Ve velikosti 50 se vším co je na fotce cca 11,6 kg.
Taky se přimlouvám za zvážení tohodle fešáka. Myslim, že kdyby se povedlo v autoru to udělat o kilo-dvě lehčí tak je to bezkomkurenční
@miksteiner: Mohl bys to kolo zvazit a dat sem realnou hmotnost? Jaka je to velikost?
Myslím že první dojem z každého kola vždy nejvíce napoví. Ronin v tomhle ohledu do puntíku naplnil mé očekávání. Pohodlí je hlavně díky obutých pneu velice potěšitelné. Dokonce i nadprůměrné nahuštění tě i na hodně děravém asfaltu nevyklepe. Člověk se prostě nemusí hlavně v rychlejších úsecích tolik obávat že ho něco „nakopne“.Mimo asfatky tzn. veškeré nezpevněné povrchy, lesní cesty i ty z kořeny jsou lehce překonatelné. Tady do toho bude samozřejmě hodně mluvit nahuštění pneu. Obecně člověk sedlající hlavně silničku bude nadšen a bikeři budou téměř jako „doma“. Patřím spíše mezi tvora pohybujícího se na silnici takže za mě luxus. Jezdím momentálně hliníkovýho Grada, ale s porovnáním pohodlí ještě počkám až tam nahodím nějaké srovnatelnější pneu. Uvidíme jak to bude fungovat. Přece jen CrMo rám u Ronina v tomhle ohledu slibuje nejspíš více. Tady mě napadá ještě jedno porovnání. Při první jízdě na Gradovi jsem měl pocit, že se mu moc nechce zatáčet, musel jsem si na to chvíli zvykat. Souvisí to asi s mírou stability kola a ta je u Grada naladěná pro mne nezvykle stědře. Naopak Ronin je v tomhle ohledu více ke silniční klasice.
Pěkné kolo strašně se mě líbí takový ten starý vzhled. Úzké trubky, všechno rovné to se autorákům povedlo. Zajímalo by mě pohodlí, tuhost a vlastnosti v porovnání třeba s GT Grade nebo Cannondale Slate.......Zkoušel si už nějakou horší cestu? polňačku, lesní cesty třeba i nějaký ten kořen.
pěkné kolo, dnes ráno jsem ho viděl v Opavě, směr na Ostroj. Nebyl jsi to ty? :)
Obutí je Continental speedride šířka 42.
Tohle kolo se Authoru hodne povedlo. Videl jsem ho na zivo na zavodech. Trosku tezsi, ale jako univerzal – mestak, zimak, cykloturisticke kolo je to super volba.
2.8.16 08:10
Moc pěkný, tohle kolo mě baví