Lock na korunce se dá natočit podle libosti...
Postaveno na zimní ježdění.Postavil bych i levněji, ale spoustu dílů bylo doma a zbytek jsem chtěl v adekvátní kvalitě.Proto z toho vznikl tento bike, kterého je na zimu asi až škoda.
Rám je kvalitní a dobře udělaný.Peříčko to rozhodně ale není, ale na druhou stranu doufám že něco vydrží.Geo je krátká a tak jsem musel dát delší představec.
Při volbě vidlice jsem dost váhal, ale nakonec jsem, myslím celkem dobře, koupil Axon Elite a jsem velmi zvědavý jaká bude.Zpracování vidle je opravdu parádní a hodně se mi líbí.Je v plánu ještě poladění citlivosti.
Od XT sady čekám jen to nejlepší a jen jsem vyměnil převodník za Oval 36z. Nevím co teda šišoid udělá s nohama, ale podle všeho se na to dá lehce zvyknout.Nejlehčí převod je sice o fous těžší a nejtěžší naopak o málo lehčí než na závodním stroji, ale to by nemělo na zimu vadit.
Kola dobrá klasika s dobrou váhou.Pláště co dům dal, ale časem možná Maxxisy.
Klandry od Giantu se verzi SL, což je nejlepší hliník co dělají.Výborné věci za rozumné peníze.Sedlovka je kvůli „pohodlí“ karbonová.
Tundru jsem ještě nejezdil a tak uvidím jestli bude akceptovatelná.
(vloženo 4.11.16)
Značka | "EX" Ghost - stavba |
Velikost | 17" |
Hmotnost | 11.2kg |
Rám | Ghost SE 2950 alu double butted |
Vidlice | SR Suntour Axon Elite |
Hlavové složení | Mortop |
Kliky | XT M8000 |
Středové složení | XT |
Měnič | XT M8000 |
Řazení | XT M8000 11sp |
Převodník | Absolute Black Oval 36z |
Kazeta | XT M8000 11-40z |
Řetěz | Dura Ace 11sp |
Náboj přední | DT 350 CL |
Náboj zadní | DT 350 CL |
Brzda přední | XT M8000 |
Brzda zadní | XT M8000 |
Brzdové páky | XT M8000 |
Ráfek přední | ZTR Crest |
Ráfek zadní | ZTR Crest |
Dráty | DT Swiss |
Pedály | XTR |
Řídítka | Connect SL |
Představec | Procraft |
Sedlovka | Connect Composite |
Sedlo | Fizik Tundra M5 |
Pláště | Shwalbe Racing Ralph 2.1 |
17.11.16 19:26
svářeč má pravdu.Dá se to dobře poznat i podle oka,ale rozdíly jsou i jinde:)
Já z toho šišoidu měl celkem respekt, protože mi pár let trvalo než jsem, si jakž takž, osvojil správné kulaté šlapání.
Před prvním švihem jsem nevěděl do čeho jdu a čekal, že mi to bude tahat za nohy.Bohudík žádné drama se nekonalo a po pár kilometrech jsem o tom už ani nevěděl.Přínos tam určitě je a to při silovém šlapání a to zejména do kopce a ve stoje.Tam je to už opravdu hodně znát a záběr v pedálech je o dost plynulejší a jakoby s větší silou.Musím říct, že to k mému stylu silovějšího šlapání dost sedí a na kulatou placku se zpět vracet určitě nebudu.
A jsem rád,že se líbí,díky.
Opravdu moc pěkný kolo. Rám se mi moc líbí. Poznáš rozdíl mezi oválem a normálním převodníkem?
8.11.16 18:32
Kdybys nedělal nic jiného tak bys to najezdil,ale pokud máš i jiné zájmy než denně propotit tričko tak to nenajezdíš,jsou lidé kteří ročně dají i víc ale těch je mi v podstatě líto.
