla raketa, tuhe, ale neni nepohodlne, myslim, ze krome vidle na to maji vliv i plaste, ktere mi prijdou vyrazne sirsi, nez deklarovanych 2,20
- myslel jsem si, ze remote lock je blbost, ale kdyz tam je, pouzivam ho casto a je to ku prospechu veci, viz. vidle
- jak jsem psal, ze plaste vymenim za nejake lehci, tak asi ne, jsou v pohode, opravdu jak nekdo psal takove slusne univerzaly (navic jsem zjistil, ze zamyslena nahrada je verze performance, takze bych usetril 150g na kole, coz zase tak moc neni .. dojezdim je a pak teprve poridim neco lehciho kevlaroveho)
- velikost a posez – presto, ze je ram xl a merim jen 185cm, tak bych snesl natazenejsi posez, takze sedlo prijde vic dozadu (ono tohle selle prijde pryc, protoze stejne, jako selle x1, ktere jsem mel na silnicce, mi desne nesedi a nahradi ho oblibeny avatar nebo phenom) a predstavec asi dam niz o tu jednu podlozku, ktera tam je; jinak kolo je pres svou velikost obratne a jiste
- xt hazka proste radi jako xt hazka bez brzdy, postreh mam jen k packam, ktere v tehle deore verzi radi prijemneji, nez ucvakane a tuhe xt packy, jen nemaji dvojcvak dolu, trojcvak nahoru ano … kazdopadne prestavba na 1×11 prijde brzo, protoze hrat si s presmykacem uz me vazne neba, odvykl jsem si
- deore brzdy potrebuji trochu duraznejsi stisk, ale brzdi dostatecne
- rodla 700mm jsem myslel, že budou dost dlouhé, ale vyměnín je za 740mm, něco jim chybí (2cm na každém konci ;-))
resume: to kolo je opravdu fain, ne jen dle popisu komponent a pohledove, za ty penize vyborny stroj, doporucuji
(vloženo 22.7.16)
Značka | CTM |
Model | Rascal |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | XL |
Hmotnost | 12,4 |
Rám | CTM Alu 6061 |
Vidlice | Manitou Marvel COMP |
Hlavové složení | FSA Orbit 1,5"/1 1/8" |
Kliky | FSA Comet |
Přesmykač | Shimano Deore |
Měnič | Shimano XT 10 speed |
Řazení | Shimano Deore SLM610i-10sp |
Převodník | 38/24T |
Kazeta | Shimano HG 50/10,11-36 |
Řetěz | Shimano HG 54,110L |
Náboj přední | Shimano Deore, CL,15mm axle |
Náboj zadní | Shimano Deore |
Brzda přední | Shimano M615, F180 |
Brzda zadní | Shimano M615, F160 |
Pedály | Shimano XT |
Řídítka | CTM flat bar, 700/31,8 mm |
Představec | CTM XC Light Stem, 90/31,8 mm, 7deg |
Sedlovka | CTM SP XC light, 350x31,6 mm |
Sedlo | Selle Royal SETA |
Pláště | Maxxis Ikon 29x2,20 |
mě se to líbí…hezky čistý (designově a vlastně i od špíny :-D ) a i barevně super…tak ať slouží
azmir: z te vidle jsem takovy rozpolceny, v prvni polovine zdvihu je super, aktivni, zehli kazdou blbost a rozhodne je dobre vyuzivat remote lock na rodlech, protoze prohoupe kazde zurivejsi zabrani do krpalu (a ze neumim moc slapat kruhove, tak je to 2× znat) … takze v lehcim terenu je progresivni a dobra dost … jenze v druhe polovine zdvihu najednou konci a uz prakticky nic nepredvadi, je strasne tuha … zkusim ji jeste ufouknout, ted ji mam nastavenou na vahu dle tabulky, sag je taky v poradku, tak pak uvidim … nicmene kdyz si vezmu, do jake kategorie tahle vidle patri, tak si myslim, ze je dobra dost ;-)
zajimalo by mě jak funguje ta vidlice v porovnání třeba s rebou, epiconem nebo tak.
Taky ho vlastním je to nádherný bajk 5*