Tak dnesni opozdena nadilka od postaka, ze zajimavosti jej zkusim misto DT350. Vaha vpodstate identicka, 5 lozisek a ratchet, cena tretinova oproti DT. Tak jsem zvedavej, utesneni vypada hodne odolne.
(vloženo 27.12.16)
Zaplitat na CX ray to nebudu a Sapim Race nestoji tolik, praci a zazemi s naradim neresim, vsecko mam a je to pro me konicek. Chcu ho zkusit jako pruzkum novych veci a zda ma smysl do budoucna tento naboj zaplitat i nekomu jinymu. Nedoporucim nic, co bych sam nechtel vozit a vim ze je to vpoho. Kdyz s tim bude problem, nahradi tuto nabu DT 350.
Problem techhle dealu je trochu v tom, ze neco stoji to pak preplist – prace i treba draty. Za me radsi drazsi DT, kde si vymenim orech, rechtacku, pruzinky, osu, loziska vsechno v klid zvlast.
Blacky: za 800 mas predni coz neni nic extra, zadni za 1500, ja bych do toho asi nesel…
no vypadá to zajímavě, ale jen jedna pružina a tuna vazeliny?
otázka času kdy to v zimě serveš
pak dej časem report
Tady je link , bral jsem za 45GBP, dostupnost dílů nevím, ale asi nic (ale nikdy sem nic nepotřeboval na žádnou nábu). Ozubení na ořechu je v kuse s tělem, ale z jiného materiálu (nalisováno a nalepeno?), ořech je hliník, rohatka je nejspíš ocel. Pružina je jen pod rohatkou v těle náby. Rozkuchaný jsem to ještě uplně neměl. Není tam té vazelíny na rohatce zbytečně moc?
je celkem zajímavý, že u ratchet se občas stane to, o čem se zmiňuje ječňák, že je protočen. ale u ring drive jsem to ještě neslyšel, přitom systém je stejný. to má jen ring drive větší plochu? rohatky má z mosazi, ratchet je asi ocel, takže bych spíš věřil v tomhle oceli…
Vypada to pekne. Problem techle cinskych veci je nulova dostupnost nahradnich dilu. Nebyl bys prvni ani posledni, kdo ten zapadkovy system protoci a oholi. Ozubeni na orechu je pevne, nebo take na pruzince?