Taková skládačka – bohužel na ní už nejsou všechny původní komponenty, ale je to ručně dělanej rám v hezkým provedení Author Czech Racing Team a má rovnou přední vidlici a rovnou hlavní rámovou trubku – to se mi moc líbí. Zatím najeto cca 500 km a funguje dobře, hlavně oproti Barešovi luxusně BRZDÍ :o) Zas je to taková „babička“ na tu placku, kterou většinou jezdim a na ježdění do práce Milovice – Praha (Olšanská). Hlavní převodník má 50 zubů, ten menší 40, zadní kazeta je 11–28, ale jak převodník tak kazeta se dají vyměnit, tak se třeba něco zajímavýho na „upgrade“ vyskytne. Pedály SPD-SL už jsou na cestě, takže ještě jiný boty s jinejma kuframa, než mam teď. Ty původní pedály (který mam tady v inzerci), jsem dal pryč, jelikož k nim nemam správný boty, respektive kufry. Budu mít teď chvíli tohle, než si příští rok koupim něco fakt slušnýho a tak max. 5 let starý. Podle mě vzhledově atraktivní kolo, i když je zřejmý, že to není žádná novinka :o)
(vloženo 8.8.16)
Značka | Author, rám Robert Štěrba |
Model | Extreme |
Modelový rok | 2001 |
Velikost | 22 |
Rám | Štěrba, CrMo |
Hlavové složení | Ritchey Scuzzy Logic Pro |
Kliky | Stronglight |
Středové složení | Shimano |
Přesmykač | Shimano 600 tricolore |
Měnič | Shimano 600 tricolore |
Řazení | Shimano 600 tricolore |
Převodník | Stronglight 50/42 - upgrade na Shimano 105 Hollowtech 53/39 |
Kazeta | Shimano |
Řetěz | Dura Ace Narrow |
Náboj přední | Shimano 105 |
Náboj zadní | Shimano 105 |
Brzda přední | Dura Ace |
Brzda zadní | Dura Ace |
Brzdové páky | Shimano 600 tricolore |
Ráfek přední | Mavic CXP 22 |
Ráfek zadní | Mavic CXP 22 |
Pedály | Shimano SPD M520 |
Řídítka | Oxygen Driver |
Představec | ITM |
Sedlo | Selle San Marco - Era |
Pláště | Vittoria Zaffiro 23-622 |
Singlespeed: Je to možný,díky,já to nepočítal,našel jsem to na netu jako častou kombinaci téhle značky 50–36. Já to spočítam
Malý převodník má zjevně poněkud více zubů než 36… :-). Napočítal jsem jich tam minimálně 40, možná dokonce 42 :-)
Bareše jsem jen tak zkusil dát do inzerce,10 minut po zadání inzerátu volal pán,ze ho chce a vpodstatě byl ještě ten den prodanej. Asi mi to nebudeš věřit,ale během dvou hodin volalo 7 lidí,tak jsem je měl v záloze,kdyby ten první zkoušel nějak hejbat s cenou.
Tohle kolo by melo mít osmičkový řazení,jelikož vzadu původně osmikolečko bylo. To se doladí ;o)
Bareše jsi už dal pryč? Tohle kolo mi přijde hezký, řazení na rámu, osmičkové?
platypus:
Děkuju, fakt se mi to kolo líbí a je z cenově dostupnejch komponentů, přes zimu proběhne nějaký to ladění a třeba výměna převodníků s klikama a kazeta, uvidíme.
Jojo, o chození-respektive nechození v cyklotretrach jsem četl, a o „turistické“ praktičnosti klasických SPD taky, tak to asi teda zatim necham tak, jak to je. Díky
na cesty do práce jsou mnohem praktičtější tyhle spd, vycvakávat v Praze na světlech se silničníma kuframa nic moc a hlavně v silničních botách se „nechodí“. Tyhle komponenty tě klidně přežijou, pokud se o to člověk stará, tak nějakých 40 000km v Polabské placce není problém jen měnit řetěz, špalky a pak zadní ráfek s kazetou.
Hodnej, díky :o) Zatim jezdim, ale budu to řešit – a souhlasim, je to bastl, ale takhle jsem to kolo koupil a za tu cenu jsem ho prostě musel mít a koupil ho k Barešovi :o)