jeden kamarád začíná stavět nový stroj a vzal to pěkně z gruntu :-)
(vloženo 14.10.16)
Hlavní přínos lanka vidím v jednoduchosti a ceně. ⇒ Levná řešení.
Hlavní přínos hydrauliky vidím v dávkovatelnosti síly. ⇒ Brzdy.
Hlavní přínos elektrických strojků vidím v přesnosti a regulovatelnosti pohybu. ⇒ Jakékoli řazení, přepínání, pootáčení, posouvání.
Jistě – asi kteroukoli ze zmíněných funkcí do jisté míry zastoupí kterákoli zmíněná technologie… U Felicie se sklápění parabol u světel řeší hydraulicky… výhoda? Nevím – jen se to každou chvíli vysere a někde vyteče. V době elektroniky nesmysl. Podobně to vidím u hydraulického řazení – má to punc luxusu – to je podle mě vše. Ale nezkoušel jsem.
krasna hracka, ale taky mam nazor, ze v dobe elektriky je hydraulika uz mimo… Navic ta cena…
Hydrauliku už má na silnici aj Rotor. Tento rok dokonca jazdili aj sponzorovaní závoďáci World tour.
Tiež som osobne zatiaľ skôr skeptická. Ale som zvedavá ako to bude fungovať v skutočnej praxi. Skúsenosti jedného známeho s Acros 2×10 však skončili rozstrihaním hydrauliky samotným majiteľom zo zúfalstva :)
kubad: to máš jistě pravdu. Třeba se objeví časem více hydraulických systémů. Já tomu fandím a kdyby se tak stalo, klesla by cena a fungovalo to jak má, volil bych spíš tu hydrauliku místo baterky.
A jen šaltr váží to co tenhle komplet, takže celek minimálně o 50% víc.
@Fredos, jenže elektrika se už ve velkém valí, na silnici, i na MTB XTR od letoška i XT a v CX ověřeno že to funguje dobře a spolehlivě
14.10.16 12:46
Ty jo, lanek bych se chtěl zbavit moc a dokázal bych si teda spíš představit tu hydrauliku jak elektriku.
sorry, ale v době elektriky , které funguje parádně je to za mě nesmyl, a gramy snad
OK
Taky bych se na tom rád svezl, na sucho to chodilo luxusně, ale asi bych neměl koule dát si na vlastní bike takhle neobvyklej a hlavně nerozšířenej systém řazení.