Kolo bez úprav. Změna proběhla jen v pláštích a omotávce (byla černá, výměna za celeste) + celeste košíky.
(vloženo 4.11.16)
Značka | Bianchi |
Model | Zurigo |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | 57 |
Hmotnost | 10.5 |
Rám | Zurigo Cyclocross Alu Disc Brake | tapered | PF30 | postmount | 31.6 mm | 1500 g |
Vidlice | Carbon/Aluminium 6061 | PM | 48 mm Offset | tapered |
Hlavové složení | FSA Orbit C-40-ACB, NO.42/ACB | tapered drop in |
Kliky | SRAM Apex PF30 |
Středové složení | SRAM Pressfit |
Přesmykač | SRAM Apex |
Měnič | SRAM Apex |
Řazení | SRAM SL Apex |
Převodník | SRAM Apex | 48/34 |
Kazeta | SRAM PG-1030 | 10-speed | 11-32 |
Řetěz | Team Issue CN-910 |
Náboj přední | Formula RX25 |
Náboj zadní | Formula RX2611 |
Brzda přední | Avid BB5 | mechanical disc brakes | G2 rotors |
Brzda zadní | Avid BB5 | mechanical disc brakes | G2 rotors |
Ráfek přední | Reparto Corse - Alex Rims ATD490 | 32H | 622x17 |
Ráfek zadní | Reparto Corse - Alex Rims ATD490 | 32H | 622x17 |
Pedály | Shimano PD-M520 SPD |
Řídítka | Reparto Corse Compact | 420mm | Alloy 6061, 31.8 mm, reach 126 mm, drop 77 mm |
Představec | Reparto Corse Alloy 6061 | 7°, 31.8 mm |
Sedlovka | Reparto Corse 6061-T6 Alloy | 31.6x350 mm, 15 mm Offset |
Sedlo | Selle San Marco Era Startup Power | steel rails, 277x145 mm |
Pláště | Challenge Gravel Grinder Comp 700x38c (pův. Vittoria Cross XG Pro II 700x32C) |
Edit: aha, zadni brzdu mas na prave strane ramu, to je smula, to bys musel mit predni brzdu na prave pace aby to moje reseni fungovalo.. to jsou ty kotoucovky.. tak alespon to razeni prehod a bude to uklizenejsi..
Bowdeny staci dat z leve casti riditek kolem prave strany hlavovky a naopak, muzou byt potom kratsi, lip se tam poskladaj a neohybaj se tolik pri prevozu atd. kdyz jsou rodla o 90st. Ze je vetsina vedena horem vubec nevadi
Hezká kroska. Na svou jsem pořídil nová kola, 0,6 kg dole a je to docela znát. Za 5.
okouzlující,dávam 5.bodou
p@X – jasně že vrchem když je to CX. To je v pořádku, jenom jsem tím chtěl vysvětlit proč jsou ty bowdeny tak zvláštně zakroucené/vedené pod takovými úhly. Jestli by to šlo líp, nevím (zkusím, až bude čas na výměnu (bowdenů)).
Pac029 – jo omotávka, taky jsem zvědavý jak dlouho vydrží ta barva :-D
No vypada to tak trochu silene, ale k tomu moc krasny, skoda ze ta omotavka asi dlouho neudrzi tu barvu.
4.11.16 14:05
Bowdeny zkusim (až bude čas na výměnu) dát trošičku delší a trochu je natáhnout více do stran. Uvidím jestli to vůbec půjde. Jde taky o to, že obě řazení jsou vedené po vrchu horní trubky, což způsobí „divné“ úhly vedení bowdenů. Kdyby to bylo vedené spodem (po spodní rámové trubce), tak by to určitě vyšlo uhlazeněji.
4.11.16 13:32
4.11.16 13:13
plysovykozisek – jo váha by mohla být menší, ale plánuju na jaře/létě koupit druhou sadu kol čistě na silnici, a tyto kola nechám „do terénu“. Počítám, že aspoň kilo půjde dolů. Ty kola co tam jsou váží (s brzd.kotoučem a kazetou, bez plášťů) 1125+1674g=2799g! (váženo doma)
p@X – ofiko je rozměr 38c maximum, ale 40c by se tam vlezlo (už by ale nebylo moc místa na bláto). Teď tam mám cca 2mm z každé strany s tím, že změřená šířka pláštů je 37mm.
4.11.16 10:46
Hodně povedená silnička, ale ta váha mohla být menší.
pěkně pěkně… tahle kategorie jde mimo mě, ale to neznamená, že se mi to překvapivě nemůže líbit ;-)
Fakt pěkný kolo, mít prachy navíc, koupím si ho ve stejné konfiguraci, šest hvězd je pořád málo.
Parada