Scott Scale 960 2013

Přidat foto

Blatník vlastní výroby :)

Řidítka mám teď 810 při jízdě super, jen přenášení přes dveře naštve

Lahev mám take scott vše pěkně sladěno

Dráty 2mm nerez. Ani jednou jsem nemusel centrovat

ta závlačka mě štv

(vloženo 3.9.16)

Alugos
Ohodnoť bajk: (4  / 21 hlasujících)
Značka Scott
Model Scale 960
Modelový rok 2013
Velikost 19" L
Hmotnost 12,5
Rám SCOTT Scale 29 Alloy 6061
Vidlice Rock Shox XC 32 29 TK Solo Air
Hlavové složení Mortop
Kliky Shimano
Přesmykač Shimano Deore FC-M590-10, 34.9mm
Převodník Shimano FC-M552 2-piece Design 42Ax32Ax24T
Kazeta Shimano CS-HG62-10 11-36 T
Řetěz KMC X10
Náboj přední Formula CL51
Náboj zadní Shimano FH-RM66 Disc CL
Brzda přední Shimano BR-M446 Disc 180/F and 160/R mm Rotor
Brzdové páky Shimano BL-M446 Disc
Ráfek přední Syncros XC-49 Disc 32H / Eyelets
Dráty ocel 2 mm
Pedály shimano pd-m324 spd
Řídítka MAX1 Race CORE 810/31,8mm černé
Představec Syncros FL2.0 2014 Alloy / oversize 31.8mm 1-1/8" / 6° angle
Sedlovka Syncros FL2.5 / 31.6mm
Sedlo Syncros XR2.5
Pláště Schwalbe Furious Fred 29 Evolution

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
JUNO

4.9.16 21:03

Avidy které jsem uz vyměnil po par km v prachu a sotoline jsem vždy musel vyndat desky lehounce očistit smirkem a byl klid.

Tak divné to drelo az cukalo. Nové XT a je klid.

Neříkám ze třmeny avid byli příčinou spis použité destičky byli na prd a to vždy při zabrzdění cvaknuly než se vymezila vůle v jejich ulozeni.

Přejí úspěch v řešení za min nákladů.

Reagovat
JUNO

4.9.16 20:55

Ještě dodatek. Na vidlici jsem při pohybu nepozoroval sebemenší problém ale prostě s novou byl klid. Víc jsem to neřešil a příčinu nehledal.

Reagovat
JUNO

4.9.16 20:53

Zvláštní. Ale to cukani musí dělat jediné nerovnost nebo vůle nektere casti nebo komponentu . velikost kotouče dle me nemůže mít vliv.

Author basic. Mel jsem brzdy vecka a vždy to cuklo ve svaru rafku což není tvůj případ ale když jsem kolo vydal a omrk centr vše bylo naprosto ok. Házelo max do 0.3 mm . Pak nova vidle a byl klid. Nechci dělat závěr tvého problemu tot moje zkušenost.

Reagovat
Alugos
Alugos

4.9.16 20:31

Hlavně se zamknutou vidlici při prudším dobržďováni z kopce jakoby byla vůle ve hlávku. To je ale blbost je teď nové a bez vůle, třeba to tak má být.

Ještě mě napadlo zvolit menší kotouč a brzdu přiblížit blíže k vidlici.

Jinak kotouč necinká. Cinkne jen občas po doskoku a destičky jsou také ještě v pořádku.

Reagovat
JUNO

4.9.16 20:16

Teda cukáni. Ten mobil s úpravou slov peklo !!

Reagovat
JUNO

4.9.16 20:15

Cukáni brzdy ? Jak ? Stále nebo jen vždy po otáčce kola. ?

Vůle destiček – nemá vliv . taky jsem mel zavlacku. Spis nekde vůle.

Řešil jsem teď kolo dcery brzdy ráfek spalky ok a cikáni jak pes.

Centr ok střed ok brzdy ok predstavec ok no a byl jsem doma. Vidle ko !!

Reagovat
petrun
petrun

4.9.16 18:00

Hezkej Scott, třmeny srovnat a jezdit :-)

Reagovat
Alugos
Alugos

4.9.16 16:28

Co je na 810 špatného ?

Reagovat
Alugos
Alugos

4.9.16 13:02

při dobržďováni maj brzdy tendenci cukat. Mám dojem že

Je to právě na vině závlačky kde je velká vůle mezi destičkami. Nebo jsou na vině brzdy komplet. Nevím u té přední mi něco nehraje.

Reagovat
novas752
novas752

4.9.16 08:00

810 na XC :D

Reagovat
madcat
madcat

3.9.16 23:38

Proč tě ta závlačka štve?

Reagovat

Další galerie z kategorie

Spijker 8
Roman64 8
Drussus 1
ondraherr 12
rotik 14
romachain 8