mnou renovované kolo – částečně dobově, ale hlavně funkčně, původně zamýšleno na delší silniční vyjížďky, po zjištění pravé reality ponecháno pouze na „výstavu“
(vloženo 9.12.16)
Značka | Favorit |
Modelový rok | 1978 |
Velikost | 58 cm |
Hmotnost | asi 11,5 kg |
Rám | Favorit F1 |
Vidlice | Favorit F1 |
Hlavové složení | Favorit F1 |
Kliky | Walter |
Středové složení | Shimano |
Přesmykač | Campagnolo |
Měnič | Favorit |
Řazení | Favorit |
Převodník | Walter |
Kazeta | Favorit |
Řetěz | Favorit |
Náboj přední | Favorit |
Náboj zadní | Favorit |
Brzda přední | Centric |
Brzda zadní | Centric |
Brzdové páky | Favorit |
Ráfek přední | Favorit |
Ráfek zadní | Favorit |
Pedály | asi author SPD |
Řídítka | Favorit |
Představec | Favorit dlouhý |
Sedlovka | Favorit special |
Sedlo | Brooks |
Pláště | Rubena |
Realita byla taková, že přehazovačka moc nepřehazovala, brzdy docela ušly, ale příšerně mě z kola bolela záda. Po 10 km nevíš jak na kole sedět a kde chytit řídítka. Největší zážitek byl kolo renovovat:)
to karliner: podle všech znaků to opravdu vypadá na rám F1
Kdo nezažil neindexové řazení, brzdy co nebrzdí a mizerné zpřevodování ten nikdy nepochopí :D