Blatník vlastní výroby :)
Řidítka mám teď 810 při jízdě super, jen přenášení přes dveře naštve
Lahev mám take scott vše pěkně sladěno
Dráty 2mm nerez. Ani jednou jsem nemusel centrovat
ta závlačka mě štv
(vloženo 3.9.16)
Značka | Scott |
Model | Scale 960 |
Modelový rok | 2013 |
Velikost | 19" L |
Hmotnost | 12,5 |
Rám | SCOTT Scale 29 Alloy 6061 |
Vidlice | Rock Shox XC 32 29 TK Solo Air |
Hlavové složení | Mortop |
Kliky | Shimano |
Přesmykač | Shimano Deore FC-M590-10, 34.9mm |
Převodník | Shimano FC-M552 2-piece Design 42Ax32Ax24T |
Kazeta | Shimano CS-HG62-10 11-36 T |
Řetěz | KMC X10 |
Náboj přední | Formula CL51 |
Náboj zadní | Shimano FH-RM66 Disc CL |
Brzda přední | Shimano BR-M446 Disc 180/F and 160/R mm Rotor |
Brzdové páky | Shimano BL-M446 Disc |
Ráfek přední | Syncros XC-49 Disc 32H / Eyelets |
Dráty | ocel 2 mm |
Pedály | shimano pd-m324 spd |
Řídítka | MAX1 Race CORE 810/31,8mm černé |
Představec | Syncros FL2.0 2014 Alloy / oversize 31.8mm 1-1/8" / 6° angle |
Sedlovka | Syncros FL2.5 / 31.6mm |
Sedlo | Syncros XR2.5 |
Pláště | Schwalbe Furious Fred 29 Evolution |
4.9.16 21:03
Avidy které jsem uz vyměnil po par km v prachu a sotoline jsem vždy musel vyndat desky lehounce očistit smirkem a byl klid.
Tak divné to drelo az cukalo. Nové XT a je klid.
Neříkám ze třmeny avid byli příčinou spis použité destičky byli na prd a to vždy při zabrzdění cvaknuly než se vymezila vůle v jejich ulozeni.
Přejí úspěch v řešení za min nákladů.
4.9.16 20:55
Ještě dodatek. Na vidlici jsem při pohybu nepozoroval sebemenší problém ale prostě s novou byl klid. Víc jsem to neřešil a příčinu nehledal.
4.9.16 20:53
Zvláštní. Ale to cukani musí dělat jediné nerovnost nebo vůle nektere casti nebo komponentu . velikost kotouče dle me nemůže mít vliv.
Author basic. Mel jsem brzdy vecka a vždy to cuklo ve svaru rafku což není tvůj případ ale když jsem kolo vydal a omrk centr vše bylo naprosto ok. Házelo max do 0.3 mm . Pak nova vidle a byl klid. Nechci dělat závěr tvého problemu tot moje zkušenost.
Hlavně se zamknutou vidlici při prudším dobržďováni z kopce jakoby byla vůle ve hlávku. To je ale blbost je teď nové a bez vůle, třeba to tak má být.
Ještě mě napadlo zvolit menší kotouč a brzdu přiblížit blíže k vidlici.
Jinak kotouč necinká. Cinkne jen občas po doskoku a destičky jsou také ještě v pořádku.
4.9.16 20:16
Teda cukáni. Ten mobil s úpravou slov peklo !!
4.9.16 20:15
Cukáni brzdy ? Jak ? Stále nebo jen vždy po otáčce kola. ?
Vůle destiček – nemá vliv . taky jsem mel zavlacku. Spis nekde vůle.
Řešil jsem teď kolo dcery brzdy ráfek spalky ok a cikáni jak pes.
Centr ok střed ok brzdy ok predstavec ok no a byl jsem doma. Vidle ko !!
při dobržďováni maj brzdy tendenci cukat. Mám dojem že
Je to právě na vině závlačky kde je velká vůle mezi destičkami. Nebo jsou na vině brzdy komplet. Nevím u té přední mi něco nehraje.