Poctivý led.
Nikdo nikde.
Cyklostezka z Ostravy do Frýdku byla dnes ráno zábavná. Nejdřív led jako sklenka. Pak se podmínky zlepšily a sníh strídal suchý asfalt. Nicméně po roce jsem vytáhl pneu s hřebama a tahle kombinace mě baví.
(vloženo 9.12.16)
Schwalbe jsou OK, ale Suomi Tyres (drive Nokian) jsou zas o kus dal. Zacali driv, tusim dokonce Nokia ty plaste vyvinula. Navic pouzivaji lepsi matros, gumu a karbidove hroty. Ty se nesjizdi, u Schwalbe hroty docela vyrazne ubyvaji. Vzorek je furt jak novy, ale plast je uz fest popraskany. Nedavno, kdyz jsem je nahazoval jsem jen cekal, jestli nenestreli. Mam W106, levnejsi plast na dojizdeni, hreby jsem ztratil zatim 2. V CR se ale myslim vubec neprodavaji.
Endrju82: Ja myslim, ze spokojeny budes stale. Pro me to loni byla jedna z nelepsich investic do kola. Jezdim na kolo cely rok a pady na ledu mne uz nebavily :-). Loni, kdyz jsem mel jen winter, ktere maji hroty jen na stredu, ze to v zatackach obcas nebylo ono, proto jsem je prodal a koupil marathon winter. Jedine negativum je ta hmotnost plaste, to clovek citi.
@orm> No ty moje jsou právě Schwalbe Marathon Winter 35mm. Jako jsem zatím 100% spokojený, ale uvidíme jak začne víc kypat.
Vidím, že moje obavy z bezpečného cestování, které zatím řeším přesedáním na bajka, se dají řešit i velmi elegantně. Díky – vyzkouším.
9.12.16 14:11
Ja s nasazenim jeste cekam. Mam tu schwalbe marathon winter 35mm. Loni jsem vozil schwalbe winter (ma 1/2 hrotu) 42mm na prednim i zadnim kole a velka spokojenost. V Brne neuklizeji stezky v zime a jak si to projde koleckem mraz-snih-obleva-mraz, tak je to na normalnich plastich spatne sjizdne, az nebezpecne.Jezdil jsem s tim i 150km trasy po asfaltu a krome vetsi hmotnosti plastu a bzuceni nebyl problem. Po sezone mne ve predu neschazel zadny hrot, v zadu asi 20%, ale to prikladam tomu, ze jsem si v zime rad zasmykoval :-).
Vozit to jen na predku je urcite lepsi nez nevozit nic, ale za me urcite predek i zadek.
9.12.16 14:05
Ten vzorek vypadá vhodnější do hlubšího sněhu než ten můj. Zatím jsem jel buď jen v čerstvém prašanu a nebo na ujetém sněhu a bylo to vždy ok, Ale v hlubším sněhu co se bude bořit už budou ty moje pneu o ničem.
9.12.16 13:57
9.12.16 13:55
Když máš hroty jen ve předu, je třeba se trochu hlídat v zatáčkách, ale omezuje to minimálně. Hlavně drobné uklouznutí zadního kola nic neznamená a srovná se samo bez zásahu jezdce.
Píši ale o ekonomicky přijatelném ježdění velkých objemů, často po suchém asfaltu. Na občasnou zábavu je asi v dobré mít hroty i vzadu.
No ale jak rychle pak jezdiš, když máš hroty jen vpředu? Já měl zadní kolo na začátku trochu přefouknuté a sem tam to smyklo. Pak jsem upustil ať je prostřední linie hrotů v kontaktu furt a mohl jsem valit 25kmh a bylo to super.