snas89: podle fotek na tom jsou skoro 1900g tezky plaste (vaha paru) takze to ce je celkem navzeno je hodne dobre…
tak náhradní duše, montpáky, box na to + nějaký drobnosti, multiklíč, nýtovačka a pumpička prostě dohromady něco váží…:)
když to ostrojím, jsem na cca 11kg (reč je o dobře promazaným kole připraveném na švih).
mě to přijde ok.
No ja vim ze nemam tak vysoky zdvihy. Ale jinak mam 29 s teleskopem a i snahradni dusi a naradim jsem na priblizne stejny vaze
snas: postupne ho „zmekcoval“, az ho postupne od vyssich zdvihu vypousti uplne… nebo se pletu? Kde jeste zustava krome epica? mozna camber jeste?
Scret: a jak prosímtě?:)
Podle mě jediný co je mu konkurentem je elektrinoika od lapiere a jediný co brain bude převyšovat bude elektronika od foxu.
V současný době nemá spešl důvod brain opouštět a na všechny top modely jej dává.
ps: váha 12.2kg u takhle drahýho kola mi jako moc pěkná nepřijde:)
Tomxx/Novas752: nevím odkud to berete. Můj rám má záruku prostě do tý doby, dokud ho neprodám.
Žádná životnost kola se v záručních podmínkách nezmiňovala. Ověřoval jsem to i s českým zastoupením značky.
Každej spešl není škaredý, ale předražené jsou všechny to souhlasí, ale to je i BMW a kvalitou to není, stejně jako spešl, ikdyž jejich system BRAIN je pořád nepřekonatelný, si myslím. Tohle foto, být rám červený a nemusí být ani S-W by byl hezčí.
nelibi se mi ta viditelna struktura karbonu, prijde mi, ze to dela levnej dojem jak i china karbecu… Cena je nesmysl…
Tvar ramu mne vubec neurazi…
Tohle se mi líbí moc, ještě by to mohlo mít od Öhlinse i vidlici. Rodla jsou teda ošklivý, ale budou lehoučký a určitě i tuhý. Snad bych si i zvyknul :-).
4.11.16 07:53
pěkně vošklivej prototyp vod authora
novas752: To je pravda, ale když máš sworku, tak moc neremcaj. Dostaneš novej rám a hotovo. Jasný, že u kola za pár kaček se budou kroutit víc.
tomxxx: akorat bacha na to ze dozivotni znamena do konce zivotnosti kola, ktera je nejak omezena (5 let nebo tak neco).
@Strakááááááč: On uz ani ten slavnej canyon nema nic moc cenu, ta doba je pryc. Tim jak se ted zmenily ceny a spesl vlastne stagnuje, tak zacina bejt hodne zajimavej. Navic dozivotni zaruka na ram neni uplne k zahozeni, to canyon nema a mit nebude.
na tom kole ject a čumět furt na ten kokpit, tak po pár metrech vrhnu… rám vzhledově ujde, ale žádnej zázrak to teda nejni.
plysovykozisek: už čekám kdy sem hodíš fotku jak sis nechal na čelo vytetovat spešlácký „S“ spešly jsou moc předražený, kdyby si ty rámy vařili sami, tak bych to možná pochopil.. za to canyony maji aspoň rozumnou cenu a luxusní design.. co teprv když jsou slevy..
Kožíšek: nemáš pravdu, nejsou škaredý, jsou bezkonkurenčně odporný a předražený, ale alespoň nejsou moc tuctový☺
unno je super!
3.11.16 19:27
Náhodou rám samotnej docela pěknej. Zvlášť zadní stavba vypadá dobře. Akorát ty řídítka to kazej, to je peklo. :)
A potom, že jsou Specialized škaredý kola.
sem si rozklik odkaz a koukám na ty rodla.tak beru zpět že je to hnus.tohle je ultra mega hnus.
ale jestli je to dost drahý,tak to třeba tak hnusný na živo nebude:D
Prej je to prototyp. Vlakna by na sebe mohla pekne navazovat, kdyz to ma stat hromadu prachu … Mne se to ve 29 libi. Tenka horni stangla je fajn :-)
Souhlas, vypadá to čím dál líp. Kombo představec/řídítka je tak hnusný, že bych to chtěl.