Kromě klik a pedálu už komplet v XT. Asi jsem nemocný :)
(vloženo 30.8.16)
XT magořině rozumím… dřív jsem to neřešil (páč jsem na to neměl prachy :-))… ale teď mám celý kolo na XT a to jen proto, že jsem to tak prostě chtěl, i když vím, že SLX i DEORE odvede minimálně podobnou službu – na starejch kolech jsem měl STX-RC, Deore, LX, XT a nikdy jsem neměl žádnej problém… ale… minimálně XT brzdy brzdí parádně (a brzdy jsou místo, kde bych nešetřil) a XT šaltr s brzdou je taky super (= žádný mlácení řetězu o spodní vzpěru zadní stavby)
… takže puky pochybuju, že to petyn půjde vrátit :-D
Gratuluju, že si dospěl k takovému závěru. Hlavně jezdit, neřešit! :)
Pánové děkuji za ohlasy. Radost si budu dělat pořád hlavně ježděním a možná časem nějaký ten tunning jak mi tady doporučovali :) :)
" odborníci " ti tu dali pěknou čočku a ty sis prostě udělal jen radost:-)
dělej si ji dál.
Mart.p: vzajemnou polohu brzda razeni smerem doleva doprava. Mam sirokou ruku a brzdim prostrednickem. Posun co umoznuje ispec je pro me malo, proste me tlacilo razeni do ruky i pri maximalnim posunu. Kdyz ma dva metry tak taky nejspis nema ruku jak 50 kilova slecna. Tak si nebud tak jisty, ze mu ten posun co umoznuje ispec bude stacit. Jo a vzdalenost od riditek taky neni stejna kdyz mas razeni na ispecu nebo na objimce. Radim jen palcema a taky jsem z toho mel horsi pocit.
mart:
To, co pises, by platilo, kdyby meli vsichni stejny ruce, stejne dlouhy prsty, stejny uhel ruky vuci rudlum, stejny navyky.
to mart. Jenze s i-spec muzes posovat jen doleva/doprava a to nemusi kazdemu vyhovovat.
Jeste dodam, ze verze i-spec A/B jde ruzne kombinovat.
Jak poznám i-Spec A od B ?? Tyto šrouby už nejdou nikde sehnat . https://www.cycology.cz/…090-p143206/
Co si nastavis? Vubec nic prave. Podle idealni polohy brzdy je urcena delka pacek na prehazovacce.
Kdyz mas brzdu a shifter zvlast tak jedno mas daleko a druhe blizko at to das jak chces. Samozrejme kazdemu to sedet nemusi, ale takhle je to udelane.
Mart.p: jak si muzes byt jisty, ze bude z vysledku nadseny? Ja jsem se potupne vratil zpatky na dve objimky. Me to proste nesedelo a nemelo to ten rozsah co si nastavim s dvema objimkama.
Jestli treba nezhltnes sroubek neni co zkazit. Jen je treba zjistit jestli je to a nebo b. Mrkni na YouTube sou tam toho mraky. Z vysledku budes nadseny. Hodne zdaru ;)
Krytku nemám. Jde koupit samostatně? A nemůžu něco podělat když to budu předělávat? Mám chramlavý ruce. Myslel jsem , že když u toho řazení není v názvu to B tak to nepůjde. Díky moc.
Projdi si ten odkaz co sem psal predtim.
Otazka ale je jestli mas I krytku na misto toho indikatoru, diru tam mit nechces to je jasny.
Vysledek je pohodlny a pevny uchyt riditek, cisty cockpit.
Jezdim firstku na patriotovi a že by to měla být nějaká špatná vidlice rozhodně říct nemůžu.
To jo , ale mám toto řazení http://razeni.heureka.cz/…specifikace/#… a nevím jak bych ho tam přidělal ? Jestli víš tak poraď budu jenom rád.
http://www.bikeradar.com/…ained-44410/
Nikdy sem nevidel XT bez I-Spec, ale jestli jo tak beru zpet.
Kdyz mas xtcka tak aspon hod shifter na uchyt brzdy. Tohle vypada dost hrozne. A ten ukazovak tam hmm????
