Kámošovi o víkendu při výjezdu prasknul zadní náboj Stan’s Neo. Až budete skládat nový kola, poohlídněte se radši jinde…
(vloženo 17.10.16)
Celé zadní kolo odešlo na reklamaci. Jestli se dovím něco dalšího, dám vědět. Osobně si myslím, že to prostě označí za špatný kus a přepletou na novou nábu.
23.10.16 12:56
23.10.16 07:50
@Mr.Pavka,
teoreticky je to možná, ale tohle bohužel prdlo v místě na které ten kroužek nemá žádný vliv
19.10.16 07:00
Beru to tak, že s těžšími převody do stejného kopce musíš jet rychleji, abys byl vůbec mohl točit klikama. Hodně kámošů říká, že si s jednoplackou zlepšili čas na výjezdech, protože prostě nemají převody na to, aby mohli jet pomalu. Pokud chceš (nebo musíš) jet rychleji, potřebuješ větší výkon a větší výkon při nižších otáčkách znamená růst kroutícího momentu na ořechu náboje. Nába je tak během ježdění do kopců více namáhaná.
S modelovou situací při rozjezdu souhlasím.
To sem jeste nevidel :-D cekam, kdy nekdo zalozi prasklina forum nebo minimalne topic :-D pokud ma zaruku je to neprijemne, ale verim v kladnou reklamaci.
rybička: myslím si, že nemáš pravdu. Modelová situace- rozjezd z nuly do prudkého kopce- s lehčím převodem se rozjedeš rázněji (rychleji) a přestože nohou působíš menší silou, tak na náboj musí jít síla větší
Těžší převod – větší tah řetězu – větší přenášená síla na náboj a skrz přírubu náboje přes dráty na gumu. Podle mě naprosto jednoznačné. Při frekvenčním šlapání na lehčí převod by se to takhle neukroutilo…
Teoreticky pohony 1× něco nutí jezdit do kopce těžší převody, takže je náboj více namáhán.
Vilém: síla působící na tohle místo (stejně jako na ořech) snad nezáleží na velikosti pastorku, ale na převodovém poměru ne?
Ale jinak koukam, ze neni sam http://www.pinkbike.com/…istcomments/?…