Balení
váha bez komponentů
váha s komponenty
Montáž sram red etap, je to opravdu blbuvzdorné a práce cca na 30 minut.
(vloženo 2.12.16)
uz jsou nejake zkusenosti? Prekvapuje me ta snadna montaz, na zahranicnich forech se s tim smykem par lidi trapilo, kdy jim padal retez i smerem ven z prevodniku..ale po spravnem sestelovani ci vymene delky dorazoveho sroubu prevlada velka spokojenost..
2.12.16 19:57
MEGAHNUS
2.12.16 13:39
2.12.16 12:37
single: udělat to 1×12 tak ti stačí dvě a to ještě miniaturní, protože největší žrout je přesmykač
Mě osobně se ze všech elektro systémů nejvíc líbí od campy super record eps. Jo sram je první bezdrát a je to hotové hned, ale ta campa chodí uplně jinak. To tahání kabelů a než přijde na to jak to seštelovat je fakt opruz člověku to zabere pomalu celej den, ale když už to je hotové stojí to za to. A o těch možnostech a funkcích epeska ani nemluvím.
Kam se hrabou elektrokola! :-) Těm stačí jedna baterka, ale tady potřebuješ čtyři, jinak si nevrzneš :-).
2.12.16 12:05
čipera: to co píšeš dává smysl a bylo by super, kdyby to bylo tak i s výdrží (1 nabití za celou tdf by na mé cesty opravdu stačilo…:-)) dej pak report jaká je skutečnost s výdrží baterií, protože samotná ta myšlenka se mi líbí, jen ji ještě dotáhnout na 1×12 e-tap
Kuba78: Prehazovacka a Presmykac maj baterky stejny (kdyz dojde na prehazce driv, prehodis je a tak nejak pokracujes). V pakach jsou takove ty placate, co se davaj do tachometru nebo do hodinek (maj je skoro vsude) a mely by vydrzet hodne dlouho).
Tak zákonitě ten etap težší bude jsou tam motorky a baterky. Co se týče nabíječky vleze se do kapsy je to malinká krabička s kablíkem a jdou přikoupit baterky navíc. Nechci kecat ale mechanik od sramu nám řikal že za celou tdf nabíjeli jednou, ale nejsem si na 100% jist takže by to mělo vydržet dlouho.
sem zvedavy jak se osvedci system kdy kazda komponenta ma samostatnou baterku. furt na to myslet.. podle me elektricke razeni dostane nejvetsi smysl a nejvetsi rozsireni v kombinaci s nenavidenym elektrokolem – tam na baterku bude muset myslet kazdy a vzdy.
2.12.16 11:02
2.12.16 10:58
uvažoval jsem o tom, ale klasickej SRAM je pořád ještě podstatně lehčí, aktuálně jsem po úpravách na cca 4,6 kg
a krom toho aby pak člověk sebou na 14ti denní ježdění nalehko v Alpách jen s baťůžkem tahal dobíječku…