Co dodat? 1. uhlí, 1. lišák vpředu
Těch páček už je tam fakt moc
Štělování asi chvilku potrvá
Teleskop vpravo, to je těžký nezvyk
Po nasrání z authora a jeho přístupu, mi ruplo v bedně a z canyon outletu jsem si objednal tuto „černou svini“. Stejně už jsem chtěl kánona loni, akorát jsem prošvihl výprodeje. Protože, až na řazení, si myslím, že je líp osazená, než 2016. 2×10, nebo 2×11, je skoro jedno. Stejně, jak se znám, i když proti 2×10 nic nemám, tak to asi časem překopu na 1×11.
Určitě vyměním pláště a z patriota si přehodím 150mm Giant sedlovku, reverba už jsem měl a moc mi k srdci nepřirostl a navíc +25mm je +25mm.
Možná, ale to jen kvůli „dyzajnu“ přehodím brzdy, nové XT.
Pokud bude čas a chuť, asi vyzkouším na kanónu i mattoc-a.
Jinak první dojmy jsou více než dobré. Měl jsem obavu, že to v DH módu bude se 170mm vidlema jako chopper, ale nemám nějak výraznější pocit, že by se mi na tom jelo hůř, než na patriotu. Od XC módu jsem taky čekal, že to zase bude jako koza, tak maximálně do prudkého kopce a je to docela v poho. To jsou jen 1. dojmy.
Nevěděl jsem, jak mi sedne geo, ale se 40mm představcem a 780 rajdama, jako bába na hrnec. Původní představec ani volant, jsem nezkoušel.
Nejsem detailista, ale do očí trochu bije, zlaté šavle, stříbrná pístnice a černý teleskop.
Asi jsem měl počkat až pořádně projedu, udělat lepší fotky, ale prostě jsem se chtěl podělit o radost.
(vloženo 4.10.16)
Značka | Canyon |
Model | Strive CF 8.0 |
Modelový rok | 2015 |
Velikost | L |
Hmotnost | 13,5 katalog |
Rám | uhlí |
Vidlice | FOX 36 Float RC2 FIT Factory (170mm) |
Tlumič | Cane Creek DB Inline (160/135mm) |
Hlavové složení | Cane Creek 40 |
Kliky | Race Face Turbine |
Středové složení | Race Face Turbine |
Přesmykač | Shimano XT |
Měnič | Shimano XT RD-M786 GS Shadow+ 10 |
Řazení | Shimano XT SL-M780 (2×10) |
Převodník | Race Face Turbine 36/22 |
Kazeta | Shimano XT CS-M771-10 11-36z |
Řetěz | KMC X10-93 |
Brzda přední | Shimano XT BR-M785 203mm |
Brzda zadní | Shimano XT BR-M785 180mm |
Ráfek přední | DT Swiss EX 1501 spline ONE |
Ráfek zadní | DT Swiss EX 1501 spline ONE |
Dráty | DT Swiss |
Pedály | DT Swiss |
Řídítka | Production Priveé LGTB 780 0,5" |
Představec | Kona 40mm |
Sedlovka | RS Reverb 125mm |
Sedlo | Ergon SME30 |
Pláště | Continental Trail King BlackChili 2,4, Šwáb NN 2,25 snake skin (obojí bezduše) |
Jinak s kolem zatím maximální spokojenost. Asi ze mě píše nadšení, ale mám pocit, že je to podobný přechod, jaký jsem zažíval loni z Cult-a na Patriota. Zdá se mi, že sjedu víc, skočím dál apod., až se mi nabubřelé ego trochu vymstilo, kdy jsem si škrtl o strom. Stoupání i v DH módu se mi nezdá být horší než u Patriota a proč nevyužít ss, když tam je. Tady jsem akorát narazil na drobný problém, pokud vyladím sedlo (přehodil jsem si Ergon SM3 Pro Carbon) v DH módu, v XC z něj trochu sklouzávám, pokud naopak ladím v XC, tak mě v Dh trochu tlačí.
