Nextie NXT27AM35

Přidat foto

balení

obyč

zesílený

nové obruče z Číny 27,5/35 mm

(vloženo 8.10.16)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
siskin
siskin

10.10.16 22:34

Vozím asi 1/2 roku LB karbenátky (32mm inside ,cca 430–440g). Předtím kvalitní záplety na Ztr Arch ,Wtb Kom.(vždy 32 drátů)

Musím říct že tuhost a jízdní dojem je fakt jinde. Nejsem nijak citlivej co se týče komponentů ,a malý rozdíly nepoznám, ale tohle znát je. Jede to jak po kolejích ,akcelerace díky tuhosti taky na výbornou.

Co se týče odolnosti ,tak zatím drží výborně. Je fakt že ráfky moc neničím ,ale u Komu šla patka hned a po dost malý ráně. S LB jednou trefenej velkej šutr schovanej v trávě v celkem vysoký rychlosti. Zadní maxiss proseklej, na ráfku nepatrnej zásek v patce. Myslím že žádnej hliník do 450g by to nerozchodil..

Za mě má karbon větší přínos na kolech než třeba na rámu.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

10.10.16 19:43

Dobrej karbon rafek by se mel jednoznacne vyplatit a ta pridana hodnota je jednoznacna. Vyssi tuhost, necentrujes skoro vubec a nizsi vaha popr. sirka. Odolnost v primym srovnani je karbon rafek uplne jinde. Vyhnul bych se tem vysokym protoze tam se muzes stat, ze to proboris kamenem z boku.

Reagovat
Radek Broz
Radek Broz

10.10.16 15:25

Ty kola jsou prostě ve všem o něco lepší, zároveň nevydrží míň, jak si spousty lidí myslí (ba spíš naopak), ale jsou taky o hodně dražší. Je na každým, jestli to za to chce dát nebo ne. Jasně, že je nikdo z nás nutně nepotřebuje.

Reagovat
scret
scret

10.10.16 11:02

saintjv: obavam se, ze za karbon je to kolem cca 7micky za ks…:) Kdyby byly za 4ku, tak uz je mam na kole a myslim, ze spousta lidi okolo… Mas pravdu, kazdej jezdime jinak, proto ja se karbonu vubec neobavam a vim, ze to mam v klidku… Ja si obcas dam taky nejakej BP, ale zadny prasarny v bordelu…

Reagovat
kubad
kubad

10.10.16 10:59

kde seženeš slušný carbon ráfek za 4? spíš počíta kolem 6!!!

Reagovat
saintjv
saintjv

10.10.16 10:14

Chlapci merite tady nemeritelne:) To myslim ze je presnejsi zmerit si ty pera:)))

Bez urazky ale myslim ze scret/atilla/kachna/ a dalsi jezdi uplne kazdej jinej level… Ikdyz tady nekdo rekne hele je to supr drzi to nelame se to a je to tuhy, tak to jeste neznamena ze to druhymu zafunguje stejne ne?:) Za dobrej rafek alu clovek vysoli 2 litry, za karbec 4000 za jeden. To je asi vserikajici.

Reagovat
Atilla
Atilla

10.10.16 10:04

Na to co jezdím tužší kola fakt neužiju, mám tuhou vidli s 20mm osu. Navíc jak jsem psal měl jsem v ruce carbony znatelně měkčí než moje Alu a týpek na tom stejně jezdí hrozný hrot, ale ve štýlu na který se fakt nedostanu.

Duck je rozstřelil pokud se nepletu, on sice jezdí pekla…

Musím počkat až si je pořídí někdo z okolí, třeba Tomínos a pak budu vědět jestli se to vyplatí nebo ne. Kolikrát mi ráfky pěkně zazvoní na DHčku a nerad bych je první jízdu někde rozlámal, navíc s mojí smůlou.

Reagovat
scret
scret

10.10.16 09:40

Atilla: v dnesni dobe asi nemam duvod karbonu neverit. Tusim ze Duck ma s nim taky dobry zkusenosti… A kdyz vezmes stejnou vahu jako u Alu, tak bych tipnul i vyssi odolnost… Zas u Alu ohnes patky a rafek neprdne… ale pak je vetsinou na odpis tak jako tak… Nicmene me laka ta vyssi tuhost, kterou si vsichni chvalej…

Reagovat
kubad
kubad

10.10.16 08:00

Pásku potřebuješ ideálně o 2 mm širší než je vnitřní šířka ráfku

Reagovat
Atilla
Atilla

9.10.16 23:28

Tak pro mě opravdu není důležité jestli ušetřím 4% na celkové obvodové hmotnosti kol, nebo přidám 3–5% na tuhosti. nakonec mě stejně předjede týpek na rozsekaném full z roku 2008 s ráfkama 700g bez HSE na vidlici. Jde mi opravdu jen o odolnost a za tu nemám problém si připlatit.

