Střídání stráží monarch RT => float X2

Přidat foto

Je to macek :-)

Jsem zvědavý na rozdíl, všude jsem četl mega pozitivní ohlasy, doufam, že budu ohromen :-)

Zatím jen 200×51, až příjdu na to jak uchytit pevně vnitřní pístnici aby se neprotáčela, vytáhnu spacer, nebo to nechám na servisu po sezóně (i když jejich kompetenci moc nevěřím …)

(vloženo 25.8.16)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
logoman
logoman

26.8.16 18:30

Monarch mel jen zamykani a to bylo hodne silny. Pak to moc nechodilo. V tomhle je pry dobry cane creek s CS, kde to po zamceni pry krasne chodi. Nebo eleven six (coz lidi psali, ze je jediny lepsi tlumic nez x2 :-) )

Ja se ted jen projel okolo baraku po trave a hral s LSC a docela mazec :-) kompletne povoleny to jede jak po silnici, zadny drncani a to mam vzadu 3 bary z jedovnice kde jsem chtel aby to svistelo, ted to je jako bych tam mel 1bar :-)

Reagovat
X-biker
X-biker

26.8.16 15:42

Kdyz jedes do kopce tak ho privres nebo zavres packou ne?

Reagovat
logoman
logoman

26.8.16 11:43

JJ, coil tam jde dat, air ne. Air potrebuje specialni dolni uchyt. Mam za to, ze pro tezsi lidi nejde nacpat do vivida tolik vzduchu aby nemel velky sag.

mr.antik: pry to funguje lip nez monarch v otevrenem rezimu, nenori se do zdvihu kdyz jedes do prudkyho kopce.

Reagovat
Pedro404
Pedro404

26.8.16 11:23

Logoman: Proč Vivid (předpokládám air) jen pro lehčí lidi? A CCDB coil na Reigna nejde dát? Kámoš ho tam právě plánuje, řikal že se tam snad nevejde jenom air?

Reagovat
mr.antik
mr.antik

26.8.16 10:19

no snad to nebude moc houpat

Reagovat
goofy
goofy

26.8.16 09:16

logoman: aha. Takže se nemusí vůbec lézt do olejové části?

Reagovat
X-biker
X-biker

26.8.16 08:58

ten RS vypada jak chudy pribuzny :-D

Reagovat
TJK
TJK

26.8.16 08:38

jak uz tu padlo… hlinikove nebo plastove „prizma“ nastavce na klasicky sverak a mas po problemu… vrstva z duse to jeste pojisti.. nemuzes tomu nic udelat… Jinak tenhle tlumak me fakt laka taky… ale uvidime.. ted koukam po Vividu.. nebo pruzine.. chtel bych jeste neco otestovat…

Reagovat
logoman
logoman

26.8.16 08:35

Goofy: to vypada dobre. Je to extremne jednoducha prace, lehce se da dostat k te vnitrni pistnici jen jsem ji nemel jak uchytit :-/

Reagovat
logoman
logoman

26.8.16 08:33

Tehu: Procetl jsem hromady prispevku na netu a plusko nedela temer zadny rozdil oproti RT, funkcne to nema smysl. Treba ccdb inline na tom vubec nefunguje, CCDB coil na to nejde dat, vivid jen pro lehci lidi, vivid coil funguje fajnove.

X2 funguje na stejnym principu co CCDB ale melo by mit lepsi vzduchovou pruzinu, lip drzet ve zdvihu.

Reagovat
goofy
goofy

26.8.16 08:15

Hmm… No tak to jsem raději neměl vědět… :-) Jinak pokud se v tom nechceš hrabat, tak zkus poslat Kamilovi do KGbike.

Reagovat
Atilla
Atilla

26.8.16 07:56

Jen se bojím aby jsi ty gramy navíc vůbec uvezl:)

Reagovat
Tehu
Tehu

26.8.16 07:53

Tak to jsem zvedavej na reference :) já uvažují o RC3 Plus DebonAir myslís že to by posun nebyl ?

Reagovat
alinceb
alinceb

26.8.16 07:39

Kup čelisti na pístnice do svěráku. Stojí asi 500 a máš jistotu, že to nepoškrábeš…

Reagovat
logoman
logoman

26.8.16 07:38

pavlik6022: Tak to te pak s tim sverakem asi zneuziju :-), jaj mam blbej sverak …

Jo staci jen vytahnout spacer potvrzeno primo od foxu, uk distributora mojo, tf tuned … jedinej kdo rika, ze to nejde je CZ zastoupeni …

Reagovat
goofy
goofy

25.8.16 23:00

Tak přece jenom… :-) Máš už zjištěno, že fakt stačí vyndat jenom ten spacer?

Reagovat
wilda81
wilda81

25.8.16 22:53

Abys pomalu začal šetřit na vidlici v kashime. Přece nebudeš vozit jinou vidlici a tlumič ;-)

Reagovat
pavlik6022
pavlik6022

25.8.16 22:30

no a jaká byla cenovka ?

Reagovat
chomejs
chomejs

25.8.16 22:30

Napiš pak, jak to na to Reignu sedí, taky uvažuju nad výměnou.

Reagovat
pavlik6022
pavlik6022

25.8.16 22:29

pístnici omotej starou duší a dej to do svěráku s hladkýma čelistma

Reagovat

Další galerie z kategorie

trpaslik72 8
Concorde 20
Barcak 25
hovado_cz 6
alinceb 7
Janouch 36