Značka | Trek |
Model | Emonda SL5 |
Modelový rok | 2015 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 7 |
Rám | Ultralight 500 Series OCLV Carbon |
Vidlice | Émonda full carbon, carbon E2 tapered steerer |
Hlavové složení | Integrated, cartridge bearing, sealed, 1-1/8" top, 1.5" bottom |
Kliky | Shimano 105, 50/3 |
Středové složení | BB90 |
Přesmykač | Shimano 105, braze-on |
Měnič | Shimano 105 |
Řazení | Shimano 105, 11 speed |
Kazeta | Shimano 105, 11-28, 11 speed |
Řetěz | Shimano 105 |
Náboj přední | Spinollo AH08M |
Náboj zadní | Spinollo AH08M |
Brzda přední | Shimano 105 |
Brzda zadní | Shimano 105 |
Brzdové páky | Shimano 105 |
Ráfek přední | Spinollo Aero Carbon 36 (plášťový) |
Ráfek zadní | Spinollo Aero Carbon 50 (plášťový) |
Dráty | Dt Swiss AeroLite |
Pedály | Shimano 105 |
Řídítka | Bontrager Elite VR-C, 31.8mm |
Představec | Bontrager Pro, 31.8mm, 7 degree, w/computer & light mounts |
Sedlovka | Bontrager Ride Tuned carbon seatmast cap, 20mm offset |
Sedlo | Bontrager Montrose Comp |
Pláště | Bontrager R2 Hard-Case Lite, aramid bead, 700x25c |
14.1.17 17:55
13.1.17 11:56
okapes: Trek těžší než konkurence? Asi si nikdy Treka neměl a co se týká uvádění váhy, tak prostě někteří výrobci váhu neuvádějí, protože si nechtějí vymýšlet a zároveň být pravdivým údajem na trhu znevýhodňováni proti konkurenci, která si hmotnosti vymýšlí
Okapes- to zase neni uplne pravda. Vyrabi spoustu spickovych lehkych veci.
Koncerny Trek a Specialyže váhy neuvádí, protože jsou těžší, než konkurence a to se k jejich cenové politice jaksi nehodí. Lépe je mlžit.
Tak nize jsem postoval realnou vahu kola na puvodnich kolech a bez pedalu. Realne to vidim na 8kg jak je na fotce, jen bez toho harampadi pod sedlem.
Tromboonen – neboj, taky jsem něco hledal, třeba ty Spinola a sedlo, což teda najít je voser, protože koncern Trek jde cestou že váhy neuvádí :/
Já Ti to nerozporuju, spíš oceňuju jak to střílíš od boku :)
Tromboonen: si místo vtipkování najdi váhy těch komponentů co porovnávám na netu a uvidíš že jsem v minimální toleranci.
To víš Penďákova škola: „ráno vstanu, převážím komponenty.“
Blacky: o digitální váze už jsem slyšel, Tys ale vynalez vizuální váhu :)
Jakobo – ono to bude mít kapku víc. SL ve váze 6,7kg má manželka a to má velikost 54, ultegru, sedlo SLR TT 125gr a galuskový kola 1220gr + nejlehčí tufo galdy 22"+23". Tzn + 200gr za kola, + 170gr za sedlo, 230gr za rozdíl sady + něco za rozdíl velikosti rámu a + váha obou duší, protože ty tufo maj 230 kus a R2 plášt má 225gr sám o sobě…
No nato, ze je to na 105 tak hmotnost super. Asi fakt lehky ram a kola.
„Na focení je lepší mít toho na kole co nejmíň“ a já žiji celý život v domnění, že kola jsou na ježdění a né na focení. Ještě se docela divím, že někdo nerýpe do toho, že to je nafocené obráceně. Je to parádní stroj a je nafocený tak jak jezdí. U modelek také všichni remcaj když jsou retušované.
Nějak mně hlava nebere, proč je na předním ráfku popis 38, přitom se jedná o ráfek 36mm. To je ale jen taková drobnost, která mě nesedí. Souhlasím s Trepifajxlem, na focení je lepší mít na kole co nejmíň doplňků.
11.1.17 19:26
víc toho už na to kolo navěsit nešlo?
Bílá je pěkná, taky mám. A furt leštím :-\
Moc pěkné, za 5*
Moc pěkná, bílá s černou na tom není co pokazit.Taky mám émondu ale v černé.
S brašničkou, blikajdou, tacho, prostě tak jak jezdí, líbí za 1 :-)
Bílá je dobrá, vždycky jsem chtěl bílý kolo ale nikdy jsem ho neměl, prostě zrovna ten rok bílá nebyla. Loni jsem kupoval novou silnici, samozřejmě mám černo zelenou, bílou nabízejí až letos.. Tak snad to jednou vyjde :-)
Mně se to líbí, zimní maskování, určitě by byla lepší fotka bez těch bazmeků na rodlech a podsedlovky, ale komu by se to chtělo odstrojovat, že :-).
Děkuji. Informace jsem doplnil :-).
Co se týče barvy, tak výběr byl mezi tímto provedením a zelenou a bílá se mi líbila mnohem více. Ale jak říkáš, je to na vkusu každého ;-)
Rozhodne dobra volba, ja bych asi sel do jine barvy, ale to je na vkusu, dopln popis, hlavne kola a obuti, jsou galuskova nebo plastova?