Reagovat
krabica
krabica

9.10.16 23:20

teď dumám, zda bude stačit 25mm páska, kterou mám doma, nebo musím splašit širší. Vnitřní šířka je 28 mm.

Reagovat
scret
scret

9.10.16 23:09

tohle neni jen o tom, jestli to vydrzi xkrat dyl… Je to lehci a tuzsi… cenu si kazdej musi obhajit sam pred sebou:)

Pokud by clovek mel koukat na to, co se vyplati a co ne, tak nejezdime na bikach za 80tis.+

Ja mam jasno, na dalsi bajk jdu do karbonu… Rafek jsem zatim zrusil jen jeden a par jich naklepal, takze jak pise krabica…

Pro tebe asi nema smysl, zrusis jak alu, tak karbon…

Reagovat
Atilla
Atilla

9.10.16 22:38

Hele mě zajímají fakta, pokud ten ráfek nevydrží 4× déle, než alu za 2tis, tak je to zbytečná investice.

Že to tady vozí jeden člověk, kterému to 1,5roku drží, to jaksi není relevantní.

Reagovat
scret
scret

9.10.16 22:32

Atilla: cejtim z tebe, ze to tvy odolavani karbonum si sam pred sebou chces obhajit:))

…jeste chvilku pockame…:)

Reagovat
krabica
krabica

9.10.16 22:28

Atilla> můj jezdecký styl ¨bába s nůší¨ to vydrží, pády jsou v nízkých rychlostech a odchází spíš člověk, než matroš :-D

Reagovat
Atilla
Atilla

9.10.16 22:23

Trochu bych řekl, že to zavání přikrášlováním. Třeba carbon Sram Roam jsou hooodně měkká kola, měl jsme v ruce i carbony od spešlu za 60tis a že by byly tužší než moje záplety se Spikem, nebo FlowEx bych teda neřekl.

Lehčí, odolnější a pokud jsou dobře udělaná trochu tužší ano, ale oproti kvalitním Alu to zase není skok o dvě třídy.

Nic méně se tu určitě objeví spousta fotek velkých dropů a videa full speed v bordelu, která mě vyvedou z omylu.

Reagovat
kubad
kubad

9.10.16 22:13

@Dejv94

to co napsal je jak z marketingové příručky výrobce carbonových ráfků :D

ale v podstatě je to tak jak píšeš při +/- stejné váze, pokud použiješ těžší alu ráfek ta tuhost už tak matrkantní není a je spousta alu ráfků, které umožní pořádně napnout dráty a pak je to taky pěkně tuhé

Reagovat
Dejv94
Dejv94

9.10.16 22:08

Atilla: Karbonová kola jsou prostě další krok, vývoj nezastavíš, ráfky se nekroutí, netahají někde víc a mín při zaplétání, celkově se s nima pracuje mnohem lépe a tuhost je taky jinde. Nemusíš mít gumová kola, ale rozdíl oproti třeba FlowEx na 2mm drátech tam prostě je.

Reagovat
Atilla
Atilla

9.10.16 22:03

Trochu nastává otázka " Co to vozíte za vyplety, že se vám tak kroutí?"

Reagovat
Dejv94
Dejv94

9.10.16 21:30

Dobrý, chystám se na kola Light bicycle, tak jsem zvedavej. Hlavní přínos je tuhost a to, že v terenu to kolo opravdu jede tam, kam zatočím a guma si nehledá svojí cestu, upgrade kterej za ty peníze fakt stojí.

Reagovat
Radek Broz
Radek Broz

9.10.16 19:49

Líbí se mi, jak goofy soustavně pičuje, kdykoliv se někde probírá něco „gramařskýho“:) Tady je ta tuhost fakt znát (a ani ušetřená hmotnost není k zahození).

Reagovat
Atilla
Atilla

9.10.16 19:03

Tak to jo.

Nevím jestli by mě takhle mastné kola nedržela zpátky. Jít pak do skoku na který jsi nejsem 100% jist by mě asi odradilo. Každopádně závist. Pořádně jim nalož v šutrech ať trochu zachrastí a pak dej info jak to drží. Možná se k nim časem taky dokopu.

Reagovat
krabica
krabica

9.10.16 19:00

chci jít do CX-Ray

Reagovat
Atilla
Atilla

9.10.16 18:55

Tak to dej 2mm dráty aby to mělo efekt.

