Pokud jdu s vidlí na doraz, tak prodloužená čast předního blatníčku zavadí o rám ale ničemu to nevadí, plast se snadno ohne.
Vzadu je při plné kopresi tlumiče se sedlem dole mezi spodním blatníčkem a rámem i mezi oběma blatníčky ještě kousek místa.
Poučen z minulé „zimy“ jsem provedl pár úprav:
- nové pláště s hrubším vzorkem na které by se tolik nemuselo lepit bahno (stopu drží dobře jenom to musím předělat na bezduše protože jsem cvaknul přední duši hned na první vyjíždce :-))
- přední blatníček prodloužen ať před bordelem ochrání i spodek hlávka
- z pásku duše dodělaná „clona“ za teleskopem. Nahoře to drží 2 stahovací pásky v blatníčku za sedlem a dole blikačka.
- dodělán a poté prodloužen blatníček do zadní stavby. Fakt mne nebavilo odtud vyškrabovat bahno. Připravené otvory v blatníčku neseděly (resp. bylo by to pod špatným ůhlem), takže jsem si to přesně našteloval, nakreslil a poté skalpelem vyřízl nové. Teď je to přesně jak jsem chtěl a ani se to nehne.
- mezi předním kolem a blatníčkem je 1 cm místa, vzadu je to o něco méně ale snad to bude stačit (už celkem vím kudy nejezdit když je hodně mokro).
(vloženo 13.11.16)
Tak jsem dneska při mazání řetězu koukal že na zadním kole mám nějak hodně „flíčků“ od mlíka, tak jsem to schválně spočítal:
Po půl roce ježdení. Evidentně ty velký mezery mezi figurama vzadu na odolnosti nepřidaly. Schwalbe, I am Disappoint
Tak po několika vyjíždkách můžu trochu okomentovat i pláště – Schwalbe Fat Albert Evolution Front/Rear 2.35''
Výhody:
Nevýhody:
Ja mam na zadku toto a bez problému. Po schodech i na malých skocích drží. Na sedlovce ani šrám. Jen v dešti k ničemu :-)
V zime doporucuju jezdit na pevnaku bez teleskopu. :-) nejde ani tak o to bahno, ale o nizkou teplotu. Vsechno dost trpi, ale to poznas.
@novas752: pokud to bude zlobit, tak to trochu zkrátím
@orm: už jsem na kole vozil i horší věci a na léto to zase odstrojím :-)
Funkcne asi super, ale hezke to neni :-)). V zime ma ale funkcnost prednost.