Stříbrňák - zimák

Přidat foto

Upgrade už předloni, komponenty doplním

Poslední

Starej hliníkáč, čerstvě koupeno za ekvivalent 50 točených Plzniček, brzdí, řadí, pláště atd. budu měnit, je to základ „zimáka“ Rád uvítam nápady a rady na upgrade :o) Momentálně už připravenej na podzimní až jarní cesty do práce, ale pokud bude opravdu pěknej den, tak vytáhnu provětrat i „žluťáka“ :o)

(vloženo 30.9.16)

FrantaPMJ
Ohodnoť bajk: (2.7  / 9 hlasujících)
Značka Superior
Model Tempest
Modelový rok 2006
Velikost 21
Rám Alloy 7005 Flat
Vidlice Cr-Mo SR-T-880
Hlavové složení Steel
Kliky Shimano
Středové složení Shimano BB-TY 30
Přesmykač Shimano C201
Měnič Shimano Acera
Řazení Shimano Acera
Převodník Shimano Nexave
Kazeta Osmikolečko Sunrace 13-32
Řetěz Sunrace
Náboj přední Shimano HB-RM40
Náboj zadní Shimano FH-RM40-8
Brzda přední Shimano BR-M420
Brzda zadní Shimano BR-M420
Brzdové páky W/Shifter
Ráfek přední Vuelta Airline 1 Alloy
Ráfek zadní Vuelta Airline 1 Alloy
Dráty nerez
Pedály Hliník/ocel
Řídítka Zoom Alloy
Představec Zoom Alloy
Sedlovka Zoom Alloy
Sedlo Selle Royal
Pláště Mitas Scylla 700 x 35C + Kenda

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Prazak0
Prazak0

2.10.16 10:26

Upgrade bych nedělal, leda u věcí, kde něco nesedne, špatně chodí. Zkontroloval opotřebení řetězu a kazety, ale pokud jezdila málo, tak kazeta může být OK, možná iřetěz. Sedlo bych měnil podle toho, jak se mi na něm sedí, před lety jsem musel měnit hned u nového kola, prostě nevyhovovalo mi. Jinak komponenty mi přijdou na určité úrovni, nemá cenu něco upgradovat a zbytek nechat. Měnit vše a nechat rám, pak by člověk mohl upgradovat i rám a z kola mu nezbyde nic. Ani přehazovačku bych neměnil, pokud funguje dobře. Náboje bych zkontroloval, tj. zkusil jakou mají vůli, rozebral, zkontroloval kónusy i náboj jako takový. U kol bych provedl leda docentrování, třeba při výměně náboje mi přijde lepší pak rovnou koupit celé zapletené kolo, než na nový náboj dávat starý ráfek a nové dráty. Nová zapletená kola ve stejné kvalitě by šla sehnat za cca 1500Kč, trošku lepší (Deore i lepší ráfky) za 2500Kč, když by to člvoěk koupil hotové a neplatil krom komponent i za vyplétání. Jestli se dobře točí pedály, jinak vyměnit asi lanka, bowdeny, jak brzdí brzdy tak podle toho. Zkontroloval bych jak jsou sjeté převodníky, možná pak vyměnit kliky. U klik bych zkontroloval délku, pokud mají 170, tak já pro sebe bych chtěl určitě 175. To jen tak co mě napadá.

Reagovat
sobi20
sobi20

1.10.16 12:05

Pěkný, i když je to na Altusu, má své kouzlo. Některé dnešní " Depešácké celočerňáky " fakt nemusím !

Reagovat
FrantaPMJ
FrantaPMJ

1.10.16 08:37

Puka: Jasný, umeju, to jsou fotky hned po dovozu a sundání nosiče. Čeká mě to teď o víkendu. Kolo je fakt zachovalý, měla to ženská, takže asi moc nekrosila a jezdila jen rekreačně. Za dvojku nebylo co řešit 

Reagovat
puka
puka

30.9.16 23:52

Umyj to. Řetěz a náby vypadají celkem zasraně. :D

Jinak vypadá dobře zachovale :)

Reagovat
t29
t29

30.9.16 22:29

Otec má podobný treking, skoro stejné komponenty, ročník 2001 :) Upgraduj blatníky, vyměň bovdeny, případně řetěz a kazetu, seřiď a jezdi, a běda jak tuhle stříbrnou lišku zprasíš černýma součástkama :)

Reagovat

Další galerie z kategorie

pslada 18
Vwdablik 2
scota 5
Faper 1
Ok7194 2
racer xc 11