Reagovat
krabica
krabica

9.10.16 18:34

Není to v první řadě kvůli gramům, ale tuhosti. Chci to kolo postavit pořádně tuhé a gramy úplně nehrotím. :-)

Reagovat
goofy
goofy

9.10.16 18:23

Hmm… Dražší než celé mé záplety pro pár gramů dolů. Snad teda aspoň hodně vydrží… :-)

Reagovat
Atilla
Atilla

9.10.16 11:31

RB: Mě minule taky vydržel Spike 28race 1,5 sezony bez údržby jedna vetší rána a šel. Podle mě je to dost o štěstí. Taky přemýšlím jestli do toho jít, ale po tom co mi ukázal Krab nevím, nevím. Uvidím jestli zkusím ten Max1 enduro(pokud ho seženu za nákupku), nebo půjdu do DT EX 511

Reagovat
TJK
TJK

9.10.16 11:02

@ Radek Broz: taky mam ten pocit… nechavam to tedy ted utahovat… ale kdyz vezmu traily u nas, 2× rokytnice, Saalbach, a cca 5× na jestedu… tak se ani nehly, jako penez staly ty kola hrozne :) ale jsem s nimi fakt spokojeny

Reagovat
Radek Broz
Radek Broz

9.10.16 10:59

Atilla: 1,5 mojí sezóny a ani jjsem to necentroval. Jakýkoliv hliníky bych za tu dobu zničil.

Reagovat
Radek Broz
Radek Broz

9.10.16 10:58

Tak jestli to jde vzít teď přes DHL a vyhnout se ČP, tak je to naprosto super!

Reagovat
Atilla
Atilla

9.10.16 09:23

Osobně bych si vzal aspoň 500g, aspoň bych měl pocit, že to vydrží.

Reagovat
TJK
TJK

8.10.16 22:57

saintjv.. vydrzi o dost vic.. ale kdyz je to moc tak proste prasknou… to je fakt

Reagovat
krabica
krabica

8.10.16 22:39

Uvidím, ale co jsem čet, tak vydrží víc než hliník a když je to moc tak prdnou…

Reagovat
saintjv
saintjv

8.10.16 22:12

me by spis zajimalo jak se to zachova kdyz dostanou takovou tu mrdu co se klasicke rafky ohnou. Pozere to bez uhony? Prdne to nebo co to udela, kdyz to clovek proste posere a vezme to na doraz…

Reagovat
Lamer
Lamer

8.10.16 21:40

O 300g XC ráfcích bych asi chvilku přemýšlel, ale ±450g AM/EN s vnitřní šířkou 28 – 30mm bych za ty peníze asi nekoupil. Dávám přednost dvěma párům kolům (lehký XC a bytelnější AM/EN) s různým obutím a měnim dle naplánovaný cesty.

Reagovat
TJK
TJK

8.10.16 21:01

myslim ze budes spokojeny! ja spokojeny jsem

Reagovat
krabica
krabica

8.10.16 20:44

Šlo to DHL necelý týden.

Reagovat
krabica
krabica

8.10.16 20:43

Je to na EN.

Cena 2×180$(teď už 170$), poštovné 75$, clo + DPH + poplatek DHL za vyřízení cla 3200 Kč.

Na celnici to bylo 1 den. Od objednávky po odeslání to trvalo asi 2 týdny.

Reagovat
straky
straky

8.10.16 19:32

sry uz to vidim AM

Reagovat
straky
straky

8.10.16 19:32

Na co jsou určený, protože váha je vyšší než CRESTy jim podobné.

Reagovat
wilda81
wilda81

8.10.16 19:31

Hmmm hmmm jedni z kandidátů. Na kolik to v součtu s poštou, clem atd. vyšlo?

Reagovat
wilda81
wilda81

8.10.16 19:31

Hmmm hmmm jedni z kandidátů. Na kolik to v součtu s poštou, clem atd. vyšlo?

Reagovat
vojtechposmourny
vojtechposmourny

8.10.16 19:31

Na kolik taková sranda vyjde?

Reagovat
Vilém
Vilém

8.10.16 19:25

Aha:)

Reagovat
BLACK1E
BLACK1E

8.10.16 19:19

Pěkná krabica. Jak to šlo s poštou?

Reagovat
krabica
krabica

8.10.16 19:10

přečti si popisky fotek, jeden je obyč, druhý zesílený ;-)

Reagovat
Vilém
Vilém

8.10.16 19:06

Solidni rozptyl.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Florenc 2
FreeBoy 16
Lister 17
gersa 9
easyrider 2
Kubánec 42