Kola z půjčovny s košíkem na řídítkách mají rám a vidlici spojenou touto pružinou, kterou jsem zaregistroval na kole poprvé. K čemu je to dobré?
(vloženo 5.10.16)
Zvlast kvuli blbeckum na elektrokolech, kteri to rozmakaji na 30 a pak nevyberou zatacku nebo nedobrzdi na krizovatce. Uz me takto par elektrobikeru malem sejmulo, kdyz vyleteli ze zatacky.
Vy si z toho delate prdel, ale ja jsem byl minuly tyden (pracovne) v Holandsku a to je cyklisticka velmoc, stezky vsude podel silnic. Jenze soucasne s tim prichazi nove zakony a narizeni, takze za par roku se mozna v EU dockame ruznych narizeni, ktere treba me budou akorat vytacet, pac budou totalne postavene na hlavu. Treba povinne ochrany rukou na riditkach pri narazu auta jak jsou na motorkach atd.
Jak píše jecnak, je to k držení kola rovne ve stojanu nebo oprený o stojánek.
Mnohem horší je slavná „roller brake“, co se na takové věci montuje. Přední je vybavená věcí hrdým názvem „power modulator“ a to je teda něco šílenýho. V praxi vám to nedovolí pořadně zabrzdit. Nějaká pružinka je proti tomu nic. :-)
Kdyz das kolo do stojanu nebo opres o stojanek, tak se predni kolo neprotoci dokola. Na mestskych kolech celkem bezna vec.
Na tech mestskych srackach a elektrokolech dnes bezne. Jakou to ma vyhodu netusim, zrejme nejake pochybne zvyseni bezpecnosti.