Hliníková sedlovka z číny

Přidat foto

184g

Na levo je výřez hlubší

ližina nesedí

Tak jsem to risknul a koupil si čínskou sedlovku.

Karbonu z číny se bojim. Práce s hliníkem je přecejen jednoduší.

Váha mě velice mile překvapila 184g v 27,2*350 a to za cenu 10eur.

Jo překvapilo mě že je na ní napsán váhový limit 80Kg protože to se v informacích o produktu nedozvýte. Já mám teď při svátcích 75kg takže jsem ok.

Při montáži jsem narazil na problém že jeden výřez pro ližiny je hlubší to ale za chvíli pilník vyřešil.

Po 2h vyjížďce v terénu kde jsem schválně několikrát tvrdě dosedl do prudkýho kopce jel uplně na špičce atd. tak drží.

Takže za tu cenu doporučuji

(vloženo 27.12.16)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Ričardo1
Ričardo1

20.3.17 14:22

Jeniiiik no když mi prasknul Kellys rám tak mi ho vyměnili ;)

Reagovat
jeniiiik
jeniiiik

29.12.16 23:41

Když se bojíš čínského karbonu, proč máš kellys? :D

Reagovat
waters
waters

28.12.16 19:49

za ty prachy hodně lákavé ale zároveň i odrazující..

Reagovat
Rubi
Rubi

28.12.16 11:15

po 2 h jsem to nezlomil, takze doporucuju :-)))))))

Reagovat
McBlacky
McBlacky

28.12.16 10:32

v lepším případě se ti jen ohne nebo rupne motýlek.

Reagovat
scret
scret

28.12.16 09:04

Blackie: jestli ho nebude mit zarazenej v riti:)

Reagovat
BLACK1E
BLACK1E

27.12.16 20:09

Vypadá pěkně. Ten zmetkovej díl je zábavnej :) Napiš za čas, jestli ještě drží.

Reagovat
bimjeam
bimjeam

27.12.16 19:41

sa divím že s tým humpolácky vyrezom na lyžinu si od nich nepýtal peniaze späť pod hrozbou záporného feedbacku miesto ospevovania remeselnej zručnosti čínskych majstrov

Reagovat
JakeF
JakeF

27.12.16 19:12

Takže věříš, že není problém udělat hliníkovou trubku a vyfrézovat do ní dvě díry od někoho, kdo nedokázal udělat pořádně ani výřezy na ližiny? Nějak v tom postrádám logiku…

Strong, light, cheap – pick two… Já bych si to na kolo nedal.

Reagovat
scret
scret

27.12.16 19:04

Ricardo: to je sice mozny, ale buhvi, co pouzivaj za matros… V tomhle teda verim daleko vic cinskymu karbonu:)

Mel jsem cinskej karbon.ram a byl v pohode…

Reagovat
dopi
dopi

27.12.16 18:29

Dopoledne jedou na lince smetáky, odpoledne z odřezků sedlovky..

Otázkou je proč takové věci kupovat?

Reagovat
jecnak
jecnak

27.12.16 17:55

Mimochodem, jestli mas na zamku na jedne strane hlubsi vyrez pro liziny, tak si to douprav do stejne hloubky pilnikem, jinak budes mit krive sedlo a budou te bolet zada.

Reagovat
Honza03
Honza03

27.12.16 17:27

Tak zadní zámek se nezlomí, za to ten přední po dopad z nějakého skočku když dosedneš na konec sedla a máš ho ještě vytažené vzadu se rozletí jak nic, mě se to stalo na Aerozince váhu měla podobnou ale nosníky byli soustružené z Al.

Reagovat
Ričardo1
Ričardo1

27.12.16 17:00

scret možná ale spíš ne vzít al trubku z nějaký slitiny, vyfrézovat jí udělat dvě díry na zámek není na výrobu tak složitý jako různě smyslu plně skládat karbonová vlákna.

Reagovat
scret
scret

27.12.16 16:55

hmm, cinskyho karbonu se bojis, kdezto cinskyho ultralight alu ne… Zvlastni:))

Reagovat
Ričardo1
Ričardo1

27.12.16 16:30

novas752 tam je strašnej rozdíl v tom jestli má offset nebo ne tak třeba aerozine je stejně težká a má stejnou konstrukci

Reagovat
novas752
novas752

27.12.16 16:26

Tohohle bych se fakt bal. :)

Ted jsem si koupil Bontrager Race Lite 27,2/400mm a ta vazi 360g = je skoro stejne dlouha a vazi dvojnasobek.

Reagovat
jecnak
jecnak

27.12.16 15:59

Hodne stesti.

Reagovat
Vilém
Vilém

27.12.16 15:36

Bal bych se spis takto lehkeho cinskeho duralu.

Reagovat

Další galerie z kategorie

FreeBoy 14
Lister 12
gersa 9
easyrider 2
Kubánec 42
MilesWheeler 19