Karbonové kotouče Alpha

Přidat foto

Za mě palec dolu za estetiku, ale váha pěkná..

http://singletrackworld.com/…brake-rotor/

(vloženo 17.11.16)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
PoolFromOstrava
PoolFromOstrava

23.11.16 20:21

To uz by bylo lepsi karbonove kridlo na kolo :))

Reagovat
assassin
assassin

21.11.16 17:02

je to trosku jiny nez co se pouziva na autech, ale na motorky uz to nakej patek dela firma braketech, dokonce na ne nemusi byt specialni desky a funguje to „normlne“ – i za mokra – podle te „matrice“ co je tam videt to vypada presne na system ala braketech – automobilovy a motogp karbonovy kotouce vypadaj jinak.

Reagovat
marecej
marecej

21.11.16 14:13

uz mi ich odoslali, zachvilu uvidime co je to za ***** :-)

Reagovat
Tina
Tina

19.11.16 21:22

Samozrejme, že píšem o tej prdelke. Hádam si nemyslíš, že by som testovala ten „hnusný“ kotúč :D

Reagovat
wladeq
wladeq

19.11.16 20:35

Tina: jestli mluvis o te prdelce, poprosil bych fotky a recenzi, ď :)

Reagovat
Tina
Tina

19.11.16 19:09

Možno sa čoskoro naskytne príležitosť otestovať :)

Reagovat
Fana.A
Fana.A

19.11.16 19:08

tak sice to nebrzdí, ale prdelka je pěkná

Reagovat
DaD
DaD

19.11.16 15:16

Beru zpět :)

Reagovat
DaD
DaD

19.11.16 15:12

Tak sice to nebrzdí, ale zase je to hnusný jak prdel :)

Reagovat
Tina
Tina

19.11.16 08:38

Možno by sa dali použiť na silničkách. Avšak pokiaľ je ich účinnosť podobná ako kotúče, ktoré vyrábala pred nejakým časom firma Kettle so svojimi Siccc rotormi tak to nie sú brzdové kotúče, ale iba spomaľovacie kotúče :)

Na športových autách keramické kotúče fungujú pretože sa tu pracuje IMHO s oveľa vyšším brzdným prítlakom doštičiek a taktiež s vyššími prevádzkovými teplotami.

Reagovat
wladeq
wladeq

19.11.16 07:27

Antt: speče se uhlík s křemíkem + nějaké další pekla (1700°C), vznikne karbid křemíku, a to je v podstatě tohle, plus mínus. Ten karbon který znáš z rámů by ti tady fakt dlouho nevydržel

Reagovat
antt
antt

18.11.16 23:20

wl: vozily, jak je to teď nevím, proto ten otazník. Ale i tak mám za to, že se teď řeší karbon a né keramika ;) Dost možná jsem mimo, to rozpitvejte někdo :)

Reagovat
wladeq
wladeq

18.11.16 22:53

Antt: a nevozily se předtím na těch supersportech dvojité chlazené ocelové, než se zjistilo, že keramika je pro tohle použití víc? Nejde o konstrukci, jde o to, že ten materiál se při těch extrémních teplotách chová mnohem stabilněji ;-)

Reagovat
Trepifajxl

18.11.16 22:22

orm – já netvrdím, že je to ta pravá cesta, ovšem jaksi pravé cesty a pokroku se nedosáhne bez pokusů a slepých cest

Dejv94: ano, přesně tak

scret: Ivánku, ty hlavo medvědí, vůbec nic si nepochopil

Reagovat
antt
antt

18.11.16 21:57

a nejsou nahododou na tech supersportech dvojité a chlazené?

Reagovat
wladeq
wladeq

18.11.16 18:09

Jo, protože ta keramika na gétéčkách a supersportech se taky kroutí jak had že jo. Právě že tohle je nesmrtelné, akorát to začne brzdit až když to má žlutou barvu

Reagovat
antt
antt

18.11.16 18:09

namontované takto naopak se určitě kroutit budou i nezahřáté :)

Reagovat
scott16
scott16

18.11.16 17:33

Sedlovka ,řídítka ,rám to ano, nebude se to po záhřátí nějak kroutit?

Reagovat
blackboy007
blackboy007

18.11.16 16:51

pokud se použijí metalické destičky tak ty kotouče vydží jednu sezonu

Reagovat
novas752
novas752

18.11.16 16:10

Jenže karbon-keramika na autech vypadá o dost jinak.

Reagovat
depresy

18.11.16 15:11

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
vsudenakole

18.11.16 15:11

Hnusné,Hnusné,Hnus­né,jako všechny karbonové komponenty.

