Model 2012 s neobvyklou barvou. Standartne neony začli dělat až o rok později na sedmadvacítkách. Samotnej rám má 3.8kg. Dalo docela práci se dostat na tuhle váhu. :) Čerstvá uprava je 2deg Angleset od Works components. Kolo jezdí skvěle.
(vloženo 29.8.16)
Značka | Intense |
Model | Tracer 2 |
Modelový rok | 2012 |
Velikost | L |
Hmotnost | 12.4 kg |
Rám | Alu monocoque, VPP 160mm |
Vidlice | Fox 36 FLOAT Factory 2015 Kashima |
Tlumič | Fox RP23 Factory Kashima |
Hlavové složení | WORKS COMPONENTS 2deg offset 49/49mm |
Kliky | RACEFACE NEXT SL |
Středové složení | RACEFACE BSA30 |
Měnič | SRAM X01 |
Řazení | SRAM X01 |
Převodník | RACEFACE Direct mount 32 |
Kazeta | X01 |
Řetěz | X01 |
Náboj přední | TUNE KING 20mm |
Náboj zadní | TUNE KONG 142mm |
Brzda přední | FORMULA R1 180mm |
Brzda zadní | FORMULA R1 180mm |
Brzdové páky | FORMULA R1 |
Ráfek přední | RYDE TRACE TRAIL 28,5/25mm |
Ráfek zadní | RYDE TRACE TRAIL 28,5/25mm |
Dráty | DT Revolution 2/1.5/2 |
Pedály | HOPE F20 |
Řídítka | RENTHAL Carbon 780mm |
Představec | Hope AM 50/20deg |
Sedlovka | LEV Integra 150mm / Southpaw remote lever |
Sedlo | TUNE Speedneedle. |
Pláště | SCHWALBE NOBBY NIC 2.25 Evo |
capin1: vaha fakt real, kloboucek… Kazdopadne to mas postaveny rekneme specificky:) Na HD3 jsem jel a nijak zvlast mne to nenadchlo… navic takovy celkem fadni to je… Oproti tomu Intense je takovej netradicni a neokoukanej…
tak uprime .. s touhle sestavou bych prave rozumel tomu ze to Slozis na lehci karbonovy variante nejakeho ramu.. a kdyz mas u Martina protekci tak je to jasny :-DD .. na HD3 to bude tak paradicka
Haha. Mam protekci, ale musel sem se tam podepsat svou krví, ze pristi kolo bude HD3ka :D :D
Koukam vazeno u Martina.. pfff bych te s tim normalne vyhodil.. bez Ibise tam nemas co delat :-DDD Jinak gut… me to neprekvapuje… pocitat umim :-D
Velká pecka, váhou jsi o kilo trumfnul i můj T275c
Teď čekám komentáře lidí co tvrdili, že to v žádném případě není možný☺
Teď čekám komentáře lidí co tvrdili, že to v žádném případě není možný☺
Tady je ta váha.. Bylo to pro me trochu překvápko.. :)
Kolo krásný, ale co se týče komponent, taky mám podobný názor, jako někteří pode mnou, rám s vidlí bych bral jako drsný enduro a kola jako takový xc, věřím, že pokud máš techniku, dokážeš těm kolům hodně ulevit. Ale třeba mě baví prostě nakouřit neřešit třeba v rychlejších rozbitých pasážích a nechat to požrat kola, tam nevěřím že jakákoli technika pomůže, protože na to není čas. Případně to máme různé naskakováky do zatáček, kde mi kámoš říkal, že se mi zadní kolo pěkně kroutí na dopadu a to mám 550 gr ráfky a 2–1.8–2 dráty. Samozřejmě tebe může bavit úplně jiný jízdní styl a kola budou držet v pohodě.
Bike je uzasnej, pro Intense mám slabost, navíc ta barva! K osazení – majitel asi ví co chce, pokud vyhovuje, neviděl bych to nijak černě
Prelouskal jsem polovinu komentářů a jdu hodit Chilco z okna – váží nelidských 14,5 kg…Zase mám bytelny vyolety a pláště, takže jsem zmatenej. B-F bombs
Na ty pláště mi naposledy stačila cesta za barákem :) Jinak samozřejmě všichni pravidelně jezdíme redbull czechpage.
Nevím, nevím, kdyby si vjel s tímhle kolem na traily co jezdíme tady na B-F, tak se ti kola úplně rozpadnou, rozlétnou, detonace, hlava v příkopu, game over, gumy vystřelený na oběžnou dráhu :-) Máš tam za plnej počet bodů, líbí moc.