20000 za rok nedám ani autem, natož na kole. To snad není ani možný stihnout..
Chce to novej impuls :-) Taky sem jezdil okolo tisícovky a letos těch sedm dám.
nijak ses nikoho nedotknul,jen jsem si tak povzdechl nad svým letošním nájezdem.mám asik 300km odšlápáno na horáku a řekněme kilo v parku na laně:D
to je víc jak lemra líná.
No jo, ale já nic než kolo nedělám.Když má někdo víc koníčků, výživnou práci a nebo se opravdu věnuje rodině, tak to prostě nejde.Nechtěl jsem se někoho dotknout.Bylo to myšleno, že když nejsem já, na své poměry lemra, tak to není problém.Jen pro upřesnění.
Já mám holky už velké a jsou z baráku.Ono se to dá najet celkem v pohodě, když není člověk lemra. Což mě tedy před zimou pravidelně potkává:(
tyvle, 20000 km za rok? To jezdíš v noci místo spaní, přes den místo práce a odpoledne místo rodinného života?
Jj.Vím o tom.Trochu ho zajedu,půjde tam olej a zvětší se průtokový kanálek pro vyšší citlivost.
A přitom tam byla celkem dlouho.Pár lidí sice psalo,ale měli zájem pouze o brzdy.Já to chtěl prodat celé a moc neztratit.Když mě to už začalo unavovat,tak jsem postavil toto a na jaře to prodám jako celek.
Dad: Premyslel jsem, ze bych ji od tebe vzal, ale pak uz na bazaru nebyla, tak jsem si rikal, zes ji uz prodal :-).
Ten bovden jsem takto dal schválně, protože se mi líbí jak je to schované a netrčí to moc dopředu.
5.11.16 08:44
orm: Ta CX není karbonová.Je to alu rám a je to zimák, ale silniční.Na najíždění km v balíku ideální.Na tomhle biku se plácat na silnici nechci.S tou sadou máš pravdu, je to ta samá co jsem měl na prodej.
vpa007: Text opraven a pozdravuj paní učitelku:) Je to tedy už trochu hnidopišství, když si uvědomím, co jsou tady někteří schopni napsat za kreace a já dostávám sodovku za chybějící mezery.Ale jinak to beru a budu na to myslet.Díky..
lunochod: Při nájezdu téměř 20.000 km ročně se dostane na všechny.Jinak bych si to nepořizoval.Mám čtyři kola a nedávno jsem mluvil s klukem a ten jich má devět.To už je ale opravdu extrém.Já se ještě držím při zemi.
kožíšek: Giant zatím nemá jediný důvod omrzet.Jen má samotné rámy na prodej tak drahé, že ani nemá cenu nad tím přemýšlet.
Osobně jsem ani nečekal, že to bude celkem tak hezké kolo a jsem rád že se líbí, díky.
Giant už omrzel??
Mno… původně jsem chtěl zase frflat ve stylu „další nudný černý kolo.....“
Ale!
Ale s tou šedou, to je panečku jiná! Fakt se mi to líbí, včetně ZTR, DT, Fizika, XT i absolutního oválu. Jo, tohle by nemuselo být „jen“ zimní kolo… takže i když to je rakváč, dávám vyjímečně 5/5, taky kvůli tomu, že to není koupený v superdupermárketu, ale samodomo ;-)
ale trochu bych mohl frflat v rámci buditelství za čistotu a krásu jazyka českého… dost blbě se mi to čte, když za interpunkčními znaménky nejsou mezery… to jen tak, nezlob se, jsem postiženej tím, že mám doma učitelku češtiny ;-)
Tenhle zimák by spoustu lidí neurazil ani jako jednička. =)
Hezkej zimak. Myslel jsem, ze jako zimaka mas tu karbonovou cx na ultegre :-).
ps: To je ta sada co jsi mel na bazaru?
edit za letňáka, evidentně si v pátek odpo jde mozek už vlastní cestou