Merida Big Ninety-Nine Factory Team 2015

Přidat foto

Chameleon z fialové do zlaté :) Fluo tlumení a na samolepky se ještě čeká :)

Ať to ladí :)

do zlaté

Z fialové

Chrtí full střela :-)

(vloženo 18.11.16)

dan.drinka
Ohodnoť bajk: (4.3  / 28 hlasujících)
Značka Merida
Model Big Ninety-Nine Factory Team
Modelový rok 2015
Velikost 19,5
Hmotnost 9,6
Vidlice Rock Shox RS1
Tlumič Rock Shox Monarch XX Factory Tune
Kliky SRAM XX1
Měnič SRAM XX1
Řazení SRAM XX1
Kazeta Kazeta Sram XX1 XG-1199
Náboj přední Rock Shox Predictive Stearing
Náboj zadní Fulcrum Red Carbon
Brzda přední SRAM XX1
Brzda zadní SRAM XX1
Brzdové páky SRAM XX1
Ráfek přední Nextie Carbon
Ráfek zadní Fulcrum Red Metal 29 XL
Řídítka PRC
Představec PRC
Sedlovka PRC Double Carbon
Sedlo Prologo Nago Evo Carbon

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
plysovykozisek
plysovykozisek

17.6.18 15:33

Kolo pěkné, ale fotky hrůza, ale stejně dávám 5/5

Reagovat
dan.drinka
dan.drinka

18.11.16 15:39

Ale možné to je, až hodím zase bezduše s lehčími plášti a MTB pedálama tak převážím :) radši, protože jsem teď znejistil :D

Reagovat
dan.drinka
dan.drinka

18.11.16 15:35

Pokud si pamatuji, když jel na CapeEpic měl váhu kola těsně kolem 11kg včetně náhradních dílů (duše, montpáky, patka, multiklíč), GoPro kamery, lahve a dalších kravin co sám psal :D .....XC verze jeho HT vážila 8,8kg, proto nevidím důvod, proč by to samé s tlumákem a o čepy těžší zadní stavbu mělo vážit o 2kg víc :D to by byl tlumák z olova :-)

Reagovat
Dejv94
Dejv94

18.11.16 14:46

Psal jsem to už minule, zainvestoval bych do fullsprint zamykací páčky. Hmotnost se mi ale nezdá, Hermida měl Ninety-nine postavený na 10,7kg (vpodstatě identický kolo, ale menší rám).

Reagovat
dan.drinka
dan.drinka

18.11.16 12:29

Na kole se jezdí celý rok :D bez omezení teploty :-P brusle jsou nuda :D

Reagovat
svářeč
svářeč

18.11.16 12:15

pod nulu se berou brusle a ne návleky;)

kolo fajn i když merida od které mě odrazuje už jen ten název.

Reagovat
dan.drinka
dan.drinka

18.11.16 12:01

To ano, proto musíš mít neprofuk návleky :D bez nich bych umrzl taky to je fakt :) pod nulu a do mokra už beru neoprenový :)

Reagovat
Kysky
Kysky

18.11.16 11:49

Polepšení :-)

S těma silničníma tretrama mám úplně opačnou zkušenost – větrají mnohem víc než bikový a pod 10°C mi v nich mrzne noha :D

Reagovat
dan.drinka
dan.drinka

18.11.16 10:20

Jasný no, já když jedu trénink na silnici, tak beru silnici se silničníma, bika na silnici jen kvůli vyšším wattům a posedu :) hold musím si zvykat, přechod z HT Cannondala na fulla a posed se nedaří 100% doladit, hlavně kvůli sagu tlumiče, musím laborovat ;-) :D

Reagovat
vpa007
vpa007

18.11.16 10:14

tak to pak jo :-)

já to teda mám opačně a na (pseudo)silnici mám bajkový pedály ;-)

Reagovat
dan.drinka
dan.drinka

18.11.16 10:06

Do terénu přehodím na klasiku a jede se tempo :-)

Reagovat
dan.drinka
dan.drinka

18.11.16 10:05

Na podzim a zimu ideál, watty navíc, zvykneš si na posed a hlavně není kufr skrz podrážku u silničních treter, tím pádem je teplo na nohy i v mínusu. :-)

Reagovat
vpa007
vpa007

18.11.16 09:50

anžto mám doma taky jednu Meridu (aktuálně s přívlastkem Pra-), tak musím jen říct pěkný… ale co ty silniční pedály? ;-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

Lišák 5
Kolobezkar 65
benobiker 28
Jančovička 16
Hamik 30
chosee1986 8