Jak tak na to koukám, tak chvíli s přidáním toho svýho kola počkám. Ale i tak mě tady všichni vykuchají :D
Upgrade komponentů naprosto chápu, jen bych začal zápletama :-)
Jak pise Vpa007 penize nebyly hned na lepsi kolo a po tom zhubnuti jsem chtel hned jezdit. Taky sehnat ram na mych 200 cm v dane cenove relaci byl problem. Prvni sla vidle za ty penize pry dobra dle doporuceni a testu. A ni to my jezdeni 3placka uplne vyhovujici. Dekuji Vsem za nazory. Mam o cem premyslet ;)
já upgardoval tak jak píše vpa007 a ono se to nějak překopalo v uplně jiný kolo.. a to starý jsem dal zpátky dohromady.. :D vyšlo by to levnějc koupit ho rovnou… ale ty peníze pohormadě nebyli… tak jsem pomalu ale jistě měnil :D
Lucase.. vidlice neříkám že je špatná… je to vidle na kterej už se dá celkem dobře pojezdit.. ale mohl spíš nechat něco z brzd na ještě lepší vidli.. nebo lehčí výplety.. a nebo na lehčí SLX / XT kliky.. a pak kdyby chtěl to přehodit (do čeho bych šel) na 2×10 – kazetu s 11– 40z + 10sp hazku XT s brzdou, XT smyk atd a jezdilo by se mu taky pohodlně :D
A furt by mu z brzd celkem dost zbylo na výměnu ostatních komponentů…
když jezdí polňačky/lesní cestičky s pár kořenama.. tak i deore brzdy by byli asi moc overkill :D
Vilém: nevím jak to má petyn, ale né každej má doma marmeládový doly a tímpádem hned všechny prachy na hotový kolo… občas je jednodušší něco koupit a jezdit hned a pak postupně, když zbyde pár kaček, tak apgrejdovat…
Ale jinak je smysl tve prestavby jaky? Prijde mi to jako zbytecne vyhazovani penez. Kdybys rovnou koupil neco slusnejsiho, tak to dava vetsi smysl, nez menit funkcni veci jen kvuli touze po napisu XT.
A to voditko je fakt tiche. Kamos ma origo voditko na Sstumpjumperovi a tam je slyset.
Vzadu 9 na 12–46 a vepredu 44,32,22 a retez 114 clanku. Na spanela hazka jeste trochu pruzi tak si myslim ze delka v poho. Razeni serizene v poho,jenom to cvaka jak nahoru tak dolu , zadne cvrlikani. Jeste jsem menil bovdeny a lanka. Daval jsem tam Jagwire.
I mě s trojplackou v kamenitym/kořenitym terénu spadne řetěz fakt málokdy, akorát to mlátí, protože nemám brzdu.
petyn: z tohohle kola nemuze padat retez! Mas to spatne serizeny nebo dlouhej retez… Znamej kdysi na crossovym kole jezdil s nama normalne v terenu a nikdy mu nic na 3placce nespadlo…
31.8.16 09:51
Mas rad tichy chod kola a das si tam voditko? To bych se spis zameril na sparavnou delku retezu a pripadne tam instaloval saltr s brzdou, nez toto.
Dorazy Mam v pohode. Jen kdyz jsem prejizdel vetsi nerovnosti tak se retez rozkmital a spadl i z prostredni pily a jeste mne rozcilovalo to mlaceni. Mam rad tichy chod kola proto i ty Huricany na moje jezdeni postacuji a hlavne nehuci;).
Taky nějak nechápu padání řetězu na 3 převodníku a eště na krosu to snad ani nejde.Že by jen špatně seřízené?
Padání řetězu na krosu? Divný, na fullu mi spadnul řetěz jen když jsem měl špatně nastavený dorazy na smyku, jinak drží i v kamenech a kořenech.
lepší brzdy určitě nejsou chyba, vidlice bude určitě následovat… a tipuju, že brzo ;-)
¨palec hore a tunění kola 3× ZDAR! :-)
Nejezdim zadny tezky teren. Spise lesni cesty a sem tam nejaky sjezd po rozbite lince. Vidlice mi zatim staci. Voditko funguje vyborne za ty penize. Retez mi padal i na tech rozbitych cestach. Tektra brzdy pri mych 200 cm a 100 kg pri dkouhem sjezdu horely. Mam najeto od dubna cca 2900 km. Na skoky a tezky teren nemam psychicky a mam taky leta. Na kole jsem zacal jezdit po te co jsem od ledna zhubnul 32 kg. Tak asi tak.
31.8.16 07:20
31.8.16 06:14
Jo, dobry:)
Akorat ten predni trmen nejak nesedi a to voditko, no ja ti nevim.
kolo dělá rám, odpružení a kola, ne komplet XT…
30.8.16 22:46
Vím na co je vodítko řetězu, nemůžu jen pochopit smysl mít ho na 3×9
Na co vidlici? Dle stavu komponentů bych řekl, žena tom petyn moc nejezdí jen to leští a mění komponenty, k čemuž novou vidlici nijak zásadně nepotřebuje :-).
Big Hamer: Že by na vodění řetězu? :) Jezdim na mnohem horšim pevňákovi a taky by se mi něco takovýho hodilo.
Jak to vodítko funguje?
30.8.16 22:27
Vidlici ma novou tuhle
30.8.16 22:26
Na co to vodítko řetězu?
ty brzdy jsou úplně zbytečný stačili by ti tam deorka a radši bych koukal po vidlici.. nebo po výpletech