…ladí se posed. Oproti Demě znatelně pohodlnější.
(vloženo 23.9.16)
Krásný kolo ale nějak si nemůžu pomoct a připadá mě to jako levnější klon Santa Cruz Stigmata…:-)
24.9.16 18:19
Egesi: Jiná (1×-specific) páka
A jak se to dělá s řazením na přesmyk u silničních pák? To tam proste lita na volno, nebo to de nejak zablokovat, nebo jina paka jen na brzdu?
Opět jsem se ubezpečil, že některé věci umím opravdu dobře.
Jak na to koukám, tak třeba závidět, to mi opavdu jde :-)
moc pěkné…já vozím 38–11×36 a teda převodově bych neměnil vůbec nic. na silnici tak moc nejsem a stačí to, stojky jsou tak hrana, ale vyvezu se i po beskydech. Gravel je supr kategorie :)
převody jsou 42z a 11–36z (nejlehčí je tak ekvivalent 34z převodník a 30z kazeta)
jinak samozřejmě není problém předělat na dvouplacku, ale zatím jsem s těmito převody neměl problém – to bude ale tím, že nejezdím žádné hory, prostě jen na pohodu brázdím Křivoklátsko…
p@x: Máš pravdu, v tomto případě asi průchodnost terénem nahoru nemá žádný význam. Ale i tak se mi to moc líbit :-).
23.9.16 12:07
mr.antik – špunty doma černé mám – díky za tip :-), hazku snad ani Sram v černé nedělá
p@x – ano, delší zadní stavbu má, přesně jak píše hannawald, převodník je Absoluteblack
bluma – velikost je S, měřím 172 cm – což je dle výrobce max. doporučená výška pro S
jinak velice děkuji za pozitivní reakce
perfektní
Špica mašina. Delší stavba je pro gravely plus – kolo je pohodlnější (delší šavle pohltí více nerovností, zadní kolo není úplně pod zadkem), lépe se zdolávají prudká stoupání mimo asfalt (kolo se nezvedá na zadní) a je stabilnější.
p@x – ma dlouhou zadni stavbu, tusim 440mm. Ale i tak je to myslim velka parada!
23.9.16 09:41
23.9.16 09:37