Tento bike jednoznačne stojí za to. Napriek tomu, že som kupoval cez e-shop, a to ako mi sadne som posudzoval len podľa rozmerov z geometrie, si nemôžem vôbec sťažovať. Pri mojej výške 180 cm a krátkych nohách 78–79 cm mi veľkosť M (MD) úplne sadla. Výbava je za výpredajovú cenu 25 tis. viac než skvelá. Vidlica Manitou marvel je vo svojej cenovej kategórií asi najlepšie čo som skúsil pričom 15mm pevná osa ju krásne spevňuje. Keďže som predtým jazdil 3 prevodník, tak ďalšou vecou ktorá ma príjemne prekvapila je 2 prevodník, kde som zatiaľ nepocítil chýbajúce prevody. Ako čerešnička na torte je skutočne vydarený dizajn tejto rakety. Červeno čierna farba sa skutočne vydarila a bicykel pôsobí naozaj dravo. Jedinou vecou ktorá sa dá vytknúť sú dodávané pedále, pri ktorých sa ale aj tak počíta s výmenou. Z mojej strany teda absolútna spokojnosť.
(vloženo 4.10.16)
Značka | CTM |
Model | Rascal |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | M |
Hmotnost | 12,2 |
Rám | ALU 6061 |
Vidlice | Manitou Marvel Comp Milo (QR15) |
Hlavové složení | FSA Orbit 1.5 |
Kliky | FSA Comet, Megaexo, 38/24T |
Přesmykač | Shimano M611 Deore |
Měnič | Shimano M781 XT 10 speed |
Řazení | Shimano Deore SLM610i-10sp |
Převodník | FSA COMET, 38/24T |
Kazeta | Shimano HG 50/10, 11-36 |
Řetěz | Shimano HG 54,110L |
Náboj přední | Shimano HBM618 15mm Axle |
Náboj zadní | Shimano FHM615 |
Brzda přední | Shimano Deore M615, F180 |
Brzda zadní | Shimano Deore M615, R160 |
Brzdové páky | Shimano Deore |
Ráfek přední | WTB Speed disc i19, 29" 32H |
Ráfek zadní | WTB Speed disc i19, 29" 32H |
Pedály | VP 349A Alu |
Řídítka | CTM flat bar, 700/31,8 mm |
Představec | CTM XC Light Stem, 90/31,8 mm, 7deg. |
Sedlovka | CTM SP XC light, 350x31,6 mm |
Sedlo | Selle Royal SETA S1 |
Pláště | Maxxis Ikon 29x2,20", 60TPI |
to madcat…díky za pochvalo a s brzdou je to presne ako píšeš. Tá hadica bola skutočne úmysel. Už som uvažoval že by som to potiahol vrchnou trubkou ale tie očká na vedenie sú len na spodnej trubke a hornej časti zadnej stavby. Takže jediná možnosť ako to urobiť by bola použitím sťahovacích páskov okolo rámu a to mi za to nestojí. Je to asi daň za postmount brzdu na hornej vzpere. Zaujímavé je ale, že na ráme je jedna volná diera na vedenie lanka/hadice vnútrom rámu. Neviem na čo to bolo zamýšľané ani prečo je voľná, ale uvažoval som, že by som hadicu potiahol stredom rámu, no problém s vlnou vzadu by to aj tak neriešilo.
Čo sa týka dizajnu tak CTM sa mi vždy páčilo a modely Rascal 2017 (teraz už budú 3) majú už inak umiestnenú brzdu a teda tam vlna byť nemusí no výbavou sú lepšie modely 2016. Preto som estetiku hadice neriešil, keď kolo samotné sa mi páči, a má lepšiu (výpredajovú) cenu aj lepšiu výbavu.
Pěkný kolo, ať slouží. Trochu škoda toho vedení hadice zadní brzdy – vypadá to, že to není nějaká znouzectnost, ale že to tak soudruzi na Taiwanu přímo zamýšleli – vidím tam jakýsi očko na horní vzpěře zadní stavby. Takže řešit to nějak jinak – spodem – esteticky přijatelněji – bude možná trochu problematický…
CTMka jsou poslední dobou celkem povedený, a modely 2017 ještě víc – už jsem kdesi viděl on-line katalog…
Ten ram vypada fajn, jednoduchej design, pekna grafika, kolo az na ty lana a pedaly taky pekny.
scalar.....no zhrnul si to asi dobre :D vzhľadom na to, že som o predchádzajúce kolo prišiel po tom ako sa nám za autobusom po cyklodovolenke odtrhol na dialnici vlek so 40 kolami a zrovna to moje muselo byť styčným bodom so zvodidlami, mám k tomuto novému veľkú citovú väzbu :D
asi sa im niekam stratili štípačky… ja našťastie jedny mám takže im v rámci národného bratstva pomôžem a skrátim si ho sám :D A čo sa brzdy týka s tým som sa zmieril už pred kúpou a snažím sa to brať ako jedinečnosť ktorú len tak niekto nemá :D