2×10 mi nevadí, ale ten bordel v páčkách jo, úspěšně si pletu teleskop s shiftrem a občas s řazením přesmyku (na patriotu jsem měl páčku crank brothers)
Už jsem myslel, že mám trochu problém se středem, ozývaly se nelibé zvuky, ale nakonec jsem zjistil, že jsem jen málo dotáhl zadní osu. Někomu možná vadí, že jak zadní, tak vlastně i přední osa jsou na imbusy, nevím, ale sada imbusů snad patří k základní výbavě a když si vzpomenu na svojí první zkušenost s Mattocem a jeho osou, tak až tak nevidím problém. Možná bych víc ocenil, kdyby osa a tedy i náboj byl 20mm, ne, že bych to poznal, ale tak nějak by se to hodilo k 170mm zdvihu a 36mm nohám, hodilo víc. Aspoň můžu bez problému, až se k tomu dohrabu, vyzkoušet ten krumpáč od indiána i na sviňi.
Takže pár poznatků. Jelikož je kolo z outletu, tak už je reverb na reklamaci, pružil o cca 1cm, aspoň mě to dokopalo nahodit 150mm Giant contact, +25mm je pozitivně znát. Akorát jsem si z provlékání bovdenu (1. zkušenost s vedením komplet rámem) udělal dobrý horor. Nj, občas jsem hodně šikovný.. Nevím, zda to budu umět dobře popsat, navíc je to asi víc do rubriky servisní kiksy, bovden teleskopu je uvnitř rámu veden skrz husí krk, přes rám a až do sedlové trubky(vůbec jsem nevěděl, že tam něco takového je:)), ten se mi povedlo, když jsem trochu víc zabral (co nejde silou, jde ještě větší) sundat z dutého šroubu (vstup do rámu) a navíc mi ten šroub taky zapadl do rámu. Musel jsem sundat kliky, střed, nakonec i vidlici. Přes hlavu vyklepat šroub, přes střed posouvat husí brk (ukazovák mám od hliníkové vložky solidně pořezaný :), až se mi ho povedlo chytit přes hlav. trubku, nasadit do husího krku šroub, pro jistotu jsem ho tam zalepil a stáhl páskou. Vidlici radši nahodil, až se mi povedlo protáhnout bovden.
Pěkný to máš. Na 2× cokoli jen na silnic a pevnáka. Taky kdyžtak do zpráv napiš co s Authorem. Patriota jsem měl a po roce šel pryč takže asi tak.
já sem z trojtácu přešel na jeden a musim říct, že jsem max spokojenej. sic mam zatim natočeno tak 40 :-)
Jasná pecka. Chvíli to nech ustát, než začneš měnit. Já jsem z 1×11 přešel na 2×11 pač mi tam chyběly tak 4 kolca :-) a druhý převodník vše vyřešil.
allrose – díky za info. Teď ale nedám dohromady ani těch 28k. To je fuk, jezdit můžu na Silverovi a zadarmo :-)
Nenápadná bestie ,hezký
Mereck-nemusíš http://www.bike-forum.cz/…-al-6-27-5-m
Krásná sviňa. Závidím. Mít teď volných 40k, hned jdu do Nerva. Ale jsem chudej, tak jen jezdím, tiše závidím a Tvůj stroj moc chválím!
Paradni strojovna, davam za 5.
Takhle jsem to z komunikace pochopil a následně ho prodají se slevou v outlet-u https://www.canyon.com/…tory-outlet/#… a třeba taky ne :)
zase k té velikosti, je 30 dnů na vrácení
Opravdu si myslíš že měsíc olítaný kolo by ti vzali zpět a pak poslali nový v jiný velikosti. Pochybuji..