Je sranda jak ma clovek u kazdyho komponentu nastavenou nejakou hranici. Pro me je to tech 30 korun za drat :D Internetový fora sou plný diskuzí Revo vs CX ray.. vsechno to sou ale pocitovy zalezitosti. Myslim ze na tuhosti kol v posledních letech zasadne zapracovaly sirsi a karbonovy rafky. Tam probehl zasadni posun. U tech dratu ktery jsou oba zeslabovaný z vicemene stejnyho mnozstvi, stejnyho materialu, a jen vykovany kazdej do trochu jinyho tvaru tak tam ten rozdil mimo nejakej marketing bude malej (zadnej) ..Ale mozna jen hledam duvody proc nedat 60kc za drát :D
pokud jde o gramy, pak je samozřejmě možný uplně v klidu přestavět na nějaký lehčí rám, třeba trance by se vešel do 3kg
ja to hejtuju z toho duvodu, ze sem Reva mel na XC 26" a krom vahy tam zase tolik bonusu v tuhosti nebylo.. treba CX ray napnes vyrazne vic a dostanes tuzsi vyplet… jo cena je nekde jinde… ale zase nemas uplne levne kolo ne? :-)
Jeste ohledne tech drátů.. Tohle uz se zaciname trochu bavit o osobních preferencích. Já sem proste DTčkovej. Kdyz se podivám na ty dráty tak to maj vychytanější. Zeslabování u REVO DTček je hezky postupný-plynulý. Ty Sapimy to maj u kulatejch dratu zeslabený tak odpraseně-skokově. O CX Rayích ani nemluvim. Tam se i ja teda dostavam do sféry pocitů, ale drát zuženej skováním a slisováním dokulata s plynulym přechoem do je pro me pevnější nez to skřípnutí a zploštění drátu s totalně ostrym přechodem mezi zeslabením a puvodní tloušťkou. Do doby kdy me budou revolutiony praskat jsem rozhodne „Revobeliver“ :)) Navic, tak jako tady nekdo muze hejtovat Revo draty protoze proste neda 26 korun za kus, tak ja nedam skoro 3× tolik za placatej drat se stejnou vahou :D
29.8.16 14:34
capin1: nj, takze uz jsme doma, takze tam nemas NN EVO, jak jsi psal, ale NN SS EVO, coz je dost podstatnej rozdil:)
R1 nemaj problem s vykonem, ale spis s prehrivanim…
Evolution je jen označení Top řady plášťů. Ty Nobby Nicky jsou samozrejme snake skin, Tubeless easy. ;) S Plastema je to dycky neco za neco. 2× sem ted byl se synatorem na Marošakově kempu. Loni v Koutech a letos ve Špindlu. Honili sme se tam s fotřikama a mladejma bikrosakama po těch sjezdovejch tratích a vechno ok. Pokud by se měla lanovka stát integralni soucasti myho jezdeni, tak bych asi postavil něco min navoněnýho a drsnějšího, ale tohle kolo ja postavený, že si s bajkparkem poradí, ale zaroven nemam problem dát delsi vyjizdku aniz bych po dvaceti kilakach toho nemel plny kecky jak je kolo líný. Loni v Koutech sem jednou plast prorazil. Letos ve Spindlu vpohode. A to kolem me chodili s prazdnejma gumama jiný borci.. Maxis Nemaxis, Duše neduše.
