Moje první silnico/sport/cx hybrid :-) Na dojíždění do práce cesta/šoto 60/50 a snad i nabrání trochu fyzičky na to enduro :-D Není to špatné zpestření letět po cestě jak vítr v endurospecific hadrech :-D
Plán do budoucna: pokud vlezou tak 35mm pláště a kapsička na duše a vercajk…
(vloženo 1.9.16)
Značka | Specialized |
Model | Diverge Elite DSW |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | 52 |
Hmotnost | 10,14 |
Rám | Specialized E5 Premium Aluminum |
Vidlice | Specialized FACT carbon w/Zertz |
Tlumič | "kéž by" :-D |
Kliky | Praxis Alba 2D |
Středové složení | Praxis BB30 |
Přesmykač | Shimano Tiagra |
Měnič | Shimano Tiagra, long cage, 10-speed |
Řazení | Shimano Tiagra STI, 10-speed |
Převodník | 48/32T |
Kazeta | Shimano Tiagra, 10-speed, 11-32t |
Řetěz | KMC X10, 10-speed |
Náboj přední | Axis Elite Disc |
Náboj zadní | Axis Elite Disc |
Brzda přední | Tektro Spyre-C |
Brzda zadní | Tektro Spyre-C |
Brzdové páky | Shimano Tiagra |
Ráfek přední | Axis Elite Disc |
Ráfek zadní | Axis Elite Disc |
Pedály | Shimano XT trail |
Řídítka | Specialized Shallow Drop, alloy, 125mm drop, 70mm short-reach |
Představec | Specialized 90mm |
Sedlovka | Alloy, 12.5mm offset, 2-bolt clamp, 27.2mm |
Sedlo | Specialized Toupé Sport |
Pláště | Specialized Espoir Sport, 700x30mm, 60TPI, wire bead, double BlackBelt protection |
Pekny. Nejsem ze speslu udelanej ale tohle je fajn. Hlavne zkusim ty plaste na moji defy. Sice pisou max 28mm ale tohle bych tam vecpal.
: Kysky,přesně tak,ale prostě kdo umí ten umí:)
p@x: ano. Jelikož ten design je perfektní. To že mám já v garáži Spešly, neznamená, že se mi jiná značka nelíbí ;-)
2.9.16 07:30
Vypadá pěkně. A když tam ten keš je, tak bych nad hydraulika neváhal, je to úplně někde jinde.
Pěkný,na co tlumič? Máš snad nohy a ruce:) Jinak za 5.S
Mechaniky staci, tahám cyklokrosku tam kde maji někteří problem na bajku a ubrzdí to všechno. Limit jsou spis gumy…
Nemam v planu z toho mit CX, po dvou dnech jsem spokojený, ta 35mm tam asi vleze, ale určitě nechci plášť s kostkama jak do lesa, spíš, abych to mohl trochu upustit a tlumilo to trošku. Jo ty Zertz srandy jsou asi na design :-D po dvou dnech se zžívám a dneska už to slušně fičelo :-)
Zertz vlozky v hlina sedlove vzpere :) no ony i ty v karbonu jsou spis na ozdobu nez ze by mely extra ucinek.. ale je to hezky..
myslim ze hydrauliky by tomu hodne prospeli. Hlavne pri uchopu na pace je pak brzdeni mnohem jistejsi. Sam bych do mechanik nesel.
Tak brzdit to nějak bude, ale chtělo by to hydrauliky, ať to brzdí pořádně. :-)
Jeste moc ne, ma to najeto 73km :-D ale dneska už se začaly chytat, nedělám si naděje, ze to bude jak saint co mam na enduru :-D
Big Hamer: I kdyby splaskly, tak s normalnim plastem (25mm) se da v pohode pouzivat jako klasicka silnicka :-)
1.9.16 15:50
Tyhle hybridy splasknou presne tak jak fatbiky, davam tomu rok maximalne dva.
Líbí moc, pro mě by to byl ideál jako zodolněná pohodlná silnička.
Kolo se mi fakt líbí.A to spešly nemusím.
Ty zertzy jsou tam asi jen na parádu.Vypadá to jako by byly přidělány samořezkami.
Nechápu funkci těch tlumících prvků Zertz. Tak jak jsou umístěné přece nemůžou mít vliv na tlumení vibrací. U Roubaix je prvek umístěn tak, že to vibrace může redukovat, ale tady mi to přijde jakoby nalepené na povrchu.
Prodi: Při prvním pohledu na detail těch tlumících prvků jsem si říkal to samé. Na té zadní stavbě to vypadá, že tam je normální trubka a k tomu je to jen našroubované.
p@x: začínám to taky filtrovat podle tvýho postřehu… navíc těch kategorií čehokoliv je čím dál víc, když je to na kšeft
1.9.16 11:45
když pojedeš bordelem, tak si zacákáš spešl nápis a nikdo ho neuvidí :-O
pěkné kolo…už bych si měl taky vybrat cx, ať s váma můžu jet :)
Až se s tím úchopem a úzkýma gumama více zžiju, abych si nerozbil hubu :-D