Ale kolo super za 5*
Tuning a tovarni nastaveni pro Strive najdes na strankach CC. U Strive bych se zameril na DH mod XC mod ma zas jinou charakteristiku pouze prepnutim SS…
Zase k té velikosti, je 30 dnů na vrácení, myslím si, že daleko lepší si to měsíc testovat, než někde na chvilku na parkovišti. Sice jsem nakupoval s horkou hlavou, ale geo jsem aspoň teoreticky porovnával.
Ke geometrii, myslím si, že když je tam 170mm vidle, tak geo v dh módu bude pod 66, cca 65,5, ale to by chtělo poctivě změřit :)
Uvidíme až víc projedu, po jedné krátké projíždce težko soudit, ale 1. dojmy pozitivní.
mattoc-a vyzkouším, toho co mám na patriotu, takže staršího – experta.
Z shapeshifteru taky trochu obavy mám, ale snad už mají dostatečné zásoby.
liška rezavá a CC je pro mě premiéra, tak snad se s tím nějak rozumně poperu, nebo ono se mnou :)
CC – dle nějakého testu, zápisky do mobilu :)
nzg: tak pokud se nikam nehonis… Ale pokud mas delsi a prudsi vyjezd, tak je to proste vopruz… alespon dle myho…
V DH modu ma Strive 66 stupnu, v XC 67,5 , coz mi prijde na jezdeni OK.
Ja osobne jezdim v DH modu vse krome stoupani po asfaltu. Je fakt, ze na zacatku mi to prislo hodne polozene, ale je to o zvyku a nastaveni posedu.
hele sedel jsem na tom a do kopce fakt uz ne-e… Ono si to hlavne cely sedne na zadek, nejde jen o hl.uhel…
ale notak…64.5 st DH je dost ale ze by to bylo nejezditelny?.. zase takova hruza to neni
TJK: no, kamos ma Striva a v DH modu bych teda fakt trvale jezdit nechtel… mozna tak do parku…
ad shapeshifter.. kdyz ho nasere.. koupi tohle http://www.bikerumor.com/…alternative/ a nastavi si to natvrdo do DH.. coz jes stejne jen klasicka moderni enduro geo a bude jezdit vesel dal…
no snad ti kombinace CC tlumaku a shapeshifteru neudela moc vrasek:) Jinak pekna masina!
4* bych dal už jen kvůli tomu, že to je canyon. 5* ne, jsou tu i hezčí a tento „stealth“ styl mi už leze krkem.
TJK: no jo no… tyhle kliky bych chtěl, tak jsem to prostě zkusil, no.. musel sem ;-)
Sedlovka úplně v pohodě, však je téměř v jedný linii s řidítky. Jinak 5* s příslibem pro Mattoca, doufám že 2017 :)
vpa007.. nechci ti kazit radost ale proc by s zbavoval cinch turbine kdyz z nich sunda pavouka a nasadi DM prevodnik na jednoplacku a jede dal? :-D imho moc odolnejsich a zaroven lehkych klk v segmentu hlinik nenajde…
fajn bajk… pokud se budeš zbavovat R-F klik 2×10 za rozumnou cenu, tak je beru ;-)
Super
Uklidit kolem hadic a bowdenů, ale i tak super bajk.
Sedlovka je úplně v klidu určitě tam je ještě rezerva na vysunutí a jestli bude 150 zdvih tak to bude úplně v klidu
Krásný kolo, 5*.
Můžeš mi prosim napsat něco o tom příběhu z Authoru? Klidně do zprávy ;-)
Dobře to děláš, já už měl v košíku Torgue, ale nakonec jsem s na to vysral kupovat velikost takhle naslepo a s horkou hlavou.. ale ty ceny byly hodně fajn
puka takovýmhle kolům se dává jen 5* :) 4* kvuli řidítkům ? …ukaž svůj šrot.. :)
za 5*, je luxusní.. :D ať nezklame..
Jak to myslíš?
Patriota jsem měl M, tohle je L a je jen o chlup delší a o trochu vyšší.
Naprosto chápu tvou radost :-D :-D
Je moc pěknej :-) 5*