V oboře Holedná
V Kohoutovickém lese
Na projížďce u přehrady
All mountain enduro kolo s celoodpruženým rámem jasně žluté barvy s černými a šedými nápisy. Na ráfcích a vidlici bílými nápisy. Kolo je doplněno cyklopočítačem TRACK 50 black. Přední světlo KLS HUMBLE, black. Zadní světlo KLS ELEMENT. Vpředu a vzadu krátké Enduro blatníky KLS IMPACT HILL. Na řiditkách malá brašnička na mobil a příslušenství Yenkee.
Kolo je registrováno v systému DATATAG.
(vloženo 17.8.16)
Značka | Kellys |
Model | Swag 50 |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | 19 |
Hmotnost | 14,5 |
Rám | KELLYS SFS Supertrail Enduro 27.5 (650B) SWT 7005 (pevná osa 12x142mm) / Ratio Trail Control Link, zadní zdvih 160mm |
Vidlice | ROCK SHOX Yari RC (27.5), 160mm, Solo Air / Motion Control / Maxle Ultimate 15mm thru axle |
Tlumič | ROCK SHOX Monarch RT, Solo Air / Rebound / Open-Pedal (size 200x57mm) |
Hlavové složení | FSA 1.5 integrated |
Kliky | SRAM GX-1000 X-Sync (32) - length 170mm |
Středové složení | SRAM PressFit GXP |
Měnič | SRAM GX 11-Speed X-Horizon |
Řazení | SRAM GX 11-Speed X-Actuation Trigger (rear) |
Převodník | 11 |
Kazeta | SRAM XG-1150-11 (10-42) |
Řetěz | KMC X11 (114 links) |
Brzda přední | SRAM Guide R Hydraulic Disc (4-piston)/ brzdové kotouče 180mm front / 180mm rear |
Brzda zadní | SRAM Guide R Hydraulic Disc (4-piston)/ brzdové kotouče 180mm front / 180mm rear |
Brzdové páky | SRAM Guide R |
Ráfek přední | Zapletené kolo SRAM Roam 30 XD (27.5) |
Ráfek zadní | Zapletené kolo SRAM Roam 30 XD (27.5) |
Pedály | Platformy Azonic Americana 2015 neon |
Řídítka | RACE FACE Respond RiseBar - diam 31.8mm / width 785mm/ rukojete KLS Advancer LockOn gel. |
Představec | RACE FACE Respond - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 10° / length 45mm |
Sedlovka | KS - LEV DX - Remote Telescopic - diam 30.9mm / length 385mm / travel 125mm |
Sedlo | KLS Havoc |
Pláště | SCHWALBE Hans Dampf Performance 60-584 (27.5x2.35) folding |
22.8.16 20:34
Pěkné kolo.
Stravu jsem upravil dávno, ale hodnoty šly stejně nahoru. Zhubnout nepotřebuji, spíš naopak :-)
Chodím celkem dost. Většinou s patnáctikilovým fotobatohem na zádech. Už ale ne víc než 20 km po horách. Po rovině je to fuk :-) Na kolo mám jen 7 kg batoh. Když nechám zámky doma s tím, že se nikde stejně nebudu zastavovat, tak jsou ty tři kila hned poznat a to se to pak frčí :-)
Tak jestli ti turistika nestačí, tak chodíš málo. Já naopak nikdy nezlepšil zdraví či váhu na kole, ale až po tom, co jsem začal výrazně hodně chodit a upravil trochu stravu. :)
All mountain je napsáno na rámu. A není to fuk? Enduro, cross..? Hlavní je bezva svezení a to mi poskytuje jak do kopce, po rovině tak z kopce. Jsem začátečník. Po více než deseti letech zpět na kolo (zhoršující se zdraví – dělám rukama a turistika nestačí). Poprvé horské, tedy prvně jsem si horáka koupil sám, do té doby jen půjčené. Proč si to neužít? Asfalt používám jen na přesun. Libuji si v lese :-)
Více bude v článku na mém webu, to jen aby to pochopil každý, kdo se ptá :-D. Zítra Šumava :-)
Přátelé, pobavil jsem se nad vašimi komentáři :-)
Ta brašnička je na mobil. Mapy.cz, Sports Tracker… Pak do ní odkládám měřák tepu. Světlo používám i v temném lese. Třeba kdyby mě někdo dojel, aby si mě včas všiml. Navíc do lesa musím přes silnici a mohlo by někoho napadnou, že nemám povinnou výbavu :-)
V batohu na zádech mám tři zámky, Glock a vodu :-D
Jede se na tom super, jen v měkkém jehličí nebo v trávě je to docela těžší. Asfalt na pohodu. Mimochodem sedlovku mám vysoko podle toho, kam jedu (nahoru, dolů), každý si to nastavte podle sebe :-D
No pleskl jsem na zem v cca 22 hod v Branne na kamenem sjezdu a svetlo to ustalo. Neustala to duse a kuze na my noze :))
tak to by mi asi světlo překáželo.v mém případěš-plesknu sebou o zem a světlo za 3k v řiti…
No, já zrovna posledně měl světlo na řidítkách právě na Rychlebech. :D
Přijde mi otravné to furt sundávat. Do půl šesté na Rychlebech a pak do jedné rána směr Zábřeh. ;)
S tou estetikou by se to nemělo přehánět. Světlo sundám, jen když jedu na Rychleby, protože vím, že ve čtyři už budu vyklepanej a tma rozhodně nebude. Jinak je stále v pohotovosti. Proč kuli němu tahat batoh.
S takhle zasunutou sedlovkou to vypada hrozne kozovaty (nebo je?).Jinak Swag proc ne, kdysi jsem se na tom vozi a fungovalo to pekne…Ta brasna je ovsem peklo, pryc i s bliknama (ty a mobil patri do batohu)
To neni allmountain ale ostre enduro ci miniDH a na toulani prirodou se s tim trochu nadres nez bys musel ale sjezdy si uzijes a ledacos ti odpusti :-) osazeni super, ale v te velikosti ten ram vypadá divne, exka to ma v S a je to prima :-D
já, té značce fandim, je to vážně pokrok, oproti těm hrůzám ve stylu author, co předváděli ze začátku.
ale pořád je to takové nedomrdlé.
rád bych si to projel, jenže na testfestu se k nim člověk nedostane přes tu záplavu RB, Santa, Ghost, Giant. jeden den je málo
gibby:kellys není zase taková sračka,nechodí jim to vubec zle.ano,jsou lepší kola za ten peníz,ale to bychom pak mohli všichni jezdit na jedný-dvou značkách;)
Tak ta výška sedlové trubky je vražedná (M- 484mm, L-533) na ten reach. Moc si nedokážu představit na tom jezdit s mojí výškou. Být to nižší(nebo pro někoho s dlouhýma nohama), tak to může být zajímavé mini DH. Osazení není moc co vytknout za ty prachy.
Tenhle Swag je alespon koukatelnější, než ten minulý týden. Ale vážně. Kde má Kellys jakou reklamu, že mu to stále prochází? Hodně se zlepšili, to zase jo. Jen mi přijde, že investovat 60 tis do značky, která se stále vyvíjí a neumí ještě udělat věci pořádně … Vždyť za ty prachy se dá pořídit osvědčená kvalita, Ghost, Giant, Lapierre
Hlavně ať slouží a chce to hodně čistit tlumič
Proč? Protože Kellys a protože Swag. Jen počkej, až se místní BF policie vzbudí :D
proč, kolo pěkný, trošku nechápu ty fotky ve dne se svítilnou a blikačkou a ten baťoh na řidítkách mi tak taky moc funkční pro enduro nepřijde