Provizorní dráty, ráfek Remerx. Navrtáno 28 děr, na skladě měli ráfek bez děr. Bylo to jednodušší, než čekat, až to navrtají, h
Páčka na novém držáku (původní chyběl), časem jsem přidal i kryt.
Přestavba 16" kola na 3 rychlostní Sachs (dar z Holandska z nějakého vraku). Syn od 4 let zvládal v pohodě řadit, pravda na začátku si u toho zastavil. Je to tuším +/- 33%, to na rychle/pomalu/kopec stačí. Neměl jsem správně dlouhé dráty a tak jsem podle rady jako pokus ohnul staré delší dráty. A u tohohle provizória zůstalo, kolo teď putuje po rodině, výplet se vůbec nehnul. Stejně tak zůstaly původní nevhodné kliky. Sice jsou správně dlouhé ale mají strašný Q faktor (šířku) tuším 175mm. Kratší osa není řešení protože by pak by neseděla řetězová linka, je potřeba posunout převodník.
(vloženo 5.12.16)
Značka | Author Stylo tuning |
Model | Stylo |
Modelový rok | 2011 |
Velikost | 9" |
Kliky | Prowheel 102mm, ovšem strašný Q faktor okolo 175mm (!) |
Náboj zadní | 3 rychlostní Sachs, 28 drátů. Typ na něm není napsaný. Šíře 116mm, původní torpédo 110mm. |
Ráfek zadní | Remerx jednostěnný - objednaný bez děr, navrtáno potřebných 28 podle torpéda |
Dráty | vzadu bastl ohýbané staré železné niklované |
6.12.16 19:29
6.12.16 17:50
Moc hezké a zajímavé :)
Do patek to vyšlo tuším přesně. Je to ale jedno, torpéda bych čekal stejně široká. Model nevím, podle WEBu www.all-about-hubs.com bych hádal na Fichtel Sachs Torpedo 3 Model H3111. Model 415 to není, vypadá to podobně ale nemá to maznici.
Chvíli jsem vyladil délku lanka tak, aby to řadilo přesně. Lanko je nové (neoriginální) a délka měněná pozicí bowdenu na rámu.
6.12.16 09:31
no vida… tohle je hodně velký kutilství, ale nechybí tomu invence a „zlatý český ručičky“… takže se mi to svým způsobem líbí ;-)