To samý R1čky. Brzděj velice dobře. Jsou ucinejsi byzdy na trhu? rozhodne. Na trhu ale nejsou brzdy s lepsim pomerem výkon/váha. Na to jak sou lehky brzdej fakt skvěle. Pokud bych prestaval bejt spokojenej, tak dam dopredu 203ku s alu unašečem, ale po odjezdu z tehle horskejch resortů mě to dycky zase přejde :)
capin1: v tom pripade asi vazis tak 50kg a zrejme jeste v kombinaci s megacistym a vytribenym stylem… EVO slupky nejsou vhodny pomalu ani na XC jak se to zvejka a jak se to snadno drbne… Trochu jezdit se da az od snakeskin verzi…
Nerikam, ze gumy musej mit kilo a vic, ale na tohle jezdeni je ideal guma kolem rekneme 800g…
R1ky ma zena na AM kole, jsou to dobry brzdy, ale ona vazi jen 55kg… nedovedu si predstavit, ze bych s nima brzdil v narocnejsim terenu svych 80kg… A to jsem v okoli povestny tim, ze mi desky vydrzej leta…
Celkove vzato je to kolo proste nekde zbytecne bytelny a nekde podvyziveny… Pokud potrebujes 36ku, tak nechapu, ze nerozlozis zbytek… Mohls dat 34ku a bylo by to ideal… Pripadne kdyz honis ty gramy, tak 32ku:)
sem zase tak daleko v kalkulacich nebyl :-D.. coz furt nemeni nic na tom ze revo nejsou vhodny draty na gravity disciplinu .. mel si tam dat spis CX ray… a k plastum.. nevim no.. ale vis kde jezdis.. ja taky muzu vozit papirovejsi gumy
capin1: vítej na BF, které je plné odborníků, kteří podle fotek a popisu zaručeně poznají jak se ti na tom jezdí =)
Fotku na vaze sem hodim. Před měsícem sem to v bikeshopu vazil s pevnou thomson sedlovkou a těžkym sedlovym rychloupinakem intense a mělo to 12.2kg .Od te doby mam v hlavě že mě to s teleskopem nabyde o 300 gramu. Tak sem to tam vcera ve dve rano v polospanku hodil. Tu integru sem pred instalací nevazil. Mam tam tu packu pod řidítka, ktera bude asi těžší než klasická. a ta works hlava bude asi taky trochu těžší, než puvodni Cane creek. Myslim ze me tam muze haprovat tak 100, max 200 gramu. Sam sem zvedavej. Jinak tady alespon zatim alespon neco. cely zadni kolo se všim má 1830gramu. Vypleteny kola sem zpetne pocital a vychazej na 1450. To je vic nez sem myslel, ale i tak OK :)
Tak jako co se týká parků a čistých dopadu, tam není co řešit, ale chaotické kameny nebo kořeny se v rychlosti moc očůrat nedají…tolik k ráfkům a gumám… Dráty a tuhost revolution výpletu neposoudim, na to určitě existují nějaký čísla
Haha diky za komentare! Ja vedel ze mam pockat na patek aby byl o vikendu cas na reakce :D Temat je tu načatejch hodne. Celkove se mi zda ze v dnesni dobe ma vetsina lidi kola na svoje pouzivani naddimenzovany. Mít k dispozici zdvih je super. To ale neznamena ze si z kola udelam tank. Tak, jak by se to „mělo“ a jak nam je to tlačený z médií. Na svejch kolech se snazim mit v ramci mozností co nejlehci veci, co fungujou. Pokud zjistim, ze neco nefunguje, tak to nahradim něčim o cem si myslim ze bude lepsi. Prekvapily mě reakce na dráty :) Nevim jestli je to mejma kočičíma dopadama díky trialovému poskakování zamlada (lol) , ale revolutiony mam na všech kolech a vživotě sem neřešil prasklej drát. čekněte tehle link. Třeba to váši fobii z číslovky 1.5mm trochu zmírní ;)
Asi víš, proč sis to vyskládal tak a tak, takže to nemá smysl řešit. Žlutá s modrým eloxem vypadá fakt dobře, u mě za plnej… (:
Gumy úplně v pohodě.
MirosPikos: co tlacit, ale az si nekde rozbije usta, kdyz se mu zvejkne guma nebo ji prorizne o sutr, na kterej se jen podiva:)
Jaromíre s těma pláštěma neděláš dobře, jednou to poznáš až budeš tlačit domů :)
Tak třeba má majitel na nějaké větší lumpárny nějaké bételnější výplety a tohle má na delší pojezdy. Kolečko krásné 5*.
Ohledne vahy… pro porovnani… ono tech lehkych dilu tam je hodne.. a strasne moc delaji kola s obutim… na zbytku taky dohani hrozne moc
Kola King/Kong/Trace/DT Revo – cca 1550g
plaste NN 1260g
speedneedle 90g
brzdy bez kotouci 360g
kliky s prevodnikem 450g
fox tluma 220g
kazeta 265g
rif´ditka 225g
@warps: Pokud jezdí šlapavé traily, tak ok, ale kombinace 36 lišky a NN je k smíchu. To tam mohl dát 34 a ušetřit hmotnost i prachy. Dráty jsou vhodné tak na pro holku na XC (moje žena je vozí na silnici, na XC jsem dal raději Sapim Race, aby výplety trošku držely), ale rozhodně ne na EN kolo pro chlapa.
