Acros A-GE 11s

Přidat foto

jeden kamarád začíná stavět nový stroj a vzal to pěkně z gruntu :-)

(vloženo 14.10.16)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
-b-n-x-
-b-n-x-

14.10.16 21:06

Přesně. Čím větší nesmysl to stojí tím víc bych to bral

Reagovat
Vilém
Vilém

14.10.16 19:13

Uz je kvuli tomu „kdo z vas to ma panove“ bych taky volil tohle:)

Reagovat
Nikovlas
Nikovlas

14.10.16 14:54

Trochu závidím.

Reagovat
Zdyn
Zdyn

14.10.16 14:53

A já mám v Loganovi sklápění světel lankem :)

Reagovat
Nikovlas
Nikovlas

14.10.16 14:49

Hlavní přínos lanka vidím v jednoduchosti a ceně. ⇒ Levná řešení.

Hlavní přínos hydrauliky vidím v dávkovatelnosti síly. ⇒ Brzdy.

Hlavní přínos elektrických strojků vidím v přesnosti a regulovatelnosti pohybu. ⇒ Jakékoli řazení, přepínání, pootáčení, posouvání.

Jistě – asi kteroukoli ze zmíněných funkcí do jisté míry zastoupí kterákoli zmíněná technologie… U Felicie se sklápění parabol u světel řeší hydraulicky… výhoda? Nevím – jen se to každou chvíli vysere a někde vyteče. V době elektroniky nesmysl. Podobně to vidím u hydraulického řazení – má to punc luxusu – to je podle mě vše. Ale nezkoušel jsem.

Reagovat
Tina
Tina

14.10.16 14:39

Bebe: Nie. Veď píšem, že 2×10 :)

Reagovat
Bebe
Bebe

14.10.16 14:11

Tina: ale pokud vím tak to určitě nebyl tenhle model. nebo?.

Reagovat
scret
scret

14.10.16 13:54

krasna hracka, ale taky mam nazor, ze v dobe elektriky je hydraulika uz mimo… Navic ta cena…

Reagovat
Tina
Tina

14.10.16 13:37

Hydrauliku už má na silnici aj Rotor. Tento rok dokonca jazdili aj sponzorovaní závoďáci World tour.

Tiež som osobne zatiaľ skôr skeptická. Ale som zvedavá ako to bude fungovať v skutočnej praxi. Skúsenosti jedného známeho s Acros 2×10 však skončili rozstrihaním hydrauliky samotným majiteľom zo zúfalstva :)

Reagovat
Fredos
Fredos

14.10.16 13:21

kubad: to máš jistě pravdu. Třeba se objeví časem více hydraulických systémů. Já tomu fandím a kdyby se tak stalo, klesla by cena a fungovalo to jak má, volil bych spíš tu hydrauliku místo baterky.

Reagovat
Bebe
Bebe

14.10.16 13:14

A jen šaltr váží to co tenhle komplet, takže celek minimálně o 50% víc.

Reagovat
Bebe
Bebe

14.10.16 13:10

Já osobně bych šel radši taky do tohoto než do elektriky.

Reagovat
kubad
kubad

14.10.16 13:02

@Fredos, jenže elektrika se už ve velkém valí, na silnici, i na MTB XTR od letoška i XT a v CX ověřeno že to funguje dobře a spolehlivě

Reagovat
midlander

14.10.16 12:46

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Fredos
Fredos

14.10.16 12:36

Ty jo, lanek bych se chtěl zbavit moc a dokázal bych si teda spíš představit tu hydrauliku jak elektriku.

Reagovat
Talaj
Talaj

14.10.16 12:33

fandím tomu

Reagovat
kubad
kubad

14.10.16 11:58

sorry, ale v době elektriky , které funguje parádně je to za mě nesmyl, a gramy snad

OK

Reagovat
rybička
rybička

14.10.16 11:42

Taky bych se na tom rád svezl, na sucho to chodilo luxusně, ale asi bych neměl koule dát si na vlastní bike takhle neobvyklej a hlavně nerozšířenej systém řazení.

Reagovat
bimjeam
bimjeam

14.10.16 11:40

Tak to som teda pekne zvedavý na výsledok

Reagovat
roud
roud

14.10.16 11:32

Tohle až někde orve tak bude brečet :( jinak určo bych se nebránil to testnou :)

Reagovat

Další galerie z kategorie

Florenc 2
FreeBoy 16
Lister 17
gersa 9
easyrider 2
Kubánec 42