Reagovat
scret
scret

18.11.16 14:56

Trepifajxl: kolik mas na karbonovejch kotoucich najeto? diky..

Reagovat
Dejv94
Dejv94

18.11.16 14:48

Trepifajxkl: Tak někdo musí být průkopníkem slepých cest… a stát si za tím…

Reagovat
orm
orm

18.11.16 14:48

Trepifajxl: Toto je nove jen na kole, ale v automobilovem sportu se to jiz nejaky cas pouziva. Zkusenosti jsou takove, ze karbonkeramicke kotouce jsou lepsi nez klasicke od urcite teploty (v radu stovek stupnu celsia). Pod touto hranici jsou o mnoho horsi nez klasicke kotouce. Odpovez si sam, zda jsi schopen takove teploty na kole dosahnout a za jak dlouho.

Reagovat
Trepifajxl

18.11.16 14:29

to je zase rozumů nad něčím novým, kdyby se každý výrobce kola a inovátor řídil takovými rozumy, tak dnes ještě jezdíme na kostitřasech

Reagovat
lukas aka mitro

18.11.16 13:54

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Fran7
Fran7

18.11.16 13:26

roura: souhlas, mě rozčiluje od mlhy až po déšť, jak brzdí ječí když jsou mokré a bát se ještě, že by to nebrzdilo vůbec! no fuj. Na silničku v Kataru možná, na horáka jakékoliv kategorie nesmysl.

Reagovat
McBlacky
McBlacky

18.11.16 12:32

roura – trochu se zamysli nad principy a materiály. Podobnosti končí u slova brzdit

Reagovat
roura
roura

18.11.16 12:22

Jsem všude četl, že silničáři mají obrovský problémy s karbonovýma ráfkama, že to za deště skoro nebrzdí. A teď udělají karbonový kotouče? Mi přijde náký divný.

Reagovat
LM
LM

18.11.16 11:22

Kdysi se mi povedlo zbrzdit zadní destičky až na tu rozpěrnou podložku, takže jsem „brzdil“ kov na kov. No zjistil jsem to až ve sjezdu kde jsem jel výrazně rychleji než obvykle přestože jsem brzdil stále stejně jak jsem byl zvyklý. Brzdit vzadu více nepomáhalo a nechtěl jsem si bloknout přední kolo, tak jsem dole po teréní vlně kterou normálně přejíždím pokračoval vzduchem a měl co dělat abych to ustál :-)

Reagovat
jopny
jopny

18.11.16 11:03

Scret: Naprosto rozumím, že to hůře brzdí :D Nesnažím se to hájit, jen mi ty kotouče přijdou úsměvné.

Reagovat
Pepe72
Pepe72

18.11.16 10:32

:-) :-)

Reagovat
hctr
hctr

18.11.16 10:14

No ja uz tu cest mel :)

Pokud chces byt ve sjezdu suverene nejrychlejsi a dole nebo v nejake zatáčce se rozstřelit tak je toto jasna volba. :)

Reagovat
vpa007
vpa007

18.11.16 09:43

to je ale pí..... :-D

Reagovat
scret
scret

18.11.16 09:13

jopny: vsechny kartonovy kotouce brzdej hur, kdysi se to tu rozebiralo… Cena velka a ucinek nicmoc… Vyhodou je jen nizka vaha…

Reagovat
petrun
petrun

18.11.16 09:10

Bakelit :-)

Reagovat
LM
LM

18.11.16 08:56

Mne by spíše zajímalo jak to bude vypadat pokud se mezi brzdové destičky a kotouč dostane nějakej písek nebo kamínek :-)

Reagovat
jopny
jopny

18.11.16 08:29

Scret: Taky se mi tomu nechce moc věřit, ale je v nich nějaká keramika a musí se použít keramické destičky…

Reagovat
scret
scret

18.11.16 08:06

to nebude brzdit…

Reagovat
Karma
Karma

18.11.16 07:34

narvat na 15-kilovýho fulla karbonový koutouče, abych ušetřil pár gramů…

Reagovat
-b-n-x-
-b-n-x-

18.11.16 03:36

Kotouce s kartonu? Za chvili si to doma budeme vyrabet sami :-)

Reagovat
tigermoth
tigermoth

17.11.16 22:18

A komu tím prospějete, co? Druhé straně?

Reagovat
Sunshine 29
Sunshine 29

17.11.16 22:13

Dobrá blbost☺

Reagovat

Další galerie z kategorie

FreeBoy 14
Lister 14
gersa 9
easyrider 2
Kubánec 42
MilesWheeler 19