Mohl jsem se rozepsat i víc (tlumič, brzdy, náboje), ale gumy a dráty mi přišly nejmarkantnější. Mám o půl kila lehčí rám a rozumném setupu na AM/EN ježdění jsem na 14–14,5kg (podle obutí). Ještě bych teda něco málo shodit mohl (karbonové ráfky a rodla, lehké platformy, pěnové gripy, SRAM X01 sada), ale to by bylo tak 0,5–0,7kg a zbytečně vyhozené peníze…
jako je to dost málo, já mám cca 3kg rám a těch 12,5 by bylo jen tak tak
ja mam 27.5 1670g kola i kdyby usetril 150g porad mi nekde lita skoro 1 kg :)))
tohle asi vážně rozsekne pouze fotka týhle krásky zavěšený na váze. jeden z nejhezčích tracerů2 na fóru.
No ale tady jsou opravdu gamařský spíš XC komponenty, hlavně výplety+gumy
Jak jsem psal ja mam stejny ram v CARBON ) ted se prodava na cyklobazaru ) verzi osazen 36 kou a X2 27.5 nejlehci FR rafky , zbytek v carbonu a dostal jsem se na 12.4 coz toto neni mozne kdyz ram je o 1 kg tezsi.
TJK: tak Lister mel XC verzi na cca 12kg bez teleskopu… tohle ma o cca 0,8kg minimalne tezsi ram a cca 0,5kg vidli… Matematicky mi to nevychazi… Ikdyz je mi jasny, ze tebou vyjmenovany komponenty usetrej sakra dost..
Aktualne moje vila ma se Syntace kolama a Vigilante/RoRo SS 13kg vcetne XTR pedalu… Na SXkach a maxxisech jsem na cca 13,3kg…
Scret: Ono se to nezda ale RF kliky + Kazeta + Brzdy + Speedneedle + Kola jako takový na tomhle upletený.. to je strašně moc váhy dolu a ktomu naprosto papírový pláště na úrovni asi 550g/kus… to je oproti třeba rvojí 301 na Maxxisu neskutečnej rozdíl…
celkem by me zajimalo, jak se da s timhle tezkym ramem a „tezkou“ 36kou dostat na tuhle vahu:) Mozna tak bez teleskopu jeste… Ale myslim, ze to nezachranej ani ty lehky veci, ktery mi prijdou jako velky nesmysl na tohle kolo… Bohuzel mam na to stejny nazor jako alinceb… Vizuelne je ale kolecko paradni a moc se mi libi! Takze dat tomu rozumny brzdy, rozumny kola, rozumny plaste, prtze tohle kolo je v podstate bez plastu a pak bych dal za jedna s hvezdou… Nj, jenze pak bys byl minimalne na o 1,5kg vyssi vaze:)
Bike fakt krasnej… barevna kombinace super… ale nesedi mi tam ty Gumy, draty jsou uplnej fail a pak bych asi dal lepsi tlumak… k ty 36 vepredu je tohle takovy siditko… nebo dat treba nejakou 34ku dopredu a jeste bys i neco na vaze usetril… jinak jako jo.. fakt se mi to libi!
Co napsal Alinceb je první, co mě napadlo, naprosto souhlasím. warps: pokud je to tak jak píšeš, tak ale nepotřebuje takovýto rám, a mohl mít bika o víc než kilo lehčí ;-)
Moc pěkné kolo. Tahle a zelená byly moc pěkné barvičky. Akorát zbytečně hrocená váha, na takové kolo…
btw: neony se začaly dělat už i na 26, takže zase tak zvláštní to není. ;-)
ainceb: No a to psal kdo ze to nepatri co to je za blbost ja jezdim 2.1 a politam vxe v parku a nepotrebuji mit plaste jak krava. Spis je to o technice co jezdis . A pokud si to skladal primarne na jezdeni ( slapani ) a pri tom si chces politat i dolu tak super. Naco tahat tezke plaste a tezke kolo … Za me super
No o te vaze bych trosku pochyboval mam to stejne na karbonu a mam 12.4g tak je divne ze ty mas 12.5 :)) na hliniku
Je pravda, ze jsem jeste v posteli na mobilu :-D nejaky cerny obrys co fest zanika tam je, ale pro me to je na 36 s kashimou slabota. Videl sem ty sady polepu a na muj vkus tam proste ta seda sedi jak prdel na hrnec, ale kazdy mame jiny vkus :-D
29.8.16 07:37
Asi na tom moc neskace a nedrti parky tak špice i plast vydrzi ;-)
Kolo moc pekne jen mi chybi polep vidle. Daji se koupit sety polepu ruznych barev, seda by byla decentni :-)
Pěkný to je, ale gramařina za každou cenu. 2–1.5–2mm dráty a Nobby Nic na takové kolo imho nepatří…